1. Bölüm

10 1 0
                                    


Yine sıradan bi pazar gününde çarşıda Nehir ve Okyanus'la gezinirken bi mağaza gördük."Ayy kızlar lütfen girelim şu elbiseye bakın" Nehir'in hayranlıkla izlediği elbiseye baktım.Gercekten güzeldi ama pek benlik değildi fazla abartı bir elbise olduğu için ben yorum yapmadım.Kızlar içeri girdiğinde bende beklemeden peşlerinden gittim.

Elbise giymeyi sevmediğim için kenarda oturup işlerinin bitmesini bekledim.Tam ödemeyi yaptıkları sırada arka taraftan dizilerdeki gibi biri çıktı."Arkadaşlar ben vuruldum..."Okyanusun adama odaklanmış şekilde baktığını gördüm ve onu hafif cimcikledim."Ay!"Okyanus hafif bir çığlık attığında Nehir'in güldüğünü fark ettim.

"Kızım adamı yicek gibi bakmasana"
Okyanusu uyardım ve mağazadan çıktık.Aksama kadar gezip tozduk.

Hava karardığında kızlar evlerine gitmişlerdi bile otobüs durağında yaşlı teyzelerin arasında oturuyordum.Otobusun gelmesiyle kalktım ve bindim.

Her zamanki gibi cam kenarına oturmuştum yanım boştu.Başımı cama yaslayıp dışarıyı seyrettim. Kısa bir süre sonra yanıma birinin oturduğunu fark ettim.

Bu sabah mağazada gördüğümüz çalışandı. Şaşkınlığımı gizleyerek ona bakmamaya çalıştım. Dışarıyı izliyordum yolun yarısında beni dürttü. "Selam asosyal"bu ezikleyici ses tonu beni çok sinirlendirse de önyargılı olmamaya çalıştım."Selam,ismim Lale"sinirlendiğimi anlaması için alttan alttan sert konuştum."Bende Asil".

İsmi garipti ama benimkide normal bı isim değildi bunun farkındaydım."İsmin garipmiş Asil"yanlış düşünmesini istemediğim için samimi bir ses tonuyla konuşuyordum."Senin adında çok normal değil yani Lale"o gerçekten aşağılayıcı bir ses tonuyla konuşuyordu.

Evime yakın bi durakta indim.Eve doğru yürürken telefona bakıyordum.
Arkamdan gelen köpeği fark etmicek kadar çok odaklanmıştım hemde...

Bir kaç adım sonra arkamdan nefes alıp verme sesleri geliyordu.Arkama baktığımda belime kadar boyu olan korkunç ve aç görünen bi köpek gördüm.Gördüğüm gibi koşmaya başladım. Hayatımda hiç böyle hızlı koşmamıştım "Yardım edin!"köpek hızlandıkça bende hızlanıyordum artık yorulmaya başladığımı hissettim.Tam duracakken elimin tutulduğunu hissettim "Koş!"biraz önce otobüste az kalsın boğacağım çocuk şimdi bana yardım ediyordu.

Yaşadığım şoku geride bırakıp koşmaya devam ettim.İkimizde nefes nefese kaldık bı süre sonra arkama baktığımda köpeğin olmadığını gördüm. Derin bı nefes aldım ve yere oturdum."Ben çok teşekkür ederim" koşmaktan sesim doğru düzgün çıkmıyordu."Rica ederim ne demek"aynı ses tonuyla bana cevap verdi.Yerden kalkıp üstümü başımı düzelttim ve eve doğru yürüdüm."Tüm belalar beni mi bulur ya"kendi kendime konuşmak bana her zaman iyi geliyordu ve şimdide aynı şeyi yapıp kendimle sohbete başladım.

"Hayır ne yani sen beni şimdi bı köpekten korudun diye süper kahraman mi oldun"arada Asil denen herifede saydırdım.

Eve vardım girdiğim gibi odama gittim ve yatağa uzandım."Üstümden tır geçti resmen ya"kısa bı süre içinde uykuya daldım.O kadar yorulmuştum ki üstümü bile değiştirmeye gücüm kalmadığından gün boyu gezdiğim kıyafetlerle uyumuştum.

                             🎀
Çok kısa oldu ama ilk deneyimim ve gece yazdığım için çok ta beceremedim yinede birşeyler yaptım.

Ölmek Veya ÖlmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin