5.Bölüm Final

6 1 0
                                    

Gökyüzündeki Yıldızlarımız

Sevdiği kadın onu gıdıklamaya başlamıştı ama o tepki vermiyordu birden Leyel korkmaya başladı.Noluyor diye  şok geçirmişti resmen ama sevdiği adam aslında ona bir şaka hazırlamıştı ani refleksle altına aldı sevdiği kadın buna çok şaşırmıştı ki sevdiğim adam onu gıdıklamaya başlamıştıştı. Sevdiği adam onu godıklarken telefonuna bir mesaj gelmişti..

Mesajda yazanlar:Hello Leyel Akpınar. You urgently need to come abroad, namely to America, because it is difficult to find a better interior designer than you. Could you please come?

Berat:Ne yazmışlar Leyel
Leyel:acil Amerika'ya gitmem lazımmış
Berat:Neden....

Sevdiği adam resmen bunu duyunca bir hayal kırıklığı yaşamıştı çünkü ona çok aşıktı ama itiraf edemiyordu.Sevdiği  kadına son kez birlikte uçurumun kenarına gidelimmi demişti ...

Sevdiği kadında kabul etmişti aslında oda gitmek istemiyordu ama gitmesi gerektiğini ne kadar anlatsada sevdiği adam anlamak istemiyordu....

Uçurumun kenarına gelmiştiler ikiside birbirine hayal kırıklığıyla bakıyorlardı.Son bir defa birbirlerine baktılar.Sevdiği adam ona ne kadar aşık olduğunu söylemişti.Sevdiği kadında itiraf edicekken ,sevdiği adam gitmeni istemiyorum lütfen kal demişti...
"Seni seviyorum "demiştim ona ama utançtan ölcektim resmen o ise beni gitmekten vazgeçirmeye çalışıyordu ama gitmem lazım olduğunu anlatıp dursamda anlamıyordu halen beni en sonunda sende benimle gel o zaman demişdim...

Leyelden:herşey sırtımda bir acı hissetmemle başlamıştı acaba sonummuydu.Ama aklım halen sevdiğim adamdaydı o ne hissederdi ölürsem.Evet birisi bana silahla beni sırtımdan vurmuştu,son duyduğum şeylerde sevdiğim adamın bana seni seviyorum demesiydi ve çığlıklarıydı......

"Leyel bana bunu yapma lütfen hayırrrrrrr!!!!!"
"Seni seviyorum Berat "

Beratdan: Hastaneye gitmiştik ve malesef kurtamamıştık onu Tina ile Emre 'de beni sakinleştirmeye çalışsalarda sakin olmaıyordum resmen Aşkın Mevsimi ölmüştü...Eve gittiğimde ise bir mektup görmüşdüm onun bana bıraktığı.Mektubu açıp okumaya başlamıştım.

Mektupda yazanlar:"Ben Leyel Akpınar tabi senin tabirin ile aşkın mevsiyimiyim🥺.Eğer bir gün ölürsem ve seni sevdiğimi söyleyemezssm beni lütfen hiç affetme Berat olurmu?Belki ben şuan ölmüş de olsam yada yaşıyorsam seni çok sevdiğimi bilmeni istemiştim."

Bunu okuyan sevdiği adam kahrından kendini mahveder.O da sevdiği kadının yanına gitmek ister ve intahar eder.....

Artık ikiside bizi bir yıldız olarak izlemektedirler.....

"Aşkın mevsimi ne berat?"
"Biziz Leyelim"

İkiside ölmüştü ama imkansız olarak ama en azından birbirlerine sevdiklerini söyleyebilmişlerdi en azından.....

______________________________________________________________________________________________FİNAL
EVET BİRAZ KÖTÜ BİTİRMİŞ OLABİLİRİM O YÜZDEN KUSURA BAKMAYIN .
BU ARADA YENİ KİTABIMA BAKMA IZI TAVSİYE EDERİM KİTABIMIN ADI:YILDIZLARDA KAYARMI

Aşkın Mevsimi🍁🌿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin