Oy ve yorum dileniyorum acıyın yetime 😨
Kim taehyung: *konum*
Bekliyorum.
(08.33)
Görüldü
(08.45)Siz: Geliyorum.
(08.45)
Görüldü🦧💗
Attığı konuma varmıştım geldiğim yer bir mücevher dükkanıydı,sayın sanat eseri hırsızımız ise dükkanın kapısında bekliyordu,oldukça ciddi aynı zamanda umursamaz ve ukala birisiydi,kapının önünde ise olabileceği en ciddi pozisyonda bekliyordu. Yavaş adımlarla ona doğru ilerledim, selamlaşma aşamasını geçtikten sonra,"içeri geçelim"dedi. Oldukça etkileyici ve kalın bir sesi vardi. Deri koltuğa oturdum yanda içki şişesi duruyodu yeni açılmıştı ve bardaktaki ise hala icilmemisti bir süre konu açmasını bekledim ama o telefonda birisiyle konuşuyordu galiba ispanyolcaydı.
Ortamdaki gerginlik canimi sıkıyordu iceri dogru adimladim etraf oldukça aydınlıktı aydınlatma sistemi için harcadığı para miktarı içerideki mücevherlerin değerinden daha fazlaydı sanki,aslında hala niye buraya geldiğimizi anlamamıştım içeride bir sürü takı ve benzeri şeyler vardı oradaki inci kolye ise dikkatimi çekmişti büyük ihtimalle gerçekti.
Biraz ileride ise değerli taşların ve takıların olduğu bir reyon vardı göz kamaştırıyordu. Bir kaç dakika orda oyalandim. İçimden hepsini deneme isteği geçiyordu ama bunu nasi karşılayacağını bilmediğim için bu fikirden vazgeçtim.
Lavabo ne tarafta diye sorduğumda beni duymamıştı, telefonuyla ilgileniyodu yine.
Koridora yaklasmistim ki arkamdan soldan ikinci kapı dediğini duydum.
Çakma red notice babee:
Üyeler:yoongi,jimin,seokjin ve siz.Siz:
attığı konuma geldim,mücevher dukkanindayiz.Yoongi:
Napiyosunuz amk mücevher dükkanında çaldığı taşları mi gösteriyo sana o it.Jimin:
adam tablo sanat eseri falan caliyo varoş varoş taş çalmıyo yoon.Seokjin:
taş calmak varoşluk mu oldu aqYoongi:
Sen bi sus amk delisi.Seokjin:
Sen bi sus aq got lalesi.Siz:
BANA ODAKLANIR MISINIZ BI ŞUANJimin
Sen anlat jungom dinliyoruz bizSiz:şimdi biz bu akşam yumurta calcaz tamam mı
Yoongi:ne yumurtasi altin yumurtlayan tavuk mu buldunuz aq ne bu aksiyon
Siz: sakinim.
Görüldü (3 kisi tarafından )Siz: kleoptranin kayıp olan ve yakın zamanda bulunan son altin yumurtasını calcaz.
Seokjin: kleopatra tavuk mu nasi yumurtlamıs bu kadın
Yazıyor...
Yazıyor...
Jimin:BI DAKİKALIĞINA GOTUNUZE SOKTUGUNUZ BEYNINIZI ORDAN CIKARIP MANTIKLI YORUMLAR YAPARAK JUNGKOOKU DINLEYIN İTLER.
Siz:sağol jiminshi
Jimin:her zaman balım
Siz:bakın ben bu adama güvenmiyorum neden bir insan yanında sevgilisi gibi davranmak için beni seçsin ve o kişiyle birlikte milyonlarca dolarlık bir yumurta çalsın bu bana normal gelmiyor kesin bi bokluk var bunda.
Jimin:adamın tipi varmi sende?
Siz:
Seokjin: lan bu çok masum biseye benziyo
Yoongi: Sen bu fotoğrafı nerden buldunSiz: adamın profil fotoğrafıydi ama şuan çok değişmiş kesin böyle kandiriyo insanları masunluğuyla.
Jimin: harbi olm çok masum duruyo emin miyiz biz bunun seninki olduğuna
Siz:
Nerden benimki oluyo hem ve evet bu bi dakika kapı caliyoÇevrimdisi
🦧💗
"Jungkook çıkacak mısın?"
Ben onu tamamen unutmuştum yaklaşık 20 dakikadır tuvaletteydim umarım klozete düştüğümü düşünmediğini umuyordum.
"Çıkıyorum"
Çalicaklari yumurta bu daha açıklayıcı olması içim görsel koymak istedim .🤘🦧🫐