Senn pov:
Ik voel een hand me wakker schudden, vermoeiend duw ik de hand weg 'mhh nee laat me nog ff liggen.' Plotseling word ik verblind door het licht, blijkbaar heeft mijn moeder de gordijnen geopend. 'Tijd om wakker te worden' zegt mijn moeder vrolijk tegen me. Langzaam ga ik op mijn bed zitten en kijk haar geïrriteerd aan. ' Schiet op je hebt nog maar 1 uur voordat je eerste les begint.' hoor ik mijn moeder zeggen terwijl ze mijn slaapkamer verlaat. Als ik m'n moeder de trap af hoor lopen stap ik mijn bed uit en loop ik naar mijn kleding kast. Ik pak een soort van baggy broek met een basic blauw t-shirt. Ik doe m'n slaapshirt uit en gooi het in een hoekje van mijn kamer. Zodra ik aangekleed ben loop ik naar de badkamer, ik kijk naar de spiegel en zucht. Mijn bruine haren zitten door de war, ik heb nog meer acne gekregen dat zal vast door de toetsweek komen. Terwijl ik mijn haren probeer te fixen komt mijn zusje Stelle binnen en duwt mijn hoofd in de wasbak. ' Auw waar was dat voor nodig?' schreeuw ik boos naar haar. ' Voor mijn laatste beetje chocolade opeten.' snauwt ze terug. Boos loop ik terug naar mijn kamer daar pak ik snel mijn schooltas en loop de trap af. Beneden aangekomen zie ik mijn moeder en vader samen ontbijten. ' Hey goedemorgen.' zegt mijn vader terwijl hij zijn laatste slok koffie neemt. Ik mompel zachtjes' Ja goedemorgen.' terug. Snel pak ik een banaan uit de keuken en stop hem in mijn tas. ' Tot vanavond.' roep ik tegen mijn ouders terwijl ik snel de deur achter me dicht trek.
Een paar minuten later fiets ik naar het huis van mijn beste vriend. Als ik er ben staat hij al op me te wachten' Heyy Evan, hoe gaat ie?' roep ik vrolijk naar hem toe. ' prima, alleen jammer dat het weer maandag is.' krijg ik als antwoord van hem. ' Ja klopt' zeg ik terwijl we samen weg fietsen opweg naar school toe. Vandaag hebben we een wiskunde toets, jammer want dat is niet mijn beste vak. ' Waarom is wiskunde zo moeilijk in de vierde.' zeg ik zeurend tegen Evan.
Na ongeveer 10 minuten fietsen komen we bij onze school aan. We stappen van onze fietsen af en zetten ze in de fietsenstalling. Als we binnen zijn lopen we naar onze kluisjes toe' gelukkig hebben we vandaag maar 1 toets.' zegt Evan blij. terwijl hij dat zegt staar ik naar hem. Soms vraag ik me echt af hoe hij nog geen vriendin heeft, hij is namelijk echt super knap; lang, blond haar wat een beetje krult bij zijn oren, prachtige groene ogen en hij heeft ook nog een leuke persoonlijkheid. Soms vraag ik me af waarom hij vrienden met mij is, ik ben niet lang maar ook niet klein, ik heb bruin haar wat altijd door de war zit, lelijke bruine ogen en ik val ook niet echt op kwa persoonlijkheid. Als we onze jassen in onze kluisjes hebben gelegd lopen we samen naar de aula waar onze vrienden zitten. Zo te zien zijn Bas en Flynn druk in gesprek met elkaar over de basketbal wedstrijd van zaterdag. 'hey.' zeggen Evan en ik tegen de rest van de groep. Evan en ik nemen plaats naast Bas en Flynn, we mengen ons in het gesprek. Na een tijdje gaat de bel en lopen we met z'n allen naar het lokaal toe.
Ik ergens achter in het lokaal zitten en Evan gaat naast me zitten. De docent verteld ons dat we de tafels uit elkaar moeten schuiven en een potlood en gum moeten pakken. Als iedereen uit mijn klas dat gedaan heeft deelt de docent de wiskunde toetsen uit. ' Jullie hebben 90 minuten voor deze toets succes.' zegt ze terwijl ze achter haar bureau gaat zitten. Ik sla de toets open en zucht, dit gaan de meest helse 90 minuten ooit zijn. Na 90 minuten gaat de bel, ik pak mijn tas weer in en loop verslagen het lokaal uit. Als ik het lokaal uitloop hoor ik Evan vragen of de toets ging. 'Nee natuurlijk niet wat denk je zelf.' zeg ik terug. 'Bij mij ging het best wel goed.' hoor ik Flynn zeggen. Gelukkig hebben we in de toetsweek alleen maar toetsen dus Evan, Bas, Flynn en ik lopen samen naar de kluisjes om onze jassen te pakken. ' Zin om bij mij thuis wat te gamen?' vraagt Bas aan ons. Nadat we ja hebben gezegd lopen we naar onze fietsen en fietsen we naar Bas zijn huis.
Als we bij Bas zijn huis aankomen ploffen Evan en ik op zijn bank, terwijl Bas en Flynn wat drinken pakken. Flynn zet wat drinken op de tafel neer en gaat dan ook op de bank zitten. Bas zet zijn playstation aan, daarna pakt hij 2 controllers. ' Maar we zijn toch met 4 mensen dan zijn 2 controllers te weinig.' zegt Flynn verbaasd. ' Ja klopt maar ik heb er maar 2.' hoor ik Bas zeggen. 'Ach dat is niet erg ik deel wel een controller met Senn.' zegt Evan terwijl hij me blij aankijkt. ' Oke is goed dan delen ik en Flynn ook wel.' Na een paar uurtjes gamen zeg ik:' Hoe graag ik hier nog een paar potjes speel moet ik naar huis voor het avond eten. ' Ik ga ook wel naar huis.' zegt Evan tegen de rest. ' ik blijf hier nog even als het niet erg is.' zegt Flynn tegen Bas. 'Uhh nee hoor gezellig.' hoor ik Bas blozend zeggen.
Evan en ik fietsen samen naar huis, na een tijdje moet hij eraf en zegt:' Hey doeii Senn tot morgen.' tegen me. ' Ja tot morgen.' zeg ik terug. Na 5 minuten fietsen kom ik thuis aan en stap ik van mijn fiets af. Als ik mijn schoenen en jas uit doe in de gang hoor ik mijn moeder ' Hallo schat goede dag gehad?' zeggen. 'Ja was prima.' roep ik terug.
Na het avondeten loop ik naar mijn kamer en plof ik op bed. Na een tijdje voel ik mijn ogen dichtvallen en val ik in slaap.
Okeee dit was de proloog ik hoop dat jullie het tot nu toe een heel leuk verhaal vinden!
08/07/2024!
xx Elle
JE LEEST
Hartenstrijd ★ [BxB]
RomanceSenn gaat met zijn familie op vakantie naar Italië, van zijn moeder mag hij een paar vrienden mee nemen op vakantie. Het is een fantastische vakantie vol feestjes en plezier. Alleen weet Senn niet wat zijn moeder van plan is. Het plan van Ilse ( de...