Koltuğumda uzanırken birden telefonum çaldı.Eski sevgilim arıyordu ve içmişti.
Ondan içtiği için ayrılmıştım ve telefonu açtım açar açmaz kapı kırılıcak gibi çaldı ve kapıyı açtım ve karşımda eski sevgilim vardı.
Beni koltuğa doğru fırlattı ve gömleğimin düğmelerini yırttı sallanan göğüslerimi görünce kopçamı kopardı bir yandan zorla öpüyor diğer yandan göğüslerimi sıkıyordu.
Ağzı dudağından çekildi ve şortumu çıkardı öpüşü sertleşmişti ve ben hala neler olduğunu anlamamıştım herşey 5 dakikada gerçekleşmişti bi anda beni bırakıp kendi pantolonunu çıkarmaya başladı.
Kaçmaya çalıştım ancak kapının önünde duran vibratörü gördüm.
Biryandan benim göğsümden sıkarak götürüyor diğer yandan vibratörü alıyordu çırılçıplaktım oda çırılçıplaktı.
Telefonu çaldı telefonu açıp arkadaşıyla beş dakika falan konuşmuştur sanırım oda buraya gelicekti ve kulağıma eğilip"Vajinan eğlenecek güzelim" dedi ve ellerimi bağladı.
Derken kapı çaldı gelen arkadaşıydı ve bana bakıp gülümsedi ayakkabılarını çıkarıp üstüme doğru geldi ve soyunuyordu diğer yandan eski sevgilim vibratörü vajinamda gezdiriyordu.
Buna daha fazla dayanamadım ve ona sokmasını söyledim.
Arkadaşı "Küçüğümüz heyecanlı gibi" dedi.
Koltuğa yattım herşey çok anidendi ve ikiside aletini azıma verdi çok büyüktü.
Ben daha 19 yaşındaydım eski sevgilim benden 2 yaş büyüktü.
Arkadaşı yani Görkem aletini azımdan çekti ve göğüslerimi mıncıklamaya morarasay kadar öpmeye başladı.
Eski sevgilim yani Deniz bir yandan oyuncağı diğer yandan aletini sokuyordu inledim o inlemem ile Görkem vibratörün ayarını son hıza getirdi.
Simsiyah koltuğa bembeyaz boşalmıştım Deniz bu daha başlangıç dedi ve beni tutup arkadan ikiside aletini soktu.
O an çok fazla inledim hayatımda böyle bişi yaşamamıştım bağırsamda bişey olmayacaktı onlarda inliyordu ve içime boşalıyorlardı ikiside vibratörü aldılar ve çıkarıp vibratörü soktular ama bununla kalmayayıp Görkem 3 parmağınıda soktu.
Hepimiz boşalmıştık ve benim çoğu yerim mosmordu.
Okuduğunuz için teşekkürler 2. Bölüm en kısa sürede gelecek iyilikle kalın<333