yunan tanrısı(1)

24 1 16
                                    

collete'in gözlerinden

Son bir haftayı saymazsak her zamanki gibi okula gitmek amacıyla erken uyandım son zamanlarda uyku düzenim bozulmuştu ve derslerimi etkileme ihtimali beni dahada strese sokuyordu.Sinir bozucu alarm sesini kapattıktan sonra tualete doğru ilerledim evde tek yaşıyordum annem ve babam beni küçükken terk etmişti(orsblr)Soğuk suyu yüzüme çarptıktan sonra ayıldığımdan emin olup mutfağa doğru ilerledim canım kahvaltı yapmak istiyordu ama evde kahvaltılık hiçbirşey yoktu zaten kendimi zor geçindiriyordum birde kahvaltılık mı alacaktım.Yiyecek bişeyler vardı ama canım istemiyordu zaten okuldan kek alacaktım onunla dayanırdım heralde.Odama geçim hazırlandım ve evden çıktım.

Okula doğru giderken mandy'i gördüm en yakın arkadaşımdı janette vardı elbette.Mandy'e selam verdim ve yanıma gelmesini belirten bir el hareketi yaptım(boyle diyincede garip oldu)Koşarak yanıma geldi bu hali çok tatlıyıdıı.

(baş harflerini yazcam useniyom aynı baş harfine sahip kisilerde ekleme yaparım anlarsınız heralde )

M:Naberr

C:İyi senden naberr(göz kırparak chester'a baktım)
chesterla işler nasıl gidiyor

M:Off biliyosun herşeyi normal

C:Anladım(sırıttım)

M:Ne öyle sırıtıyorsun collete yaa

C:Boşverr hadi içeri geçelim birazdan ders başlar

M:Tamam tamam bide dedikodu var sınıfa geçince anlatırım.

Elimle tamam işareti yaptım ve sınıfa ilerlemeye devam ettim ders biyolojiydi sabahın köründe biyoloji ne ya(artık 11.sınıfta biyoloji varmı bilmiyorum allah bilir)biyoloji dersine byron hoca giriyordu ne iyi ne kötü bir hocaydı tabi sinirlenmezse sıçtık yoksa. Çantamı sıraya bıraktım ve gözümü sınıfta gezdirdim kimlerin gelip gelmediğine baktım sandy,bea ve crow gelmemisti büyük ihtimalleh sandy suan 31.rüyasını falan görüyordu(😝)

Janetle gözgöze gelince yüzümde samimi bir gülümseme oluştu ve onun yanına gittim tabiki mandyide çağırmıştım.

M:Dedikodum var hadi gene iyisiniz.

J:Ne zaman yokki

İstemsizce gülmeye başladım janette bana eşlik ediyordu tabi mandynin attığı ölümcül bakışları saymazsak.

M:Çok komiksiniz ya

C:Öyleyiz

J:Onu bunu boşverinde dedikoduyu anlat zil çalıcak

M:İyi be okula yeni bir çocuk gelmiş baya yakışıklıymı-

C:NEE YAKIŞIKLIMIYMIS ÇOK AYIP MANDY DAHA GÖRMEDİĞİN İNSANLARA ASILMAMALISIN

Evet anırarak söylememin tek nedeni chesterı kıskandırmaktı yaşam sebebim bu olabilirdi hatta.Chesterin buraya attığı bakışlardan ne kadar sinirlendiğini görebiliyordum kafamı Mandye çevirdiğimde ağzımdan sadece bir kelime çıktı"siktir".

Koşarak koridora çıktım arkamdan Mandynin lanetlerini duyabiliyordum ama aklımda sadece Mandyden nasıl sıyrılacağım vardı.Janet arkadan Mandyi oyalamaya çalışıyordu ama ne yazar Mandy aklına koymuştu beni sıçmıştım büyük ihtimalle.

Arkama bakarak kaçarken birine çarptığımı hissetim.Çarptığım kişi yumuşaktı ama yer için aynı şeyi söyleyenemezdi.Belimde hissettiğim acıyla bağırmam bir olmuştu normalde öyle kolay bağımazdım ama biran çıkı vermişti öyle .Kime çarptığımı görmek için karşıma döndüğümde abartısız hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkek olabilirdi utanmasam ağzımdan salya akacaktı harbi bune lan çok yakışıklı sırf bu çocuk için gay olabilecek erkekler vardır kesin.

Şoku atlattıktan sonra karşımdaki yunan tanrısının uzattığı eline bir yüzüne bakıyordum noldu bana böyle. Ona baka kalırken bana bakıp endişeli bir şekilde

"iyi misin?"dedi.






(498 kelime)

Woa nasıl buldunuz bok gibi demi ilk bölümü beklediğime göre gayet uzun yazdım bence çok isternirse(supheli) devamını atarım tabi usenmessem yazım yanlışları için özür dilerim şimdiden belirtirseniz düzeltirim bu arada kötü karakterlerde olucak begenin oy verin yorum yapın biseyler yapın iste neyse bb👹✊🏻👎🏻🙇🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏿‍♂️🤺😝




















burdan ismi c harfiyle başlayanlara selamlar✊🏻✊🏻🙇🏻‍♀️


FOREVER~colgarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin