𝟐.𝟐 | uluslɑrɑrɑsı sɑvɑş tɑtbikɑtı, kıskɑnçlık, eski bir dost

17 1 0
                                    

Jimin, koşa koşa uçak pistine girdiğinde herkesin gözü bir anda ona döndü.

Nefes nefese etrafını dikkatle inceledi, genç pilot.

Türk savaş uçaklarını ve pilotlarını gördüğünde yüzünde kocaman bir gülümseme belirdi.

Kalbi gümbür gümbür atarken, üzerinde dolaşan Jeon Jungkook'un gözlerini hissetse de şu anda onu umursayacak bir durumda değildi.

Aradığı hedefi bulmak için gözleri etrafı bir şahin edasıyla tarıyordu.

Genç kadını gördüğünde yüzündeki gülümseme daha da büyüdü ve ayakları istemsizce Türk pilotların olduğu yere doğru ilerledi.

Jungkook, genç pilotu izlerken göğsünü tırmalayarak onu rahatsız eden hissin verdiği duyguyla dilini yanağının iç kısmına bastırdı.

Elleri kendisinden bağımsız yumruk olmuştu.

İlgisini ilk geldiği andan itibaren çeken bu güzel çocuğun, ondan başka kime bu kadar güzel gülümsediğini düşündükçe kıskançlık bedenini yakıp kül ediyordu.

'Asena!'

Jimin'in sevinç çığlıklarıyla karşılık bağırışını duyan genç kadın, arkasını döndüğünde kendisine pırıl pırıl gülümsemeyle bakan genç adamı gördü.

Yeşil gözleri anında parlarken, yanında sohbet ettiği arkadaşlarına bir şeyler söyledi.

Sonunda yüzündeki gülümseme büyüdü, gamzeleri ortaya çıktı ve yeşil hareleri doldu.

Dayanamayıp onu bekleyen çocuğa doğru koşmaya başladı.

'Jimin!'

Onu kollarını açarak bekleyen genç pilotun neredeyse üzerine doğru uçarken, Jungkook sinirle tırnaklarını avcunun içine bastırdı.

Dili yanağının içini neredeyse delmek üzereydi.

Bu kız da kimdi?

Jimin onu nereden tanıyordu?

Yoksa o ikisi sevgili miydi?

Genç pilot, kucağına atlayan kızın narin bedenine kollarını sıkıca sararken etrafında birkaç tur döndü.

İkisinin kıkırtıları, uçak pistini doldururken Jungkook omzunda bir el hissetti.

Başını çevirdiğinde, Namjoon'un endişeli yüz ifadesini gördü.

Namjoon dudaklarını yavaşça dudaklarını oynatarak sakin olmasını söylerken, Jungkook'un çenesi sinirle kilitlendi.

Jimin, kucağındaki genç kadını yere indirirken yüzündeki o pırıl pırıl gülümseme asla silinmiyordu.

Ve Jungkook, kalbinin acıdığını ilk defa hissediyordu.

Peşinden koşan çocuğa tam da karşılık vermek üzereydi.

Sevgilisi olduğunu öğrenmeseydi.

'Çok özledim seni.'

dedi, Jimin genç kadının elini ellerinin arasına alıp kilitlerken yüzünde koskocaman bir gülümseme vardı.

Asena kıkırdadı ve genç pilotun tutuşuna hiç düşünmeden karşılık verdi.

En son görüştüklerinde yine böyle bir uluslararası savaş tatbikatı yapılıyordu.

O zamanın üzerinden çok geçmişti ve her ne kadar müsait oldukları zamanlarda görüntülü konuşuyor olsalar da ikisi de birlikte vakit geçirmeyi çok özlemişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

bulutların üzerindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin