"Yuichiro! Sana daha kaç defa erkenden uyanmanı söyleyeceğim? Gerizekalı gibisin!"
"... Özür dilerim..."
"Özür dilemen geç uyanmış oluşunu değiştirmiyor! Bunu biliyorsun değil mi? Bilmeyecek kadar aptal değilsindir herhalde?!"
"Evet, üzgünüm bir daha yapmam.."
"Ugh! Her neyse! Şimdi çık odana. Yüzünü görmek bile istemiyorum."
"Evet.."
Kapıdan duşarı çıkıp merdivenlere yöneldi genç adam.
Neden hep azar işitiyordu? Bu o kadar da umrunda değildi ama ... Bu kötü sözler onun kalbini kırıyordu. Peki neden Mika hiç azar işitmiyordu?
Çünkü o bir vampirdi... Yuu ise hem bir insandı hem de bir hizmetliydi. Henüz 6 yaşında vampirler tarafından kaçırılıp özel bir hizmetli olmuştu. Mikaela Hyakuya adındaki çocuğun Özel hizmetlisi...Herkes böyle sanıyordu. Ama olayın derinlerinde hizmetli olmaktan fazlası vardı...
Yuu, Mikaela'nın okul kyafetlerini hazırladı ve yatağına indirdi. Mikaela bu saatlerde duş alıyor olurdu.
Zeten her zaman Yuu kıyafetlerini hazırlardı ve Mikaela duştan çıkınca onları giyip okula giderdi.
Kapıdan çıkmak üzereyken banyonun kapısı açıldı ve Mikaela, Yuu'ya seslendi.
"Yuichiro."
Siyahlı hemen geriye dönüp baktı. Bir sorun mu vardı?
"Efendim?"
Mavi gözler yeşil gözler ile buluştu."Babam bugün senin de okula gelmen gerektiğini söyledi."
Siyahlı anlamamış bir şekilde sarışına baktı.
"Beni mi? Bir sorun mu oldu ki?"Sarışın önündeki çocuğa dikkatli dikkatli baktı.
"Bilmiyorum. Ama sanırım yapman gerekiyor."
Yuichiro nefesini verdi ve;
"Peki öyleyse, izninizle hazırlanacağım."Mika arkasından baktı.
"Bekle!""Huh? Sorun ne Mikaela-san?"
"Okula okul kıyafeti ile gelmelisin."
"Ah, benim bir kıyafetim yok."
"Benimkini al o zaman."
Yuu, karşısındaki çocuğun uzattığı kıyafeti eline aldı.
"Mikaela-san, siz ne giyeceksiniz?"
Mika kapının önündeki çocuğa baktı.
"Bulurum bir şeyler, gidebilirsin sen."
"... Peki."
Kapıdan çıkıp odasına yöneldi siyahlı. Kendi odasının Kapısının önüne gelince kapıyı açıp içeri girdi.
Tez bir şekilde giyinip aşağıda beklemeye başladı.
Acaba okul nasıl bir yerdi? Açıkçası ilk defa okula gidecekti. Hiç okul eğitimi almamıştı.
Sadece güçlü olması için eğitilmişti. Vampirler nasıl dersler görüyordu?Yuichiro bunları düşünürken yanından bir ses geldiğini duydu.
"Neyi düşünüyorsun bu kadar derin derin?"
Kafasını kaldırıp çoktan giyinmiş olan Mikaela'yı gördü.
"Ah- şey-..."
"... Söylemek istemezsen sorun değil."
Sarışın tam çıkarken Yuichiro sarışının kolundan tuttu.
"Öyle değil! Ben sadece... Sadece okul dedikleri şeyin nasıl olduğunu merak etmiştim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Yolun Sonundaki* MikaYuu
VampireÖncelikle merhabalar! bu hikayede anormal bir okul hayatından başlayacak, işler sonrasında ilginçleşecek, evet anormal bir okul hayatından bahsediyorum. Sadece vampirlerin gittiği bir okul. Bu okulda tek bir insan olacak, daha fazla detay için açık...