"8 numara içeri gelin."
Emma duruşunu dikleştirdi, kendinden emin bir pozisyonda odaya doğru ilerledi. Sürekli aynı korkuyla başa çıkması gerekiyordu. Her seferinde bunu atlatıyordu ama bugün içinde garip bir his vardı ama buna açıklık getirmekte
zorlanıyordu. Kapının kolunu açtıktan sonra gördüğü manzara karşında şaşkınlığa uğramış-tı. İçeride bir grup kadın ve erkeğin olduğu beyaz önlüklü insanlar ordan oraya koşuşturu-yor. Telaş halinde birbirleriyle iletişim kuruyorlardı. Emma'nın geldiğini bile farketmemişlerdi. Adımları doktor Henry'i buldu. Çünkü burada tek konuştuğu kişi oydu. Onu babasının yerine koyuyordu. O da kızı. Doktor Henry Emma'nın geldiğini farkedince telaşla onun kolundan tuttu ve uzun koridorun sonuna götürdü. Onu ilk defa böyle görüyordu. Korkmuş." Kızım." dedi kelimeler boğazından zar zor çıkıyordu."Karar verdiler engel olamadım."
" Neye engel olamadılar Henry amca?" Emma söylediğinden hiçbir şey anlamamıştı. Sorgulayan gözlerini doktor Henry'in çehresine yerleştirdi.
" Bak kızım. Şimdi sana anlatacaklarımı asla içerdekilere belli etmeyeceksin. Hiçbir şey bilmiyormuşsun gibi davranacaksın."
Duraksadı. Emmadan onay bekliyordu. İstediği baş sallamasını alınca devam etti.
" Sizi yani sekiz çocuğu tam on yedi senedir bu deneylere maruz bırakıyorlar. Amaçları geçidi açmaktı. Yani paralel evrene geçiş kapısını açmak."
Emma hiçbir şey anlamıyordu. Çünkü daha öncede neden burada olduklarını sordukların- da hiçbirinden cevap alamamıştı. Gördüğü şeylerin sadece kabus olduğunu düşünüyordu. Daha doğrusu ona böyle söyleyip geçiştirmişlerdi.
" Henry amca anlamıyorum."
Doktor Henry az vakitlerinin kaldığını anlayın-ca daha hızlı konuşmaya başladı.
" Kızım siz geçit kapısını açmak için kullanıldı-nız. Her oraya varışınızda psişik güçler edindiniz. Bunun olacağını biliyorlardı. Tabiki bu bir anda ortaya çıkacak bir şey değildi. Uzun yıllar sürmesi gerekiyordu. Bu yüzden sizi bebekken ailelerinizden kopardılar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanın Sisleri: Paralel Evrenler
Science FictionEmma on yedi yaşında bebekliğinden itibaren paralel evrenlerle bağlantı kurmak isteyen bir şirkette büyümüştür. Her gün çeşitli deneylere maruz kalmaktadır. Hepsi bir gün evrenin sırlarını çözüp hakimiyeti eline almak isteyen bir şirket yüzünden olm...