"ᴅᴏ ʏᴏᴜ ғᴇᴇʟ ᴛʜᴇ ᴛᴇɴsɪᴏɴ, ʙᴇᴛᴡᴇᴇɴ ᴜs ʙᴏʏ? ɪ ᴋɴᴏᴡ ʏᴏᴜ ᴡᴀɴᴛ ᴛʜɪs ᴘᴏᴛɪᴏɴ! ɪ'ʟʟ ʜᴇx ʏᴏᴜ, ɪ'ʟʟ ᴘᴏssᴇss ʏᴏᴜ, ʏᴏᴜ'ʟʟ ʙᴇɢ ᴍᴇ ᴛᴏ ᴄᴏᴍᴇ sᴇx ʏᴏᴜ. ᴜɴᴅʀᴇss ᴍᴇ, ᴄᴀʀᴇss ᴍᴇ, ɪ ᴊᴜsᴛ ᴡᴀɴᴛ ʏᴏᴜ ᴛᴏ ғᴜᴄᴋ ᴍᴇ!"
-ʟᴏᴠᴇ ᴘᴏᴛɪᴏɴ, ʙᴊ ʟɪᴘs + ᴘʀɪɴᴄᴇss ᴘᴀᴘᴀʀᴀᴢᴢɪ𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐓𝐫𝐢𝐧𝐢𝐭𝐲𝐬 𝐚𝐝𝐝𝐢𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭, 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐟𝐚𝐦𝐢𝐥𝐲 𝐥𝐨𝐫𝐞 𝐦𝐚𝐲𝐡𝐚𝐩𝐬.
The blonde set up the camera, nerves running through her veins but this was her chance to escape her house, how could she say no to that? So she set up her camera and began scribbling down a small script for her audition.After a couple of minutes she came up with an entire script, and reread it a few times, scrapping some of it, then.. She pressed record.
"𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝙲𝚑𝚛𝚒𝚜 𝙼𝚌𝙻𝚎𝚊𝚗, 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚃𝚘𝚝𝚊𝚕 𝙳𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚏𝚏! 𝙸'𝚖 𝚃𝚛𝚒𝚗𝚒𝚝𝚢 𝙲𝚊𝚖𝚙𝚋𝚎𝚕𝚕, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚙𝚊𝚛𝚝 𝚘𝚏 𝚃𝚘𝚝𝚊𝚕 𝙳𝚛𝚊𝚖𝚊 𝙸𝚜𝚕𝚊𝚗𝚍." 𝘛𝘩𝘦 𝘣𝘭𝘰𝘯𝘥𝘦 𝘱𝘢𝘶𝘴𝘦𝘴, 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘯 𝘢 𝘥𝘦𝘦𝘱 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘵𝘩, 𝘩𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘰𝘵 𝘵𝘢𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳. "𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚒𝚗, 𝙸'𝚖 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚖𝚊𝚐𝚗𝚎𝚝, 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙸 𝚐𝚘 𝚍𝚛𝚊𝚖𝚊 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚜, 𝙸 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚌𝚑𝚊𝚘𝚜 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕." 𝘚𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘱𝘢𝘶𝘴𝘦, 𝘩𝘦𝘳 𝘨𝘢𝘻𝘦 𝘮𝘰𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧𝘧 𝘤𝘢𝘮𝘦𝘳𝘢. "𝙸'𝚖 𝚊𝚗 𝙰𝚞𝚜𝚝𝚛𝚊𝚕𝚒𝚊𝚗 𝚜𝚘 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚜𝚚𝚞𝚛𝚖𝚒𝚜𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚋𝚞𝚐𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚒𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚊𝚕𝚜, 𝚞𝚑 𝙸 𝚍𝚘 𝚐𝚢𝚖𝚗𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚜, 𝙲𝚑𝚎𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚔𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐-" 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘪𝘳𝘭 𝘴𝘪𝘵𝘴 𝘶𝘱 𝘴𝘵𝘳𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵 "𝚘𝚑, 𝙼𝚌𝙻𝚎𝚊𝚗, 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚓𝚘𝚋 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚔𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚘𝚠 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚢!"
𝘚𝘩𝘦 𝘨𝘭𝘢𝘯𝘤𝘦𝘴 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘢𝘵 𝘩𝘦𝘳 𝘴𝘤𝘳𝘪𝘱𝘵, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘯𝘨 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘰𝘵𝘵𝘦𝘯. "𝙾𝚗 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚗𝚘𝚝𝚎, 𝚍𝚘 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚠." 𝘞𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘈𝘶𝘴𝘴𝘪𝘦𝘴 𝘮𝘰𝘶𝘵𝘩 𝘣𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘷𝘪𝘥𝘦𝘰 𝘧𝘦𝘦𝘥 𝘤𝘶𝘵.
"𝙾𝚑𝚑𝚑𝚑... 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚊𝚍!" She muttered, but shook her head and submitted the video with a short, professional email. Leaning back in her chair she whined softly, her hands tangling their way into her hair.After a long two days of waiting, she got a conformation email and the next day a intern and a lawyer were at her door. She grabbed her bags and quickly hurried towards the door. "𝚆𝚘𝚠... 𝚁𝚎𝚊𝚕 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚊𝚝𝚞𝚛𝚎 𝚃𝚛𝚒.. 𝙻𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚘𝚘𝚛 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚛𝚎𝚐𝚗𝚊𝚗𝚝 𝚖𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚒𝚝𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚠!" Her father shouted from the table, she paused, was she really doing this?
"𝙸𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚎𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚔𝚜." Trinity responded, not looking at her father, even as a glass crashed into her side, leaving a small gash. Before her father could say anything, the blonde shook her head and muttered a small 'see you soon' as she quickly walked out the door.
𝑺𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒐𝒏𝒍𝒚 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒑𝒓𝒂𝒚 𝒔𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔𝒏𝒕 𝒃𝒐𝒐𝒕𝒆𝒅 𝒐𝒇𝒇 𝒆𝒂𝒓𝒍𝒚, 𝒃𝒆𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆 𝒅𝒆𝒂𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒑𝒂𝒓𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒚𝒕𝒊𝒎𝒆 𝒔𝒐𝒐𝒏 𝒘𝒂𝒔𝒏𝒕 𝒊𝒅𝒆𝒂𝒍.
𝐅𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐞𝐩𝐢𝐬𝐨𝐝𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐨𝐧!!!
YOU ARE READING
𝐅𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐆𝐚𝐦𝐞 - ᴛ.ᴅ
Fanfiction(𝚆𝚛𝚒𝚝𝚝𝚎𝚗 𝚋𝚢; 𝙼𝚊𝚝𝚒𝚕𝚍𝚊) ᴠᴀʀɪᴏᴜs!ᴛᴏᴛᴀʟ ᴅʀᴀᴍᴀ x ғᴇᴍ!ᴏᴄ . . . 𝚃𝚛𝚒𝚗𝚒𝚝𝚢 𝙲𝚊𝚖𝚙𝚋𝚎𝚕𝚕 𝚓𝚘𝚒𝚗'𝚜: 𝚃𝚘𝚝𝚊𝚕 𝙳𝚛𝚊𝚖𝚊, 𝚂𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗 𝟷, 𝟸𝟹 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚎𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝𝚜, 𝚜𝚝𝚞𝚌𝚔 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚛𝚞𝚖𝚖𝚢 𝚜𝚞𝚖𝚗�...