-BOLUM 2 -

106 11 3
                                    

Çıkan seslerden dolayı balkonda oturan Uygar içeriye girince şaşkınlığı saklayamadığı gözleriyle bize bakıp

"Noluyo lan burada manyak mısınız siz hem ne ara can ciğer kuzu sarması oldunuz siz ."

"Göbek atıyoruz Uygar gel sende at bizimle , hem sanane ya biz çok sevdik birbirimizi ." dedim . Ah evet Uygar'ın kardeşi Ecenaz'la kanka olmuştuk resmen, çok sevimli bir kızdı .

" İyi ne yaparsanız yapın Ezgi ama sessiz olun -kafasına vurup - buda kafa yani " diyerek homurdandı .Biz yine parti öküzleri mod : on olup yatağın üstünde çiftetelli oynamaya başladık

"Gizo kanka hadi sende " bize hala 'siz hangi dünyadansınız bakışları atsada 'birşey demeyip okuduğu dergiye döndü .

"Aman zevksiz şey " diye homudandı Ece . Eceye kahkaha atıp oynamaya devam ettim . Zıplaya zıplaya yatağın köşesine kadar geldiğimi anlamamıştım . Birden popomun acısıyla kendimi yerde bulduğumda bir kahkaha daha patlattım iyi olduğuma bakmaya gelmiş olan Ece ve Gizem de kahkaha attığımı görünce birer tekme sallayarak yatağa oturarak bana saydırmaya başladılar

"Engelli ya "

"Kafasında var yeminle

"Bir kafası olduğundan emin değilim "

"Beyni altından olsa bir lira bile kazanamaz "

"Babası doğurmuş bunu "

"Doğurmamışlar fırlatmışlar "

"Eeee yeter ama gelen geçen geçiriyor bir tane . " Dedim dayanamayıp beni umursamayıp laf atmaya devam ettiler . Offlayarak balkona çıktım . Ooo Uygar beyimiz sigara da içiyormuş .

"Banada sigara versene " deyip yanına oturdum .

"Salak mısın ."

"Sende geçir zaten Ezgi kimki " ben böyle Bihter triplerine girip odaya gidiyorken kolumdan tutup yeniden oturtturdu .

"Sana sigara vermiyeceğim ama burada durup benim sigara içişimi izleyebilirsin ."

"Niye ben malmıyım ? "

"Olabilir . Ama benden etkilenmişe benziyorsun . Ama tabii benden kim etkilenmezki . "

"Sen kalk da egon otursun Uygar büyüklere yer vermek lazım değilmi . Hem ayrıca hiçte bile senden etkilenmedim hem tipim değilsin bir kere ." İnşallah yalan söylemekten çarpılmam .

Ama şuana kadar çarpılmadıysam bu saatten sonra birşey olmaz düşüncesiyle bu sefer ben ona saydırmaya başladım .

"Sevgili Uygar bir kere çok çirkinsin zaten sakallarını falan kesmişsin ben sakallı severim , birde sen kumralsın ben sarışın severim - Öğürmemek için kendimi zor tutuyorum - hem kasın var ben sıska insanları severim " dediğim şeylerden sonra çarpılmassam iyi .

"Tabi tabi " dediğim şeyi takmamasına mı sinirlensem yoksa bunları derken ki tatlılığına mı - ne diyom lan ben kendine gel Ezgi . Sen Uygar hoşlanmıyorsun .

"Asıl sana tabi salak " dediğim şeye gülüp bana yaklaşmaya başladı tam beni öpmeye çok yaklaşmıştı ki ben hala gözlerimi pörtleğiyle Uygar a bakıyordum . Çok mu sıcak oldu acaba . Birden aklımın yeniden gelmesiyle onu ittirdim .

"Istersen bir daha düşün benden etkilenip etkilenmediğini . "

"Senden etkilenmiyorum "

"Ha illaki öpmemi istiyorsun " bana yaklaşmaya başladığında tokat attım .

"Benim öpme anlayaşım bu Uygar istersen bir kere daha öpeyim "

"Yok saol Ezgi almayayım ben "

Gecenin devamı her ne kadar devamında Uygar ın uyuzluklarına katlansamda gülüşmelerimiz de geceye karıştı . Uygarla olmak beni mutlu etmişti . Komik çocuktu .

Da tanışalı daha bir gün bile olmamıştı .

Hadi hayırlısı .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AYAKLI BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin