Zbliżała się godzina koncertu. Cała piątka szykowała się właśnie do ich 3 koncertu z ich World Tour. Yuqi i Minnie siedziały na kanapie w ich wspólnej, dużej garderobie rozmawiając tak naprawdę o wszystkim i o niczym. Shuhua i Soyeon dalej siedziały przy lustrze podczas, gdy makijażystki kończyły im makijaż sceniczny, a Miyeon(jak zwykle) w tym samym czasie drażniła zarówno najmłodszą, jak i jej makijażystkę ciągłym szwędaniem się dookoła drugiej dziewczyny, kiedy pomocnica wykonywała swoją pracę.
Nicha spojrzała w stronę luster słysząc głośne westchnięcia jednej z ich makijażystek. Zadowolona twarz najstarszej, kiedy próbowała złożyć delikatny pocałunek na policzku brunetki oraz wykrzywiona w zażenowaniu w odpowiedzi mina Yeh, spowodowały cichy śmiech wydobywający się z ust czarnowłosej.
Yuqi, która siedziała teraz skupiona na ekranie telefonu, podniosła znad niego wzrok i również spojrzała na przekonywające się dziewczyny. Zawsze uważała, że Shuhua i Miyeon wyglądają słodko, na co pozostałe dziewczyny z łatwością by się zgodziły.
Song wpatrywała się w lustro, a dokładniej w twarz młodszej za pomocą lustra. Skanowała wzorkiem jej delikatne rysy twarzy, lekkie cienie pod oczami, dodane przez ich makijażystkę, długie, ciemne aż prawie czarne włosy oraz te kuszące, pulchne usta.
Ile razy blondynka zastanawiała się, jakby to było być na miejscu Cho i to aby ona drażniła tak swoją młodszą przyjaciółkę. Jednak nigdy nie zebrała w sobie takiej pewności siebie aby to zrobić i przypadkowo siebie samej nie wydrażnić ujawniając przy tym niechciane uczucia. Chinka szybko odwróciła wzrok od lustra i ponownie skupiła się na swoim telefonie opierając się o oparcie kanapy.
Jednak Tajwance nie umknęło chwilowe zdarzenie. Kątem oka widziała dokładnie, jak jej starsza przyjaciółka się jej przyglądała oraz jak studiowała każdy element jej twarzy. Kiedy Song odwróciła swój wzrok od młodszej, Shuhua uśmiechnęła się lekko nie powstrzymując już tego. Miyeon nie rozumiejąc z czego dokładnie wynika taka reakcja, jedynie odsunęła się i przed rozpoczęciem koncertu poszła skorzystać z łazienki. Zapytała jeszcze Yontararak o towarzystwo, a młodsza zgodziła się dlatego obie poszły. W garderobie została jedynie liderka oraz najmłodsze z zespołu.
W końcu po około 20 minutach cała piątka została wezwana na korytarz tuż przy wejściu na scenę. - Dobra, tutaj chodzi nam o zabawę oraz pokazanie fanom, że naprawdę nam na nich zależy. Mimo wszystko dajmy z siebie wszystko! - powiedziała uśmiechnięta Soyeon.
Kiedy grupa nadgoniła ich okrzykiem, wszystkie światła, zarówno na scenie jak i w najbliższych jej miejscach, pogasiły się. Dziewczyny ustawiły się na trzech podnoszonych platformach - Yuqi wraz z Miyeon na tylnej lewej, Shuhua oraz Minnie na tylnej prawej, a Soyeon zajęła środkową ustawioną bardziej na przodzie. Piosenką, którą wybrały na wejście sceniczne, była tym razem "Tomboy". Zdecydowanie chciały tym razem wyjść z ich przebojową piosenką, a efekty specjalne w 100% pomogły w zajęciu pamięci w głowie wszystkich zebranych tam fanów na temat dzisiejszego koncertu.
Po świetnym wstępie i kilku rozmowach z tłumem fanów, czas mijał naprawdę szybko. Wszystkie dziewczyny się świetnie bawiły śpiewając oraz mając kilka kontaktów z tymi bliższymi fanami. Jednak podczas minionego już czasu, Yuqi oraz Shuhua kilkukrotnie miały ze sobą styczność. Często nawiązywały ze sobą kontakt wzrokowy, od czasu do czasu ich dłonie otarły się o siebie lub po prostu przytulały się, jak zwykle. W taki oto sposób minęło już półtora godziny koncertu. Dziewczyny powoli zbliżały się do końca dlatego postanowiły, że kolejne 3 piosenki będą piosenkami, które wybiorą fani.
Cała piątka stanęła w szeregu na środku sceny z szerokimi uśmiechami, a Jeon przyłożyła mikrofon do ust. - Więc, niestety ale zbliżamy się do końca dzisiejszego spotkania.. - na te słowa cała widownia zaczęła krzyczeć z frustracji i z wyraźnym smutkiem w głosie. Yuqi od razu wybuchła śmiechem przez co musiała się odwrócić ale kamera specjalnie wycelowała w nią przez co pojawiła się na dużym ekranie, a wraz z tym pozostałe dziewczyny oraz fani zaczęli się śmiać. Po chwili wszyscy się uspokoili, a liderka ponownie przejęła głos. - Dlatego dla was zostawiłyśmy ostatnie trzy piosenki, byście mogli wybrać jakie chcielibyście usłyszeć. - Soyeon zakończyła to zdanie z uśmiechem. Kiedy opuściła mikrofon od ust i cały zespół zdjął po jednej lub obie słuchawki, wszystkie dziewczyny usłyszały zmieszane głosy wykrzykujące różne tytuły na raz.
CZYTASZ
||•After The Concert•|| ~ShuQi Oneshot~
FanfictionNa początku miał być to zwykły koncert na którym wszyscy świetnie się bawią. Jednak kiedy zespół zszedł ze sceny po kolejnym, udanym koncercie, między dwoma dziewczynami wybiło w końcu coś, co tkwiło w nich od dawna.