iyi okumalarr
Dünkü olanları kafamdan çıkarmam gerekiyordu çok ani olmuştu herşey telefonu elime aldım ve Denizden mesaj geldi "Dün sarhoştum sana ne yaptığımı hatırlamıyotum bile"dedi.
Aslında onu hala seviyordum tekrardan beraber olmak istiyordum ama buna karşı ne diyeceğini bilmiyorrum.
Bi cesaret ile ona tekrar beraber olalım dedim görüldü atmıştı ve içimden ona sövmüştüm sonra telefon çaldı arayan Denizdi açınca seni bende seviyorum ayrılmamızdan pişmanın istemediğin şeyleri yapmayacağım falan dedi.
Bir kafeye buluşmaya çağırıyordu konuma gittim burası tanıştığımız kafeydi onunla sohbet ettik ve tekrar eski günleri hatırladım tekrardan sevgiliydik.
Elindeki şişenin başına parmağını sokup çıkarıyordu neden böyle yapıyor ne istiyor anlamıştım.
Elimden tuttu ve öpüşerek bi arabasına bindik bizi gören bi teyze garip bakışlar atsada biz umursamadık.
Denize arabada rahat olmaz desemde beni dinlemiş gibi durmuyordu evet sıradaki yer arabaydı.
Ben dünkü yeterli desemde beni dinlemedi ve öpüşmeye başladık bir yandan öpüşürken diğer yandan küloduma eli gidiyordu.
Öpüşmeyi kestik ve bana nerede istersin dedi onun evine gitmek istediğimi söyledim.
Arabada bi türlü rahat duramıyor olacaktı göğsümü sıkıyordu evine doğru geldik ve beni kucağına alıp yatağına götürdü.
Orada önce kendi üstünü sonrada benim eteğimi çıkardı onun aletini yalıyordum ve elimle ileri geri yapıyordum.
Sıra sende dedim ve benim vajinama elini götürdü ve birkaç kez sok çıkar yaptı.
Ve hiç uzatmadan soktu biraz inledim.
Üstünde zıplıyordum ve yatak göçecek gibi hissediyordum.
Ben fazla boşalmamıştım ama o çok fazla boşalmıştı bir yandan da azıma veriyordu.
Eğleniyorduk o gün çok güzeldi hayatımda böyle bişi olsun istemezdim ama o an herşey mükemmeldi
Bu bölüm biraz kısa oldu sonraki bölümde aklımda güzel bi fikir var ve bu aralar pek aktif olamayabilirim