"Sen kimsin de benim hayatıma karışma hakkını kendinde buluyorsun " dedi aşağıda kavga eden genç çiften hafif tipi yamuk ve kız olanı . Aramızda ama kız güzelse benim için her zaman yamuktur .
"Asıl sen kimsin de beni sorgulayabiliyorsun " dedi kaslı çocuk . Kaslıysan başımın üstünde yeriniz vardır . Ama bunlar da cidden sıkmıştı artık yarım saattir asıl sen kimsin yok götüm kim falan filan sıkıldım yani bende insanım sonuçta.
" Asıl sen kimsiniz de benim çekirdek çitlediğim balkonun önünde kavga ediyosunuz . Çekin gidin burdan sinir etmeyin beni tövbe yarabbim manyak mıdır nedir bunlar ." Dedim ve içeri girdim neyapabilirimki çekirdeğim bitmişti yenisini dolduracaktım.
Taa mutfağa kadar yürüdüm ve üst çekmeceyi açıp ilk çekirdekle bakıştıktan sonra ve kabıma boşalttım . Kap dediğime bakmayın annemizin bulaşık yıkadığı kabın bir kaç küçük modeliydi . Yani şimdide ben sürekli 'elhamdülillah hayvanım' modundan çıkmadığım için anca yetiyordu .
Ben bide size kendimi tanıtıyim . Ezgi Seçkin lise sona geçtim , bir abim var , bir annem ve bir babam var düzenli olarak uyur ve nefes alırım benden bu kadar taliplerimi bekliyorum Esra abla gibi iğrençleşmicem desemde inanmayın tabiki iğrençleşicem .
Birde benim hakkımda öğrenmeniz herken bir şey daha her başarılı bir kızın arkasında bir erkek vardır diyorlarya işte benim arkamdaki erkeğim gizem di. Canım benim her zaman yanımda olmuştu benim .
Şimdi yine balkondayım yan evimize biri taşınacaktı artık onları beklemenin vakti geldi bence . Bekle... Bekle ... Bekle ... Bekle ... ve sonunda geldiler önden gelen arabadan anne baba ve iki çocuktan pardon dilim sürtüştü anne , baba bir kız ve taş kaslı bir meteor indi ve oha lan çocuğun üstü başı hep çekirdek oldu yukarıya bakmaya başladı beni görmeden aşağı eģildim hemen .
Şimdi benim gerizekalı gibi niye eğildiğimi merak ettiniz değilmi herneyse merak etmesenizde anlatıcam . Şimdi bir salak kız varmış çocuk ailesiyle birlikte apartmandan içeri girecekken o aptal kız çocuğu gordüğünde heyacanlanıp elinde tuttğu çekirdeği çocuğun üstüne boşaltmış .
Size soruyurum bu kız kim . Durun ben cevaplayim . Ben olum hala böyle birşeyi nasıl yaptım anlayamıyorum lan . Aslında anlıyorum çünkü ben salağım harbi salağim . En iyisi intihar teşebbüsü . Anla artık Ezgi sonun geldi .
Koşarak odama girdim ve bilgisayar masasının üstüne çıkıp kendimi aşağı attım .Ama bir şey olmadı . Tabi ben üzgün - burda ben iptal ben wefad ben şok espirisi yapmayı çok isterdim ama okuyan gözlerinize yazık o bakımdan hsha - en iyisi Gizocan'ı aramak .
Tabikide Gizoyu BFFlerin bitanesi diye falan kaydetmedim .' Çakma Ajdar ' diye kaydettim . Aranıyor aranıyor ve açtı
"Niye ödemeli attığını sorabilirmiyim " dedi açar açmaz terbiyesiz .
"Kalbimi kırıyorsun kankaların en Ajdar çakması , Kankaların en yamuğu , Kankaların en dingili . " dedim
"Dökül bakalım matematik hocası suratlı ne istiyorsun " bak iki güzel laf söyleyince benim ondan bişey isteyeceğimi nasılda anlıyor .
"Gizocan bize gelsene bir bok yedim onu anlatacam ve karşı daireme bir meteor oturdu bildiğim kaslı mas- ...Alo alo gizocan lan hıyar kapattınmı telefonu " ses gelmeyice anladımki telefonu kapatmış . Ama nasıl da bana benziyohem meteor dedim hemde kas dedimmi anasını dinlemez gizoda benim gibi . Ama şu anne konusunu biraz esnetebiliriz sanırınım . Çünkü anne terliği diye bir şey var yani . Kapı çaldı gizocan gelmiş heralde .
Kapıyı ayağıyla tekmeleyerek açtıktan sonra gözü etrafta fıldır fıldır dönmeye başladı ve "Nerede o kaslı şey " diye odayı turlamaya başladı .
"Biri şunu siksin " dedim . Sonra bana baktı ve
"Şimdi canım sen kas mas meteor birşeyler bahsedince hemen fırladım . Neyapayım şimdi bide sen öyle diyince üzülüyorum bebişkom " Dedi yanına gelirken can dostum olmasa şu ana kadar hastanelik etmiştim . Ama hala kasıyo yani hala hastanelik edebilirim .
~~
3 veya 4 saat geçmişti Gizonun bize gelmesinin üzerinden o kaslı meteordan bahsetti ben ne bok yediğimi anlattım ve anlatınca smackdown dakiler kavga etmeye başladık sonra halimize güldük , televizyon falan izledik bir ara telefon sapıklığı yaptık . Ve dört saat böyle geçti .
Annemin kapıya dikilmesiyle ona döndüm . Kızlar bu akşam yeni taşınan komşular bize gelicekler hadi yemek yapmaya marş marş " dedi ve gitti .
Ne yani o kaslıyla aynı ortamda bulunacaz ya ben azımdan kaçırırım ki . Ama neyse bir türlü halledicez . Heralde .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAKLI BELA
Humor"Sen kimsin de benim hayatıma karışma hakkını kendinde buluyorsun " dedi aşağıda kavga eden genç çiften hafif tipi yamuk ve kız olanı . Aramızda ama kız güzelse benim için her zaman yamuktur . "Asıl sen kimsin de beni sorgulayabiliyorsun " dedi kas...