offer

197 54 62
                                    

🦧🤘fice başladım okunmicagini bile bile girdik bi yola.




Bilinmeyen numara: Bir geceliğine benim sevgilim ol.
                             (00.17)





                             

Siz: ne
Sen kimsin ve böyle biseyi benden hangi cürretle isteyebiliyosun ve numaramı hangi cehennemden buldun.
                                         (00.19)








Bilinmeyen numara: Sadece bir geceliğine sevgilim gibi davranacaksın bu kadar abartılacak bisey yok.






Siz: Sen ne dediğinin farkında mısın sana neden guvenicekmisim ki belki sapık bi moruksun.
                             (00.19)









Bilinmeyen numara: Merak etme sapık değilim sapık bir moruk hiç değilim senden sadece yarınki müzayedede sevgilim gibi davranmanı istiyorum.
                                                       (00.21)










Siz: Neden böyle bişey yapayim ki seni tanımıyorum bile.
                                (00.22)









Bilinmeyen numara: Ben Kim Taehyung ve yarın ki müzayedede senden sevgilim olmanı istiyorum.
                                         (00.23)
                                        Görüldü










Siz: Şu en çok aranan  sanat eseri  hırsızı Kim taehyung mı?
                                                 (00.26)






Bilinmeyen numara: Benim hakkımda bunları bilmen beni sevindirdi ve evet ta kendisi.
             (00.27)







Siz: Tam şuan polisi arayıp bunlari soyleyebilirim biliyorsun değilmi?
                                                   (00.27)




Bilinmeyen numara "Kim Taehyung" olarak değiştirildi.









Kim Taehyung: Benim hakkımda bunları bilirken beni bu kadar aptal sanman komikmiş.

İstiyosan polisleri ara ve bu mesajlari göster ama çoktan kaybolmus olacaklar.

                                                       ( 00.28)






Siz:  siktir|
       Peki neden ben , neden özellikle ben
                                                             (00.30)








Kim Taehyung: Çünkü sevgilim olarak yanıma en çok sen yakışırsın.
                                     (00.31)
                                    Görüldü



                    Yazıyor...
                       
                   Yazıyor...




Siz: Ben mi yakışırım|
       Ben mi yakı|
       Tamam kabul ediyorum.
       Açık arttırmanın konumu atarsın
       gelirim ve saat kaçta başlayacak
       ve anladığım kadarıyla oraya
       normal bir alıcı olarak
       katılmıcaksın,kısacası ne çalıyoruz?






Kim Taehyung:Kleopatranın altın yumurtalarını açık arttirmada satişa sunucaklar ve sonuncusu hala kayıptı ki yakın zamanda bulunana dek, işte onu müzayedede biz çalıcaz.






Siz: Nasıl farkedilmeden yumurtayi alıp
        ordan çıkabiliriz ki?






Kim Taehyung: Yarın sabahtan attığım.   konuma gel planı anlatıcam ve saat 18.30 gibi müzayede  başlıcak o saatte de oraya birlikte geçeriz.







Siz: Nasıl ona bu kadar çabuk güvene
       bilirim ki|

      
                                   
                                 
     

Salvatore |taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin