Adam yavaşça üzerimdeki kıyafetleri çıkardı. Saçlarımı arkaya attı ve hafif öpücükleri tüylerimi ürpertti. Kıyafetlerimi çıkarttıktan sonra dudakları dudaklarıma değdi ve elleri sütyen askıma yöneldi. Sutyenimi çıkardıktan sonra beni yatağa yatırdı. Bende davetkar bir biçimde onu çağırdım
"Hadi gel !" .
Adam zaten dünden razı bir biçimde yatağa geldi. Meme uçlarıma masum öpücüklerini kondurdu. Böyle yapışı tüylerini ürpertiyordu. Daha sonra gözleri cinsel organına yöneldi. Yavaşca altımdaki donu çıkardı ve dili artık ordaydı. Hiç çıt çıkamadım. Aslında böyle yapışı hoşuma bile gidiyordu. Çünkü bu güne kadar birlikte olduğu bütün erkekler hiç böyle şeyler yapmamışlardır. Hatta işlerini bitirip bir paçarva gibi kenara atmışlardı. Ama bu adam faklıydı. Daha ismini bile bilmediği adam ilginç geliyordu bana .
Ben bunları düşünürken adam cinsel organını alıp elini ileri geri sürtmeye başladı. Daha sonra benim bacaklarını yavaşça iki yana ayırdı. Sonra bir an duraksadı
. "Ne oldu ? Hadi yapıcaksan yap !"
diye ona çıkıştım. O ise
" Bunu yapmak istediğinden emin misin ?"
diye sordu bana. Şaşırmıştım. İlk defa duygularımı önemseyen biri çıkmıştı karşıma. Bu adam gittikçe beni kendine yaklaştırıyordu.
"Hadi yap şunu!"
diye bağırdım ona. Adamda
"Sen bilirsin ben seni uyardım!"
dedi ve organını içime yavaşça soktu. Bir inilti çıktı ağzından. Adam çok yavaştı. Bu benim sinirini bozuyodu.
"Hadi ama hızlan!"
"Sende amma şey istiyosun! Ben senin canını acıtmamak için uğraşıyorum burda?!"
"Sanane benim canımın acımasından! Bu benim işim be!"
Bana daha çok yaklaştı.
"Senin işin beni memnun etmek! Eğer beni memnun edersen karşılığını alırsın! Ama yok ben burnunun dikine gidicem diyosan sonuçlarına katlanırsın?"
"Ne yaparsın? Döver misin ? Öldürür müsün? Korktuğunu sanıyosun dimi!"
"Seni korkmanı istediğimi nerden çıkardın ?"
Güldü. Küçük duruma düşmüştüm. Başımı önüme eğdim. Kafamı iki parmağıyla yukarı kaldırdı.
"Sakın başını önüne eğme! Sakın!"Votelemeyi unutmayın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırmızı Gecelik
De Todo"Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama yeri gelir hiç sevmemiş gibi gider. " Bir Escort Kadının Aşk Hikayesi ...