Belkide sevdiğimiz için kaybediyoruzdur zamanı. Ne güzel bir söz. 'Zaman' belkide şu kısacık kelimeye dünyayı sığdırabildiğimiz için seviyoruzdur bazı şeyleri. Evet evet bazı şeyler bir kişiyi, bir kitabı, bir filmi ya da bir diziyi hatta sayamadığım yüzlerce şeyi. Bu yüzlerce şeyden birinde tutunuyor zaman, sanki o şeyin üzerinde su gibi akıp geçiyor, durmak bilmiyor bazen, ya berrak bir su gibi yada yağmurdan sonra biriken çamurlu, pis bir su birikintisi gibi. Belki bu hayatta zamanın kıymetini bilemeyen insanlarda mutlu oluyormuş gibi. Gibi, gibi, gibi hep benzetme yapıyorum çünkü hayatta bir sinek gibi ota da konuyor b*ka da konuyor. Bu belki biraz bizim elimizde, belki de başkalarının elinde. Bizim kaderimizi ya biz çizeriz ya başkası çizer. Bizim kaderimizi başkası çizer mi hiç diyebilirsin ama yukardakini unutma ve karşına çıkabilecek onlarca insanı da çünkü onlar senin karşına bir anda çıkıp hayatını alt üst edenlerdir. İşte zaman da bu karşına çıkanların bir anda senin zamanına adeta balıklama dalıp hayatının geri kalan zamanının hepsini o kişiye adamanı sağlar kendini mutlu sanarsın ama mutlu degilsindir sadece o kişinin üzerinden hayal kurup kendini teselli etmeye çalışırsın ve unutmaki teselliler, sadece üzer.