BÖLÜM 1- Sınav Haftası

7 0 0
                                    

Gloria, her zamanki gibi okul için sabah kalktı. Saat 6 sularını gösteriyordu. Fakat Gloria'nın unuttuğu bir şey vardı, o gün sınav haftasının ilk günüydü.

Gloria üstünü değiştirdi, saçlarını yaptı çantasını alıp evden çıktı. Yolda koşarak okuluna gitti çünkü okula neredeyse gecikecekti. Gloria okula yetişti. Hemen sınıfına gitti.

Sınıfa gittiğinde herkesin kitap ve defterleri açıktı ve herkes çalışıyordu. Gloria sınıfı ilk defa bu kadar çalışırken görmüştü. Sıra arkadaşına sınıfta ne olduğunu sordu. Sıra arkadaşı Gloria'ya ilk ders matematik sınavı olacağını söyleyice Gloria'nın beyni durmuş gibiydi.

Daha sonra Gloria, hemen kitap ve defterlerini çıkarttı. Ama çıkarttığı an matematik öğretmeni Bay Edward sınıfa girdi.

Bay Edward: "Defterleri ve kitapları kapatın! Sınav zamanı, herkes arasına çanta koysun" dedi

Gloria'nın beyni iyice durmuş gibiydi. Hiçbir şey bilmeden sınava girdi. Ama sınavdan çıktığında sınav Gloria'ya girmiş gibiydi.

Matematiğin 2. dersinde matematik öğretmeni Bay Edward sınıfa geldiğinde sınavları okumaya başladı  Gloria'nın notu açıklandığında Gloria hiçbir şey diyemedi çünkü Gloria matematik sınavından 17 almıştı.

İğrenç bir pazartesi günü de bittiğinde Gloria evine gitti ve bir plan yapmaya başladı. Sınavı yapılan her dersin öğretmeni okulda sabaha kadar nöbet tutuyordu. Gloria bunu bir intikam fırsatına çevirecekti :)

Öğretmenim Canım BenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin