Medusa tattoo

5 1 0
                                    


-Nem az ilyesztett meg hogy a hugom elrabol megkinoz az emberei megeroszakolnak vagy ilyesmi. Hanem attol hogy olyana valik mint apank.

-Atom jo volt ez a koncert ilyet meg soha nem toltunk.
-Igen, es nezd menyi zsem van ezt nezd.
Halottam hogy valakik kozelednek az autohoz amiben eppen ultem. Be szalt az autoba a 4fiu.
-Waaa mi a fasz, te meg ki a faszom vagy?-orditotta a melletem ulo George.
-Kussolj mar o a csaj akit felhivtunk a szinpadra.
-Es mit keres itt?-kerdezte Bill perverzul.
-El hivtam bulizni-Mondta magabiztosan Tom.
En egy szot sem szoltam, nem tudtam mit mondani anyira be voltam allva a cucctol amit be vettem. Mar egy jo ideje mentunk amikor meg alltunk, sotett volt. Ki szaltunk a kocsibol es egy epulet fele mentunk amire az volt irva "Sex on the beach" mar a nevebol le szurtem hogy ez egy sztriptiz bar. De mi a fasznak menek ezek sztriptiz barba?
Be mentunk lila piros fenyek vilogtak, egy csomo ember volt akik azt neztek hogyan kurvalkodnak a nok. Le ultunk egy asztalhoz a fiuk pedig italt rendeltek.
-es amugy hogy is hivnak ha szabad kerdezni?-kerdezte Tom.
-Tokyo, Tokyo Bennett.-Mondtam mikozben a beszedem akadozott.
-ismeros a neved-mondta Gustav.
-Tudom hogy ki va...-kezdte el Bill de a szavaba vagtam.
-meghoztak az italokat.
-Holgyem maga mit ker?- kerdezte a pincet.
-Hoz nekem Lsd-t mindegy hogy milyet egy fecskendot meg heroint-sugtam a fulebe ovatosan mire o bolintott egyet.
Nem telt el 2perc mar itt is volt a rendelesem be dugtam a zebembe es elmentem a wcre.

A karomar elszoritottam felszivtam a fecskendovel a heroint es a borombe fecskendeztem. A sziveresem lelasult egy pillanatra megnyugodtam aztan vissza mentem a fiukhoz es elkezdtem tancolni. Egy jo ideje mar tancoltam el kezdtem menni a kijarat fele szedelegtem de mentem tovabb. Gyenged erintest erezten vallamon, Tom volt az. Ki vezetett az epuletbol a kocsijukhoz,be ultunk a hatso ulesre es szemkontaktust vettunk fel. Egyre csak kozeledet es kozeledet amikor csak ratapadt a szamra. Puha langyos mezedes szaja raalt az enyemre.
-Nyelvel?-kerdezte mikozben engem csokolt, mire en bolintottam egyet.
Szinte bekapta az egesz fejem, a nyeljunk tancra perdult...el kezdte a rajtam levo inget kigombolni meg akar dugni? Tom Kaulitz dugni akar velem?
Ki gombolta ingem es testemre nezet.
-Ez meg mi?-kerdezte kise duhosen.
Ra neztem az oldalamra ahova o is bamult. Elszegyeltem magam.
-Ez ez egy med meduza tetko-mondtam halkan.
-Tudod te hogy ez minek a szimboluma?-kerdezte kise undorodva meg mindig duhosen. A hangjaban kise remuletett vettem eszre a szemembe nezett lehet azt is eszre vette hogy be vagyok allva. De most oszinten....ki nem szarja le? Nem az o dolga se a tetko se az anyag.
-Ha nem tudnam nem lenne rajtam-mormoltam az orrom alat.
-varj teged meger...
-Figyelj en ehez a beszelgeteshez tulsagosan be vagyok alva.-mondtam mikozbe emelyegve kiszaltam az autobol.
-Tommm-orditotta Bill.
-Ez a csaj...tudom honnan volt ismeros Gustavnak-Mondta remulten
-Honnan?-Bill mutatott neki egy cikket rolam amiben az allt hogy az apam meg eroszakolt es bortonbe zattak. Hogy engem is megbuntettek bolti lopasert es drogcsempeszesert. Ezert nem hibaztathatok. Gyulolom az eletem, nem azert mert szar hanem mert ha az ember kuzd a testevel meg az agyaval nem sok mindent tud elvezni.
-Most is be van allva nem hagyhatjuk ugy itt vigyuk egy hotelbe.-mondta tom agodalmasan.
-Te tenyleg enyire hulye vagy? Egy bunozot akarsz magadhoz vini?
-Kussolj mar hiszen egy csaj.

Szerelemből gyűlöletbeWhere stories live. Discover now