45

9K 172 37
                                    

"Hocam müsaitseniz annem geldi sizinle konuşmaya , içeride olduğunuzu söyledi nöbetçi öğrenci." Diyen zeynep'in sesiydi hay allahın cezası.

Sen kaç yaşına geldin de velini sınıf öğretmeninle görüştürmeye geliyorsun?

"Of Aşkım of bıktım şu kızdan da bence sen bunu okuldan atmalısın.Saygısızlıktan dolayı. " Diye mızmızlanırken masanın altına girme durumunda kalıyordum.Yani şimdi kapı kilitli , pencere kapalı ve en önemlisi baş başayiz ne düşünürdü bu millet.

"Seni çok çok seviyorum gir bebeğim masanın altına ama bak sakın arsızlık yapma.Çok kötü durumda kalıyorum." Dedi ve şak diye yanağımdan öperken masanın altına soktu .

Başka yerlere de sokabilirdik birbirimizi neyse ,

Arsızlaş didem arsızlaş , arsızlaşabildiğin kadar!

Kapıya doğru gittiğini gördüm."Hocam kusura bakmayın biz rahatsız ettik.Kapıyı da kilitli bulunca ama Zeynep baya bir ısrar etti hocamız içeride diye." Dedi mıymıntının annesi.

"Yemek yiyordum ve öğrenciler pek rahatsiz etmesin diye kapıyı her zaman kilitlerim." Dedi benim koca bebeğim ama bir yanlışlık var ya da eksiklik sen sadece yemek mi yedin yoksa başka doymadigin yemek mi orası opsiyonel ?!

"Hocam ben zeynep'in durumu sizden öğrenmek istiyordum.Dershaneye de gittiği için durumları iyi mi yoksa kötü bilmek hakkımız." Dedi annesi siz bide bu varlığı dershaneye mi gönderiyorsunuz.Pardon da appplacım senin kızının dersle alakası yok demi aşkım?

Tabi bunları içimden söyledim ama demi aşkım derken ömerin sikini sıkmıştim alttan bir anda kuru bir şekilde öksürdü.

"Şimdi ben zeynep'i kötüleyemem onun rehberlik öğretmeni olarak.Dershaneye gitmesini pekte doğru bulmuyorum.Ha neden diye soracak olursanız , dershaneye giden bir insanın temeli olmalıdır." Dedi ve sandalyesini daha da çok masaya yapıştırdı.Ah aşkım sikin ağzıma giriyor.

"Haklısınız hocam biz elinden telefonu alıyoruz hatta dershaneye bile gönderiyoruz 100.000 kim verir şu devirde ama yine de kendisi bir şeyler için çabalamıyor ne yapmam gerekiyor ben babasına da söyleyemiyorum.Açıkcası bunun için gelmiştim." Dedi annesi açıkçası yazık kadına ya böyle bir illet kızın hiç bir yere gelmesi mümkün dahi değil.

Ellerimle minik minik sikini okşuyordum.Ne konuştukları açıkçası  umurumda bile değildi.Fermuarını açmaya çalıştım.Daha sonra fermuarını açınca bir anda yüzüme gelen sik ile durdum ve kaldım.Bakışıyorduk , olmadı sohbet edip tuzlu süt içmeye gittik...
(Anlayan anladı)

Galiba gittiler.Bi anda beni koltuğumun altından çekip kaldırdı.

"Galiba hala doymayan arsız küçükler varmış." Dedi ve kucağına aldı beni.

MATEMATİK (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin