*açıklama*

7 2 7
                                    

Tekrardan merhaba! Bu bölümde kendi fikirlerimle öznel bir şekilde hikayeyi açıklayacağım! Spoiler yememek için okumayabilirsiniz, ama hikayenin gidişatını anlamak sizin için zor olacaktır, her neyse, daha fazla konuşmadan hikayeyi açıklamaya başlayayım!

🚧 Spoiler Uyarısı🚧 buradan sonra hikayenin başından, sonundan, ortasından spoiler içerir!

Yuichiro İchinose, annesini ve babasını hiç tanıyamayan, bir vampir tarafından kaçırılan bir çocuktur. Vampirler tarafından yapmaya zorlandığı işler vardır. Örneğin birisini korumak, ve onu kendine aşık ettirmek gibi... Bunu yapabilirse vampir şehrinden kurtulacaktır. Her şey işini zorlaştıran vampirlerle dolu bir okula gitmesiyle başlar. Bakalım hikayesi gerçekten de istediği gibi bitecek mi?

KARAKTERLER;

Yuichiro
Mikaela
Makoto Kijime ( Saito )
Shikama Doji ( İlk Ata )
Guren İchinose
Mahiru Hiragi
Shinya Hiragi
Kureto Hiragi
Ferid Bathory
Urd Geales
Crowley Eusford
Lacus Welt
Kurul Tepes
Shinoa Hiragi
Shiho Kimizuki
Yoichi Saotome
Mitsuba Sangu
Kiseki o
Gekkouin
Yıkım Meleği
Tuzun kralı
6. Trompet

Şuana kadar okuyanlar için öncelikle çok teşekkürler, bölümleri bu haftadan başlayarak 7 günde 1 atacağım eğer ki bir sorun veya aksilik çıkarsa 'Duyuru' atıp çıkacağım hikaye anormal bir okul hayatından başlayacak kendi kurgum olan bir kaç karakter var onları listeye eklemedim.
Umarım sorun etmezsiniz, her neyse hikaye için, plan kurmadan başladım saçma gelebilir, öyle zaten.
İyi okumalar dilerim.
(Arada yorumlarınızı görmekten zevk duyarım)
Oy atmayı unutmayın!💐🌷🌺❤️

 *Yolun Sonundaki* MikaYuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin