Evet uyuyoruz istesekte istemesekte ihtiyaç çünkü. Uyuyorum uyumak istemesem de daliyorum gine güzel sanıp o güzel rüyalara , evet hayatımda en çok kaybetmekten korktuğum tek şey ; dost , dostlarim , kardeş bildiklerim .
Hergün herbirini kaybetmekle geciyor zamanim korkuyorum hani derler ya "rüyaların tersi çıkar" diye bu hayatta ki tek umudum bu söz. Hergun farklı bir konsept farklı bir yer ama ana fikir hep ayni ana düşünce hep ayni ; dost ve kaybetmek . Adı koyulmuş tek temel ad bilinç altı bunu oluşturanda insanin düşündükleri duygulari ve hissiyatlari evet bilinç altının en temel üç maddesi ; korkuyorum artık dost kaybetmekten değer görmemekten yalniz olmaktan yalniz birakilmaktan evet korktuklarimiz başımıza zaten geldiği için bu haldeyiz . Kaybettiğimizde hep kendimizde hata buluruz çünkü karşındaki insan değerlidir hiçbir cümleye sölenen sözlerin gerçek oluşuna yakıştırmıyoruz ; çünkü dost bildiklerimiz örnek insanlardır, yanımızda olmasını istediğimiz insanlardır , dost dediklerimiz seni tamamlayan seni iyi hissetirebilcek insanlardır işte bu yüzden buzamana kadar hep kendimiz suçluluk hissedip bibaşkasına "sence ben kötü birimiyim ? "demekle gecmedi mi zaman hissizlesti artik bütün duygular insan çünķü korkuyordu dostunu kaybetmekten korktuğunun basına gelmesinden korkuyordu . Öylede olmustu zaten...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUYALAR -KORKULAR
Literatura Femininahergün rüya gören insan var mıdır? ama bilincalti ile yatip ağlayarak kalkılandan hani