Two🍀

54 9 14
                                    

"Sanane benim pijamamın linkinden"

Hemen ayaklarımı çalıştırp yürüdüm. Ouzou yürümediği için gidemiyordum.

"Yürüsene"

Reika telefonundan birisiyle konuşuyordu. "Reika, Ren ile mi konuşuyorsun?"

Reika utangaç bir ifadeyle kafasını salladı.

Reika ile bize aynı anda mesaj gelince açıp baktık.

'Kaşarlı Tostun İçindeki
Sucuklar'

Shou: Merhamet edin efendim
Merhamet edin efendim

Luvis: Noldukine

Reika: Erika'nın koluna
Japon yapıştırıcısı sürdü..

-Şuan Erika ve bir adam
yapışık bir şekilde duruyo

Luvis: Ney QYWOAMSSJ

Shou: Benim bundan
nasıl haberim olamazss

Reika: *bir foto gönderdi*

Erika: Akşam seni öldürücem

İmzalı formanı yıkıyacağım-

Shou: Bana işkence yap
Bunu yapma
Sugurom imzaladı o formayı!

Luvis: Ney QUEUETRI

Erika: Suguro diyo hala!

Reika: Çocuk mesajları
okuyo Erika

Kafamı kaldırıp baktığında cidden okuyodu. "Özelime bakmasana Deli!"

"Sanki ben senin mesajlarına çok meraklıyım" Deyip çemkirdi. Kibirini yesinler senin! Tanrım bunları çekerek ben niye böyle şeyler yaşıyorum.

Luvis

Mesajlara kıkırdayıl önüme döndüm. Annem ve Babam arabayı kullanıyolardı yanımda ise abim yani Tarih vardı.

"Niye gülüyosun? Yoksa sevgili mi yaptın!" Abim tam bir aptaldı cidden.

"Sanane benim sevgilimden önüne dön ve müzik dinle!" Diye bağırdım. Fırladım daha doğrusu. Annem "Sevgilim mi var?" dedi.

Elimi anlıma götürüp şak diye vurdum. "Arkadaşlarımla konuşuyordum."

"Hem anne bugün cuma değil mi git cuma mesajı atsana sen"

"Doğru onu unuttum."

Annem telefonunu çıkarıp mesajları atmaya başladı. Bütün aile bireylerine aynı anda mesaj gelirken telefonu açıp attığı mesaja baktım.

"Bugün cuma bayram günü meleklere seyran günü!" Ses arabanın içini doldururken abimle beraber bi kahkaha patlattık.

Yazlığın önüne geldiğimizde arabadan indim. Ayaklarım sıcak zeminle buluştuğunda sanki ölecekmişim gibi hissettim.

"Yanıyoruz ah, her dolunaya bir de sabah" diyerek mırıldanmaya başladım.

Enseme şaplak yiyince arkamı döndüm. Abimdi, "Sen bir daha şarkı söyleme"

Onu aldırış etmeden söylemeye devam ettim. Bavul dan valizimi çıkarmaya çalışıyodum. Valiz çok ağırdı.

Bir el valizi yere indirince arkamı döndüm. Yeşilliğe benzeyen bir çocuktu.

Aga herkes bişey olmak isterde niye bir insan yeşillik olur ki?

"Yeşillik, yeşillik yiye yiye mi böyle oldun?" diye sordum

"Komik değildi." dedi suratsız bir ifadeyle. "Artık düzenli beslende güçlü olursun. Malum cılız kolların var.

Kollarıma baktım ondan sonra onun yüzüne. "Sanane benim kolundan ben mi dedim yardım et diye? "

"İyilik bile yaramıyor. Böyle insanların olduğu dünya çok kötü" deyip yürümeye başladı. Yerden bir taş alıp kafasının tam ortasına attım.

"Tam isabet" diye mırıldanım valizi alıp koşmaya başladım.

Bölüm Sonuuu

Oylamayı Unutmayın

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lavinia, Victory KickoffHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin