most ne haljak meg istenem

9 1 0
                                    

-Gyere velem, gyere velem.-nem
-deeee.-nem.-deeee.
-Baszki kussolj mar. Mi a fasznak menek veled azoknak a majmoknak a koncertjere?-mondtam duhosen a hugomnak aki nyilvan ra cafolt.
-Nem majmok azert mert te egy izlestelen ontelt kutya vagy ato...
Amint ezt ki mondta egy hatalmas nagy pofont lejtettem gyenge baba borere.
-Akora egy szemet vagy Tokio .-mondta mikozben ki rontott a szobambol.

Kezdjuk a leggelejen. Ott kezdodot a vita a hugom es koztem hogy vett ket jegyet a tokio hotel egyutes egyik koncertjere.
En vagom hogy 2005 van es ez a divat de kurvara nem vagyok oda ertuk. Gustav olyan tehetettlenul nez ki. George meg mint egy kislany akit most hoztak ki a fodraszatbol, Tom mint egy ontelt nocsabasz. Bill meg .... jo o meg adja is de a masik harom nem jon be nekem szoval el is felejtheti hogy en el megyek egy koncertjukre is. Ellena amugy se oda valo 14eves ha meg latjak be se engedik hazaig repitik. 16 vagyok nagyobb tole szoval...igen.
Na mind1 is a jegyet vagy eldugom tole vagy oda adom valakinek azok meg azt kezdenek vele amit akarnak. VAGY el megyek be allok az elso sorba es olyan unot fejeket fogok vagni hogy azt nem fogjak el hinni. Neeem inkabb nem megyek holnap lesz a koncert nem vagyok hive az ilyen dolgoknak.
Le megyek inkabb csinalok valami kajat.
Mar 1oraja a konyhaban vagyok, sutok epres fagyi tortatt. Ellena kedvence kicsit ki engesztelem azutan a nagy pofon utan. 18:36 mar mingyart kesz vagyok amikor halk lepteket hallok, mire megragadok egy elles kest. Nagy meglepetesemre Ellena az.
-Mit csinalsz?
-Sutottem egy epres fagyi tortatt...
Figyelj Ella, sajnalom ami ma tortent de te is tudod hogy nem szeretek koncertekre jarni...
-Tudom nem baj meg bocsajtok, ell megyunk setalni? PERSZEEE.

Mar sotett van kint sehol senki, az utca csendesebb mint valaha volt. Kod van kicsit ilyeszto de mi akor is megyunk amikor meg all meletunk egy kocsi. Ki szallt belole 3 fekete ruhas ember akik meg ragadtak. Hirtelen el homalyosult minden, forgot velem a vilag, hangos sipolast halottam es egyszer csak elsotettult korulottem minden.

EKOZBEN ELLA:

-Oke sracok koszi hogy segitettetek. Vigyuk haza es pakoljunk be ruhat holnapra. Ha a konyebik modon nem akart eljoni velem koncertre akor majd igy el jon.
-Nem gondolod hogy ez egy kicsit sok lesz?-kerdezte Soul Ellena egyik baratnoje.-Mire Ella csak be ult a kocsiba szotlanul.

MÁSNAP:

E

l kezdtem ebredezni, vilagos van. Bizonyara megyunk valahova nagyon fura ami tortent nem is ertem. Egy kibaszott nagy szimpadot latok tolunk ugy 200metere. Az auto le parkolt meg fogot valami csavo es ki szedet a kocsibol a hugommal alltam szemben.
-Mi a faszt csinaltal Ellena?-kerdeztem tole meglepodve.
-Nem akartal el jonni velem a koncertre nem volt mas valasztasom.-mondta elegedeten.
Orditani akartam segitsegert mikor meg lattam hogy egy fekete auto le parkolt tolunk egy kicsit tavolabb es ki szaltak belole ok. A tokio hotel egyutese ki szalt az autobol. O baszki. Jo most vagy soha.
El kezdtem felejuk szaladni mikozben azt orditottam hogy segitseg meg akarnak olni.
-Amikor egyszer csak fel figyelt Tom es ram nezett, rogton el is fordult. A kurva anyjat nem akarnak segiteni? Hagynak hogy itt haljak meg?
Par meter valasztott el toluk amikor is valami meg ragadta a csuklomat es el kezdet rangatni. Az eszement hugom egyik kutyaja...
Ellenkeztem mire meg ragadot es fel emelt.
Erre mar oda szaladt Tom es be mosot neki egyet mire en be szaladtam a koncertre a tomeg koze. Oda mentem a tomeg leggelejere, hogy ne talaljanak meg. Par perc mulva mar fel is jottek a szinpadta es el kezdtek az eneklest. Sokaig tartott mire Tom kiszurt. Nem tudom, hogyan tortent de szemkontaktust letesitett velem. Igy nezet ram.

Csak bamultam ott mire ram kacsintott es el vigyorodot

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csak bamultam ott mire ram kacsintott es el vigyorodot. Oda ment Billhez, valamit sugott neki. Mire o fel hivott a szinpadra. Mondom dikk mi a fasz minek hiv fel istenem segits meg. Mielott fel mentem be vettem egy Diazepamot...hogy drogozok e? Lehet...jo igen miotta meg haltak a szuleim azota folyamatosan. A hugom nem tudd rola sott senki. Kiveve a dilerem. Na mind1 fel mentem a szinpadra es meg kerdezte Bill hogy mit akarok ki probalni en mondtam hogy enekelni akarok. Jo hangom van egyebkent szeretek enekelni. El indult a Durc de monsun es el kezdtunk enekelni. A szam felenel Bill oda kuldot Tomhoz.
Ereztem hogy a szivem valahogy nem ugy ver ahogy szokot furan ereztem magam.
-Istenem tudom hogy sokszor picsa voltam Ellaval es mindenkivel de kerlek ne enged hogy most haljak meg.
Mikor oda ertem Tomhoz csak altam mint fasz a lagziba nem tudtam mit csinaljak mire o oda adta a gitarjat es mogem allt. Hozza simult a testemhez, ereztem a ferfiasagat a hatsomnal. Mikor erezte hogy megy a gitarozat el engedte e kezemet es ra markolt a csipomre.
-mit csinalsz?-kerdeztem tole feszulten mire o csak enyit valaszolt-Elvezd ki a pilanatott. Ra szoritott a csipomre es magara huzott, nem tudtam mit csinaljak oda adtam a gitarjat mire azt mondta-enyivel nem erem be a koncert utan gyere a kocsinkhoz.
Nem akarok tole semit tudom hogy egy no csabasz. Nem mintha attol felnek, hogs szexelni akar. Meg lattam a szinpadrol Ellat es az embereit le ugrotam a szinpadrol es el kezdtem olyan gyorsan futni mint meg eletemben soha. Ki mentem a parkoloba ahol a kocsijuk volt amiben elhoztam a farzsebemhez kaptam, benne volt egy kocsi kulcs. Tomek kocsi kulcsa volt be ultem a kocsijukba remelve hogy nem veszik eszre hogy ott vagyok.

Szerelemből gyűlöletbeWhere stories live. Discover now