Hemen Selini odadan çıkarıp odaya döndü. Ne demek oluyordu bu?
"Şehmuz neler oluyor bu ne"
"Bilmiyorum. Nasıl koymuşlar bunu buraya"
"Onuda sen bileceksin ben değil"
"İfakat herşeyi ben mi, bilicem"
"Bana söz verdin. Sizi koruyacağım dedin. O sözü tutmuycaksan bana söyle"
"İfakat ben sözümü tutarım"
"Umarım"
Odadan çıkıp Selin'in yanına gelir İfakat. Şehmuz ise bunları yapanın kim olduğunu bildiği için içi huzursuzdu. Hemen adamlarına eve ciddi bir koruma sağlamalarını söyledi. Ve sakinleştikten sonra ikisinin yanına geldi. İfakat kardeşiyle nasıl mutluydu onu izleyerek gülümsüyordu. İçinde ki, huzursuzluğu hiç gizleyemiyordu.
"Selin ablacığım biz şimdi geliyoruz bekle" deyip Şehmuzu kolundan tutarak dışarı çıkardı.
"Ya ne oluyor sana?"
"Ne olmuş?"
"Bir huzursuzsun sanki"
"Ya aslında evet. Senden saklayamam İfakat. Bu herşeyi yapan kardeşini vurul bizi tehdit eden adam aslında başkası. Bunları yapanlar maşa"
"Kim ya kim? Söyle canını alayım"
"Canını almana izin veremem"
"O ne demek?"
"Kendisi benim abim"
"Ne? Ne demek o? Benimle ne alakası var?"
"Abimin ve babamın senin babanla sorunları vardı. İntikamını almak istiyor"
"Adresini ver"
"Olmaz sen oraya gidemezsin" ani bir telaşa yakalanmıştı. İfakat bunun sebebini anlayamamıştı.
"Şehmuz ne oluyor? Hemen o adresi vermezsen gerçekten çıkıp giderim bu evden"
Şehmuz mecburen adresi vermek zorunda kalır. İfakat Selin'in güvenliğinden emin olduğu an evden çıkar ve adrese gider. Ama yapması gereken tek şey Şehmuza güvenmemesi gerektiğiydi.
Eve girdiği an birkaç adamın ona silah doğrultamasıyla şaşkına dönmüştü
"Ne oluyor ya"
"Nasılda salaksın. Güvendin mi Şehmuza? Benim kardeşime"
Bu laflarla beraber İfakatin başından aşağı kaynar sular dökülmüştü. Gerçekten güvenmişti Şehmuza.
"Bakın Şehmuz bana asla-"
Adam alaycı bir kahkaha patlatıp İfakate döndü
"Şehmuz bana asla ihanet etmez mi diyeceksin? Yanılıyorsun"
Bu lafları bölen içeriye Şehmuzun girmesi oldu. İfakat bir umutla yüzüne baktı Şehmuzun
"Özür dilerim İfakat affet beni"
"Ne?"
"Emin ol istemedim isteyerek yapmadım bunu ama mecburum"
"Neyi?"
Adamlar bir kişiyi daha getirdiler. Selin..İfakatin canı ciğeri. Yaşama sebebi. Kardeşi..
"Hayır Şehmuz nolur bak beni öldürün ama ona dokunmayın" hunharca bağırıyordu ama nafile. Şehmuz yaklaşıp önüne geçti
"Nolur affet beni bunu yapmak zorundayız İfakat"
"Şehmuz sana yalvarıyorum yapma nolur. Bak canımı al gıkım çıkmaz ama kardeşime dokunmayın" demesiyle beraber 2 el kurşun sıkıldı. Ve kardeşinin cansız bedeni yere serildi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hezarpare (Bin parça kaldık)
Romance"Benim kadınımın canını yakmışlardı. Canımı çekip benden almışlardı. Onların canlarını kendi ellerimle alacaktım. Benim afroditimi denizlere mahkum ettiler. Onları bir kaşık suda boğucaktım. Canım yanıyor kalbimde büyük bir sızı var. Ona dokunan ell...