3.Bölüm"Davetsiz Misafir"

1.9K 17 2
                                    

Başımı hemen yukarı kaldırdım. Gözlerini bana çevirdi ve dudaklarıma yapıştı. İlk defa bu kadar şehvetle öpüşen birini görüyodum. Bende ona karşılık verdim. İlk defa bu işi istekli yapıyodum galiba. Dudaklarını benden ayırdıktan sonra başını alnıma koyup gülümsedi.
"Kırmızı geceliğin beni benden aldı doğrusu."
"Kırmızı geceliğim olmazsa olmazım."
Gülümsedi ve beni tekrar öpmeye başladı. Dudaklarını benden ayırdığında beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı.
"İşte artık benim kadınım olucaksın. Buna hazır mısın?"
"Hazırım."
Dudaklarımdan ilk defa böyle kelimeler çıkıyodu. Allahım aşık oluyo olamazdım demi. Yok yok olamazdım. Ben kim aşk kim. Hem aşka küsmüştüm ben. İstesemde olamazdım ki.
Gülümsedi ve içime girdi. Ağzımdan istemsiz bir şekilde bir inilti çıktı. İnlemekten nefret ediyodum ama dedim ya işte istemsiz...
Adam cinsel organını içimde ileri geri hareket ettirdi hızlıca. Adam diyorum çünkü daha ismini bile bilmiyorum. İçimden çıktığında gülümsedi ve yatağa yattı.
"Adın ne senin?"
"Ne?"
"Adın ne dedim!"
"Araz. Ya senin?"
"Azade!"
"Neden bu işi yapıyosun?"
"Bu seni hiç ilgilendirmez! Beni istedim ve aldın bu kadar ben gidiyorum!"
Eşyalarımı toparlayıp üstümü değiştirdik ve odadan çıktım. Bir taksiye atlayıp eve gittim. Hemen üstümü çıkarıp duş aldım. Daha sonra odama gidip üstümü giydim. Kırmızı geceliğimi elime alıp banyoya doğru ilerledim. Çamaşır makinesine her işimde giydiğim kırmızı geceliğimi yıkanması için attım. Çünkü kırmızı geceliğim olmazsa olmazım.
Kırmızı geceliği ilk Demir'le birlikte olurken giymiştim. Demir benim aşık olduğum adamdı. Zaten onun yüzünden başlamıştım bu işe. Daha sonrada kurtulamamıştım. Kırmızı gecelikten nefret ederim. Zaten işimide pek sevdiğim söylenemez. Bu yüzden her müşteriyle bu işe başladığımdan beri kırmızı gecelikle birlikte olurum.
Çamaşır makinesini çalıştırıp oturma odasına gittim. Koltuğa uzandım ve kumandayı elime aldım. Bir kaç diziye bakınırken tam uykuya dalacaktım ki kapı çaldı. Terliklerimi giyip kapıya doğru yürümeye başladım. Kapıyı açtığımda karşımda kimi gördüm dersiniz...
"Araz!"

Votelemeyi unutmayın canomlar ;))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kırmızı GecelikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin