Dream|4

84 13 60
                                    


"Hay amına koyayım!" Diye bağırdım. "Olmuyor ya olmuyor!" Sabah uyandığım saatten beri ödev yapıyordum. Ki yapamıyordum.

"Sınıf grubuna yazacağım ya artık." Her ne kadar istemesemde, telefonumu elime aldım ve, sınıf grubuna mesaj attım.

Dıger sınıflar bokumuzu yesın

Siz:
Mustakbel cok sevdigim canımın ici
Olan herseyimi bagladigim varliklar
Canim arkadaslarim

Chaer (bu kız fav):
Kes bosu ne ıstıyon.

Siz:
Odevi yaptiniz mi bokunu yedigim arkadaslarim

Yeji:
BI DK NE ODEVI
NE

Chaer (bu kız fav):
Yejı helvan nelı olsun??
Ben yaptım
*fotoğraf 3x*

Siz:
DILE BENDEN NE DILERSEN
TESEKKURLER BEBEMM

Chaer (bu kız fav):
Rıca ederımm hayatım

..

Chaeryeong'un attığı fotoğraflardan bakarak ödevimi yapmıştım. Ardından çantamı hazırlayıp, giyinip evden çıktım.

Okula geldiğimde, Yeji, Chaeryeong'un dibine geçmiş zırlıyordu. Gülerek yanlarına gittim. "Ne oldu lan? Niye ağlıyorsun?" Dedim.

"Salak ödevi yapmamış." Dedi Chaeryeong. Kahkaha attığımda Yeji'ye baktım. "Kızım salak mısın? Chaer atmıştı işte yapsaydın." Dedim.

Dudağını büzerek bana baktı. "Duşa girmem lazımdı." Dedi. Bende dudağımı büzerek ona baktım. "Duş öncelik tabii" dedim.

"Neyse ben kaçıyorum sırama hoca gelir şimdi." Dedim ve sırama geçtim. Minho henüz gelmemişti. "Bro n'aber?" Dedi jisung bana dönerken.

"Normal senden?" Dedim cevap olarak. "İyi." Dedi. "Amına koyayım Seungmin. Hiç yalan söyleyemiyorsun." Diye ekledi.

"Nasıl yani?" Dedim başımı öne eğerek. "Bir bok olmuş, anlarım ben patlat." Dedi. Kafasına vurup, "Al patlattım!" Dedim. "Taşak geçme ananı deşerim çocuk. Söyle." Dedi net bir şekilde.

"Hyunjin anlatsın hiç uğraşamam." Dedim. İhanete uğramış gibi bakıyordu bana. "Şimdi sen bana söylemedin ve Hyunjine mi söyledin?" Dedi. "İlk o vardı yanımda. Her neyse, önüne dön hoca gelecek." Dedim.

Jisungda önüne döndü. Bende hocanın gelmesini bekledim. Uzun bir süre sonra hem Minho hem de sınıf başkanı Heeseung sınıfa girdi. Heeseung gülümseyerek, "Hoca yokmuş lan! Yine ballısınız!" Dedi.

Herkes sevinirken, ben hiç umursamadan kafamı sıraya gömdüm. Minho'nun ne yaptığı umrumda bile değildi. Ben öyle sanıyordum.

Can sıkıntısındam duvarla bakışıyordum. Ama duvarda Minho'nun yansıması vardı yani Minho'yu görüyordum. Şimdi fark ettimde yan profili ve jawline'ı çok iyi.

"Ne saçmalıyorum." Dedim sessizce. "Bir şey mi dedin?" Diye sordu bana bakarak. Kafamı sıradan kaldırıp "hayır." Dedim ve kafamı geri sıraya koydum.

Boş boş duruyordum ve hiç bir şey yapmıyordum. Çok kısa bir süre sonra teneffüs zili çalınca, sınıftan çıktım ve çatıya gittim.

Genelde üzüldüğümde ve ya kafam karışık olduğunda gelirim çatı katına. Çizim defterimide hiç yanımdan ayırmazdım.

Çatıdaki, her zamanki yerime oturdum. Defteri elime aldım, ne çizeceğimi düşünürken sayfayı açtım. Sanırım Minho'nun yan profilini çizecektim.

İlk önce taslağımı oluşturdum ve çizmeye başladım. Yavaşça çiziyordum. Çizerken yapmayı en sevdiğim şey olan, şarkı dinlemek için kulaklığımı taktım.

Şarkının verdiği zevkle, resimi çizmeye devam ettim. Odağımı daha da çizime verip, Çizmeye devam ettim. Huzurdaydım sanki.

Çizimi tamamladığımda, köşesine imza attım ve yanına küçük bir kalp koydum. Kulaklığımı çıkartıp bir süre resime baktım. "Güzel oldu ya." dedim.

Elimi resmin üzerinde gezdirdim birazda. Hemen arkamda hissettiğim hareketlikle, resim defterimi kaldırdım. Çantamı alıp çatı katından çıktım.

"Kim beni dikizliyor?" Dedim kendi kendime.
"Sanki umurumda." Diye ekledim.

"Resmimi çizdiğine göre umurundayım. Değil mi?" Duyduğum sesle, gözlerimi kapatıp yutkundum.

4. Bölüm sonu
Nası olmuş

Dream, 2min Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin