Bölüm adı:
Kar tilkisi
Bölüm şarkısı:
Another Love-Tom Odellİyi okumalarrrrrr
𝑻𝒓𝒖𝒆 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲𝘀 𝗻𝗲𝘃𝗲𝗿 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝗲𝗻𝗱𝗶𝗻𝗴𝘀.
Dazai yine her zaman geldiği yere getirmişti ayakları. Ne kadar üzülse de belli etmemeye çalışarak konuştu.
"Hey, Ren! Dün gelemediğim için üzgünüm, bir davam vardı~"
Dazai cevap alamayacağını biliyordu; ne de olsa mezarların konuşamayacağını biliyordu. Bugün ölümünün üzerinden tam bir yıl geçti ve Dazai hâlâ seni unutamamıştı. Sen onu gerçekten seven ilk kişiydin ve sen de onun gerçekten sevdiği ilk kişiydin. Hayatına nasıl devam edebilirdi ki? Kalbi tamamen paramparça olmuştu.
"Sana çiçek aldım... Umarım beğenirsin."
Dazai oturmadan önce buketi yavaşça toprağın üzerine koydu.
Dazai her zaman yaptığı gibi mezar taşındaki ismine baktı. Sakin kalmaya çalıştı ama bu gece duyguları tavan yapmıştı. Gözlerini kapadı ve hâlâ hayatta olsaydın nasıl olacağını hayal etmeye çalıştı. Bu kadar ani ve beklenmedik bir şekilde ölmeseydin, Dazai sana tekrar sarılmak, seni kollarının arasına almak, o güzel ve rahatlatıcı sesini duymak için her şeyini verirdi... Ama artık bunları asla elde edemeyecekti. Sen kendini kuzenin Odasaku için feda etmemiş olsaydın hâlâ mafyada çalışıyor olabilir, beraber eğlenip Chuuya ile dalga geçiyor olabilirdiniz.
Dazai gözlerini kapattı. Hayatındaki o olayın anıları onu çok incitmişti. Onun soğuk ve umursamaz tavrını kırmayı başaran tek kişi sendin. Sen onun hayatının aşkıydın... Artık gözyaşlarını bile tutamıyordu. Dazai kendini çok yenilmiş hissetti. Tek yapmak istediği sana tekrar sarılmaktı, ama sen gitmiştin. Dazai tek kelime etmeden mezarının önünde oturmaya devam etti. Mezar taşına bakarken sessizce ağladı. Ölümünden önce seninle geçirdiği yıllar tekrar aklına geldi.
Dazai yumruklarını sıktı. O günün anısı neredeyse seni gerçekten kaybetmek kadar acı veriyordu. Bir süre sakinleştikten sonra Dazai ceketinin cebinden bir şey çıkardı. Gümüş bir madalyondu; ölümünden sadece birkaç hafta önce sana verdiği madalyon. Dazai ona her zaman iyi bakmıştı ama şimdi açtı. İçinde ikinizin eski bir fotoğrafı vardı; daha iyi zamanlarınızda. İkiniz de gülümsüyordunuz, başın Dazai'nin omzuna yaslanmıştı.
Dazai madalyonu sıkıca tuttu ve gözlerini bir kez daha kapattı. Bir süre fotoğrafa baktı, gülümsemeni unutamıyordu. Dazai için o gülümseme dünyanın en güzel gülümsemesiydi. O gülümsemeyi bir daha asla yüz yüze göremeyeceği gerçeğine dayanamıyordu... dayanamıyordu işte. Dazai hayatında pek çok şey hissetmişti ama seni kaybetmenin acısı... kelimelerin ötesindeydi. Dazai madalyonu yavaşça kapattı ve bir kez daha konuşmadan önce derin bir nefes aldı.
"Seni özlüyorum..."
Dazai boğazında bir yumru hissetti. Genelde çok hazırcevap ve şakacıydı, ama şimdi... o kadar... yenilmişti ki. Mezar taşındaki ismine bakmaya devam ederken derin bir nefes daha aldı. Sensiz koca bir yıl geçtiğine inanamıyordu. Sen ölürken gerçekten bir parçasının kopup gittiğini hissetti... ve o parça kalbinin sana ait olan kısmıydı.
Bir kar tilkisi yanına gelip Dazai'ye sürtünüyordu. O sırada Dazai, şok içinde tilkiye bakmıştı; aklına Ren'in söylediği şeyler gelmişti.
### Geçmiş Zaman
"Dazai, eğer ben ölürsem ve bir kar tilkisi sana gelirse, bil ki o benim ve seni ziyarete geldim, tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dazai X Reader "I thought you said you wouldn't leave me"
FanfictionArkadaşlar angst olucak o yüzden etkilenen okumasın lütfen