4

135 3 2
                                    

Початок березня, як і весни в цілому, видався сонячним, але вітряним.

Морозний вітер, що огортав людей місяць тому, перетворився на подобу легкого літнього теплого вітерця. На губах теплолюбної Сохі мимоволі розквітає усмішка, коли цей вітер торкається її обличчя дорогою на роботу, змушуючи прибрати неслухняні пасма волосся, що лізуть в очі.

Численні репетиції та підготовка до Опен-Ейрів проходили продуктивно. Так, робота в неї нелегка, але, принаймні, з її допомогою Сохі могла відволіктися й абстрагуватися від непотрібних думок, що переслідували її останні пару тижнів. А саме дівоча реакція на вчинок від Мінхо в танцювальному класі та інше.

Тоді на мить стало страшно.

Вона не контролювала цей момент, не знала чого очікувати, пустила ситуацію плисти течією, хоча чи насправді це так, якщо верх над ситуацією взяв Мінхо? У будь-якому разі, Дживон більше їх не турбував, і не змушував ходити на обіди разом із ним і компанією, кидаючи двозначні жарти в бік їхніх "стосунків". Усі навколо звикли до дивного способу прояву турботи від Мінхо, вважаючи, що так заведено у них у країні, і якщо це рятувало Сохі та Мінхо від непотрібних запитань, то нехай усі так і думають.

Прокидаючись вночі вона більше не бачила сусіда, що сидить на кухні, понуривши голову. Було це добрим чи поганим знаком - вона так і не зрозуміла. Але хай буде так, ніж його постійні скарги та запитання до ліків, що Сохі приймала час від часу через болі. Нехай спить на дивані, кутаючись у ковдру по самий ніс, і не суне його в чужі справи.

Сама ж Сохі бачила, але не хотіла визнавати, що Мінхо ненав'язливо (нав'язливо) змушував її їсти. Особливо коли вони були вдома і бігти дівчині від його "турботи" нікуди. Зі слів хлопця, він не хотів знову червоніти перед колегами, якщо Сохі знову знепритомніє або ж виглядатиме як ходячий мрець. Для їхньої роботи потрібні сили, яких у дівчини інколи не було, тому хлопець інколи насильно запихував їжу в Сохі. І, нехай вона була незадоволена таким контролем, саме через радикальність хлопця дівчина стала виглядати трохи здоровішою.

Останній тиждень вони відпрацьовували фігури та номери, які готували для виступу в Центральному парку. Сохі все ще не могла повірити, що виступатиме там: серед багатьох людей, просто неба, у гарних костюмах, і в місці, яке дарує спокій і тишу жителям, що тікали від галасливого міста.

КонтрактWhere stories live. Discover now