Hedef: Matematik Hocası Bay Edward

2 0 0
                                    

Gloria saat 04.45 te okula gider. Okulda kimse yoktur, matematik öğretmenk Bay Edward hariç.

Gloria gizlice girmeyi başarmıştır. Okul 10 katlıdır, Gloria, zemin katta yani 1. Katta durur. Ve üst katlardan Bay Edward'ın ayak seslerini duyar.

Gloria şarkı söyleyerek 2 seçenek verir:
"Öğretmenim, canım benim, canım benim, biraz kan ister misin, yoksa küçük bir oyun mu?:)"
Diyip kötü kahkaha atar.

Bay Edward bir anda çığlık atar ve ses verir: "Ne saçmalıyorsun? Sen kimsin?" Der

Gloria, Bay Edward bir seçenek söyleyene kadar şarkıyı söyler. Bay Edward en sonunda cevabını söyler:

"Madem oyun oynamak istiyorsun? O zaman küçük bir oyun oynayalım"

Okulda bir anda kırmızı ışıklar yanar ve okulun hoparlöründen 4 dakika 45 saniye boyunca "KAÇ, KAÇ, KAÇ, KAÇ!" Diye sesler gelir.

Bay Edward ne yapacağını bilemez ve sadece alt kata doğru koşmaya başlar. Ama ne yazık ki Bay Edward üst kata gitseydi kurtulabilirdi.

Gloria merdivenlerden üst kata doğru ışık hızında koşmaya başladı.

Bay Edward 8. Kattaydı. 4. Katta Gloria ile buluştular. Bay Edward tüm gücüyle çığlık atar ama boşu boşuna kendini yoruyordu. Gloria onu görür görmez sırtından bıçaklar.

Gloria'nın neyse ki siyah eldivenleri vardı, Gloria'nın parmak izi bulunamazdı. Gloria bıçakladıktan sonra Bay Edward'ı sırt üstü yatırır ve göğsünden bıçaklar.

Gloria, Bay Edward'ı bıçakladıktan sonra bıçağı orada bıraktı. Gloria hemen okuldan kaçtı. Okulda artık kimse yoktu. Geriye kalan tek şey, Bay Edward'ın ölü bedeniydi

Öğretmenim Canım BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin