𝕋𝕒𝕜𝕖𝕤 𝕡𝕝𝕒𝕔𝕖 𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕞𝕡𝕚𝕟𝕘 2
𝓩𝓮𝓵 𝔁 𝓟𝓲𝓼𝓼 𝓜𝓪𝓷
☆-------☆
"ℍ𝕒𝕙𝕒.. 𝕐𝕠𝕦 𝕔𝕒𝕟𝕥 𝕔𝕝𝕚𝕡." 𝕋𝕒𝕦𝕟𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕪𝕖𝕝𝕝𝕠𝕨 𝕞𝕒𝕟, 𝔾𝕠𝕝𝕕𝕪. ℤ𝕖𝕝 𝕤𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕖𝕒𝕤𝕚𝕝𝕪 𝕘𝕝𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕤𝕚𝕕𝕖 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕝𝕝.
𝔾𝕠𝕝𝕕𝕪'𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕠𝕦𝕣𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕒 𝕚𝕣𝕣𝕚𝕥𝕒𝕥𝕖𝕕 𝕠𝕟𝕖, 𝕓𝕦𝕥 𝕕𝕚𝕕𝕟𝕥 𝕖𝕩𝕡𝕣𝕖𝕤𝕤 𝕚𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕨𝕠𝕣𝕕𝕤.
☆ 𝙇𝙖𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙣𝙞𝙜𝙝𝙩... ☆
𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕛𝕦𝕤𝕥 ℤ𝕖𝕝, ℙ𝕚𝕤𝕤 𝕄𝕒𝕟, 𝕄𝕒𝕩𝕚𝕟𝕖, 𝕐𝕝𝕚 𝕒𝕟𝕕 𝕒 𝕓𝕒𝕔𝕠𝕟 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕓𝕚𝕟 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣. 𝔻𝕒𝕟𝕚𝕖𝕝 𝕨𝕒𝕤 𝕠𝕦𝕥 𝕥𝕠 𝕦𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕖𝕤𝕥𝕣𝕠𝕠𝕞, 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕣𝕠𝕦𝕡 𝕓𝕪 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕤𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤. ℙ𝕣𝕠𝕓𝕒𝕓𝕝𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕠𝕣𝕤𝕥 𝕕𝕖𝕔𝕚𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕞𝕒𝕜𝕖 𝕒𝕤 𝕒 𝕔𝕒𝕞𝕡 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕦𝕝𝕒𝕣.
𝔾𝕠𝕝𝕕𝕪 𝕘𝕝𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕒𝕓𝕚𝕟, 𝕒𝕝𝕠𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕠𝕟. ℤ𝕖𝕝 𝕚𝕞𝕞𝕖𝕕𝕚𝕒𝕥𝕖𝕝𝕪 𝕗𝕠𝕝𝕝𝕠𝕨𝕖𝕕 𝕤𝕦𝕚𝕥.
𝕐𝕝𝕚 𝕒𝕝𝕤𝕠 𝕘𝕝𝕚𝕥𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥, 𝕥𝕠𝕠𝕜 𝕙𝕚𝕞 𝕒 𝕗𝕒𝕚𝕝𝕖𝕕 𝕥𝕣𝕪 𝕓𝕖𝕗𝕠𝕣𝕖 𝕤𝕦𝕔𝕔𝕖𝕤𝕤𝕚𝕠𝕟.
𝕋𝕙𝕖 𝕗𝕠𝕦𝕣 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕠𝕦𝕥, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕒𝕝𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕞𝕠𝕟𝕘𝕤𝕥 𝕖𝕒𝕔𝕙𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕖𝕒𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕤𝕠𝕞𝕖 𝕕𝕒𝕪 𝕠𝕝𝕕 𝕤𝕞𝕠𝕣𝕖𝕤.
𝕌𝕟𝕥𝕚𝕝, 𝔻𝕒𝕟𝕚𝕖𝕝 𝕔𝕒𝕞𝕖 𝕓𝕒𝕔𝕜. 𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕟𝕠𝕨 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕥𝕠 𝕘𝕠 𝕥𝕠 𝕤𝕝𝕖𝕖𝕡.
"ℙ𝕚𝕤𝕤 𝕞𝕒𝕟..." ℤ𝕖𝕝 𝕔𝕒𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥, 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕘𝕠𝕝𝕕 𝕞𝕒𝕟.
"𝕎𝕙𝕒𝕥?" 𝔾𝕠𝕝𝕕𝕪 𝕤𝕔𝕠𝕗𝕗𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕙𝕚𝕤 𝕟𝕖𝕨𝕝𝕪-𝕗𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕖𝕟𝕖𝕞𝕪. ℤ𝕖𝕝 𝕒𝕟𝕕 𝔾𝕠𝕝𝕕𝕪 𝕒𝕝𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪 𝕕𝕚𝕤𝕝𝕚𝕜𝕖𝕕 𝕖𝕒𝕔𝕙𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕕𝕖𝕤𝕡𝕚𝕥𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕚𝕟𝕘 𝕖𝕒𝕔𝕙𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕗𝕠𝕣 𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕒 𝕙𝕠𝕦𝕣.
"𝕀...
"𝕀 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕪𝕠𝕦..."
ℤ𝕖𝕝 𝕕𝕖𝕔𝕝𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕤 𝔾𝕠𝕝𝕕𝕪'𝕤 𝕖𝕪𝕖𝕤 𝕨𝕚𝕕𝕖𝕟.
ℍ𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕡𝕖𝕖𝕔𝕙𝕝𝕖𝕤𝕤.
ℍ𝕖 𝕤𝕠𝕠𝕟 𝕝𝕖𝕗𝕥, 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕚𝕟𝕘 ℤ𝕖𝕝 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥𝕓𝕣𝕠𝕜𝕖𝕟...
"𝕎𝕙𝕪... 𝕎𝕙𝕪 𝕕𝕚𝕕 𝕙𝕖 𝕝𝕖𝕒𝕧𝕖...?" 𝔸𝕤𝕜𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕨𝕚𝕫𝕒𝕣𝕕 𝕔𝕠𝕨𝕓𝕠𝕪
𝕡𝕣𝕚𝕖𝕤𝕥, 𝕥𝕠 𝕟𝕠 𝕠𝕟𝕖 𝕚𝕟 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕚𝕔𝕦𝕝𝕒𝕣.ℤ𝕖𝕝'𝕤 𝕙𝕖𝕒𝕣𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕤𝕙𝕒𝕥𝕥𝕖𝕣𝕖𝕕.. 𝕋𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖 𝕞𝕒𝕟 𝕤𝕙𝕖 𝕝𝕠𝕧𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕞𝕠𝕤𝕥.. 𝔾𝕠𝕟𝕖.
𝕊𝕙𝕖 𝕕𝕚𝕕𝕟𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕘𝕖𝕥 𝕙𝕚𝕤 𝕣𝕖𝕒𝕔𝕥𝕚𝕠𝕟. 𝕀𝕥 𝕡𝕒𝕚𝕟𝕖𝕕 𝕙𝕖𝕣.
"𝕎ℍ𝕐 ℙ𝕀𝕊𝕊 𝕄𝔸ℕ... 𝕎ℍ𝕐!?!?" ℤ𝕖𝕝 𝕔𝕣𝕚𝕖𝕕 𝕠𝕦𝕥, 𝕕𝕣𝕠𝕡𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕙𝕖𝕣 𝕜𝕟𝕖𝕖𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕤𝕠𝕓𝕓𝕚𝕟𝕘 𝕦𝕟𝕔𝕠𝕟𝕥𝕣𝕠𝕝𝕝𝕒𝕓𝕝𝕪.
ℍ𝕖𝕣 𝕥𝕨𝕠 𝕗𝕣𝕚𝕖𝕟𝕕𝕤, 𝕐𝕝𝕚 𝕒𝕟𝕕 𝕄𝕒𝕩𝕚𝕟𝕖, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕒𝕥 𝕙𝕖𝕣 𝕚𝕟 𝕕𝕚𝕤𝕘𝕦𝕤𝕥.
"ℝ𝕖𝕒𝕝𝕝𝕪...? ℙ𝕚𝕤𝕤 𝕞𝕒𝕟..?" 𝕄𝕒𝕩𝕚𝕟𝕖 𝕕𝕖𝕒𝕕𝕡𝕒𝕟𝕟𝕖𝕕.
ℤ𝕖𝕝 𝕨𝕖𝕟𝕥 𝕠𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕙𝕒𝕝𝕝𝕖𝕟𝕘𝕖𝕤 𝕠𝕗 𝕔𝕒𝕞𝕡, 𝕕𝕪𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠𝕨𝕒𝕣𝕕𝕤 𝕥𝕙𝕖 𝕖𝕟𝕕 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕤𝕖𝕖𝕚𝕟𝕘 ℙ𝕚𝕤𝕤 𝕄𝕒𝕟'𝕤 𝕗𝕒𝕔𝕖... 𝔸𝕘𝕒𝕚𝕟.
☆
𝘾𝘼𝙎𝙏:
MISHAZEL as ZEL
SIMACOY_FRIEND as MAXINE
TRILLER143 as PISS MAN
XXAURRIE2011XX as YLIThis story is a joke. Hope you enjoyed :)