BENİM YILDIZIM

4 1 0
                                    

İnsan hayatında en büyük acıyı

yakınını kaybedince

yaşarmış...

Yıldızlar bu dünyadaki en güzel varlıklar benim için. Yıldızlara bakmadan uyuduğum tek bir gece bile olmadı. Çünkü kardeşim orada yıldızların yanında... Benim en çok sevdiğim yıldız o. Kardeşimin ismini yıllar sonra ilk defa burada anıyorum sizin için. Beyza'yı kaybedeli 5 yıl oldu. Ben 15 yaşımdaydım, Beyza ise daha 6 yaşında bir melekti. Annem ve babam ile Antalya tatilimizden dönüyorduk. Ben Beyza'ya en sevdiği kitabı okuyordum o ise doymuyordu sürekli "Biraz daha abla ne olur..." diyordu. Bende ona kıyamıyordum. O uyuyana kadar ona en sevdiği kitabı okudum. Sonra aniden bir anda karşıdan son sürat bir otomobil geldi arabamıza çarptı ve Beyza'yı bizden ve hayattan kopardı.

O günden sonra her gün onun mezarına gittim. Sürekli onunla sohbet ettim hatta bir gün ona en sevdiği çiçekten bir buket alıp götürdüm. Papatyalardan... Bence o da bunu hissetti ve bana teşekkür etti. Beyza'nın kaybını daha sindiremiyordum ve yıllar boyunca çok aradım... Kimi diye sorarsanız o katili

Arda Dinçer' i...

Yani insan en büyük acıyı en yakınını kaybettiğinde yaşar derdi anneannem. Bende en yakınımı kaybettim Beyza'mı kaybettim. O benim bu hayatta en değer verdiğim kişilerdendi. Beyza'nın kaybından sonra 3 yıl boyunca toparlanamadım şimdide toparlanmış sayılmam ama eski günlere bakarak daha iyiyim.

Yani Arda Dinçer'i kardeşimi bizden alıp sonsuzluğa götürmeden önce çok severdim. Yani İstanbul'da ki bütün konserlerine gitmişimdir. Aslına bakarsanız katilin Arda Dinçer olduğu daha belli değil. Soruşturma devam ediyor ama yani polis arkadaşım Yağız arabanın plakası onun arabasının plakası diyor. Şimdilik bu konu hakkında net bir bilgi yok. Ama ben Yağız'a güveniyorum.

Arda Dinçer önceden bütün genç kızların sevgilisiydi. Benimde olduğu gibi. Yani şimdide öyle ama benim için değil. Önceden arkadaşlarıma Arda Dinçer'e ne kadar aşık olduğumu anlatırdım. Yağız hep bana:

" Sen böyle devam et Şelale. Koskoca Arda Dinçer milyonlarca ünlü güzel manken, oyuncu, şarkıcı kızın arasından seni seçip seninle evlenecek."

Bende ona sürekli:

" Hayatta imkansız diye bir şey yoktur Yağız. Kim bilir belki senin dediğin gibi herkesin arasından beni seçer."

"Kesinlikle sana katılıyorum Şelale." derdi hep.

Ama artık Arda Dinçer diye biri yok aşk hayatımda. Çünkü o bu hayattaki en değerlimi alıp kopardı benden. Artık yeni çıkan hiçbir şarkısını dinlemiyorum, hiçbir konserine gitmiyorum. Arada kendime diyorum:

" Evet Şelale. Bu Arda Dinçer için çok büyük bir kayıp. Sen konserde yoksun diye konserlerini iptal edecek o kadar önemsiyor." Yani ben inanamıyorum Arda Dinçer'in böyle bir şey yapabileceğine inanmıyorum. Ama Yağız'da sonuçta polis onun plakası diyor. Ama cidden doğru çünkü plaka:

"34 MAD 3**" Yani "M" harfi nereden geldi diye sorarsanız Arda Dinçer'in annesinin adı Meltem. Niye babasının isminin baş harfi yok diye sorarsanız Arda Dinçer'in babası karısını yani Meltem Dinçer'i aldatmış, sonrada Meltem Dinçer'i iki çocuğuyla beraber terk etmiş. Meltem Dinçer'de iki çocuğunu tek başına büyütmüş. Bu arada Arda Dinçer'in birde kız kardeşi var. Sedef Dinçer... Bu ailenin genelinde mi var bilmiyorum ama erkekleri çok yakışıklı, kızları çok güzel.

Ama bu onları güzel bir aile yapmaz. Onlar yani o benim kardeşimi hayattan kopardı. Bu affedilemez bir şey. Ama onu kalbimin ufak bir köşesinde seviyorum ama kim olsa sever. O kahverengi gözleri, o yakışıklı yüzü. Anlatırken bile içim gitti... Ama Arda Dinçer benim kardeşimi öldürdü. Bu yaptığı affedilemez bir şey. Onu aklımdan silmek zor olacak ama yapacağım yapmak zorundayım.

BENİM YILDIZLARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin