Farkındayım uzun süredir yokum, hatta hesabın çıkışını bile yapmıştım. Sonra bi hesaba bakayım dedim hiç umutlu olmadığım XI bile çok sevilmiş.
Kendime yazdığım genç kurgu romanlarına da bir süre ara verdim ve uzuuuuunca bir süre buradayım.
Basketbol takımına giren ve kaptanlığı Min Yoongi'den almak isteyen Park Jimin'in ilginç serüveni ile sizi baş başa bırakayım.
- - -Tanıtım- - -
Koç elinde büyük bir defterle salona girdiğinde herkes takıma yeni birinin katıldığını anlamıştı. Diğer oyuncular koçun olduğu tarafa yöneldiğinde Yoongi bunu pek önemsemeden çalışmalarına devam ediyordu. O sırada koçun sesi duyuldu:"Bu arkadaşınız Park Jimin. Bundan sonra o da bizimle beraber olacak."
Yoongi kim bu Park Jimin dercesine ona baktı. Üzerinde kulüp forması olan sarışın bir çocuk tam olarak karşısında duruyordu.
Boyu kısaydı buna rağmen nasıl takıma girebilmişti? Sonra onu dikkatle incelerken forma numarası dikkatini çekti.
Jimin 1 numaralı formayla salondaydı. Yoongi de 1 numaralı formayla salondaydı. Topu onların tam tersi yönüne fırlatıp banklardan havlusunu aldı. Jimin'in yanından geçerken tek bir cümle söyledi:
"Seni hiç sevmedim sarı çocuk."
Tanıtım bölümümüz bu kadar. Fic içerisinde neredeyse her bölüm smut sahneler olacak. Şimdiden uyarayım, bunun sebebi ise iki karakterin de birbirleriyle uğraşırken birbirlerini sürekli olarak tahrik etmeleri. Zaten ilk bölüm geldiğinde (yarın) bunu gayet iyi anlayacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Team
FanfictionJimin okulunun basketbol takımına girmişti, peki ya her şey istediği gibi olabilecek miydi ?