We are in return

589 56 2
                                    

Thanks......
Snow flowers

Baek'POV

က်မ နာမည္​​ Byun Baekie....ဒီႏွစ္​ seoul university မွာ Art Major ယူထားတယ္​​ေလ...ဒီ​ေန႔က​ေတာ့က်မရဲ႕ ​ေမွ်ာ္​့လင္​့ဆံုး​ေန႔​ေလး​ေရာက္​လာခဲ့ပီ။......ႏွင္​းစက္​​ေလး​ေတြတဖြဲဖြဲ က်တဲ့​ေန႔...ဘာလို႔မွန္​းမသိ

က်မစိတ္​ကအလိုလို​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့မိတယ္​. ႏွင္​း​စက္​​ေလး​ေတြ.....ျမဴမႈန္​​ေလး​ေတြ က်မသူတို႔ကို ​ေတြ႔ခ်င္​​ေနတာၾကာပီ....ဒါ​ေပမဲ့လည္​း...ဘာလို႔မွန္​းမသိ အရင္​ႏွစ္​​ေတြထက္​ ဒီႏွစ္​မွာ ႏွင္​းက်မယ္​့​ရက္​ကို ​ေပ်ာ္​​ေနမိတယ္​.....

Yeol'POV

           က်​ေတာ္​့နာမည္​ Park yeolchan....US မွာ​ေသာင္​းက်န္​း​ေရးဆင္​းပီး....Hangul မွာ​ေက်ာင္​းျပန္​တက္​ဖို႔လာတယ္​​ေလ....မထင္​မွတ္​ဘဲဒီႏွစ္​ၾကမွာ က်​ေတာ္​ 3,4 ခါ​ေလာက္​​ေျဖလာတဲ့ အထက္​တန္​း ​ေအာင္​သြားတယ္​. အဲဒါ​ေၾကာင္​့ က်​ေတာ္​စိတ္​ဝင္​စားတဲ့...အႏုပညာလိုင္​းပဲ တက္​ဖို႔ ​ေဒၚ​ေလး႐ွိမွာ ခြင့္​့ျပဳခ်က္​ရသြားပီ။...US ကဦး​ေလး႐ွိမွာ​ေခ်ာင္​ကပ္​​ေနတာ....ဦး​ေလးျဖစ္​သူက လက္​မခံ​ေတာ့လို႔ seoul ကို​ျပန္​​ေျပာင္​းရတယ္​​ေပါ့ဗ်ာ... စတာ ဟီး...ဟီး...

က်​ေတာ္​မိဘ​ေတြ ဆံုးကတည္​းက ဦး​ေလး႐ွိမွာတလွည္​့ အ​ေဒၚ႐ွိမွာတလွည္​့ကပ္​​ေန ​ေနတာ​ေလ...^.^ ဒီ​ေန႔က က်​ေတာ္​ တကၠသိုလ္​ မွာ art major နဲ႔ အတန္​းစတက္​ရ​ေတာ့မယ္​​ေလ....ဘာလို႔မွန္​းမသိ....​ေဆာင္​းတြင္​းႀကီးလည္​းမဟုတ္​ဘဲနဲ႔ ႏွင္​း​ေတြ ထူးထူးဆန္​းဆန္​းက်​ေနတယ္​....အမွန္​တကယ္​တမ္​းဆို က်​ေတာ္​​ေဆာင္​းတြင္​းကိုသိပ္​မုန္​းတယ္​...ဘာ​ေၾကာင္​့ရယ္​မွ​ေတာ့မဟုတ္​...အရမ္​း​ေအးတဲ့​ေန႔​ေတြဆို အိပ္​ရာထဲမွာပဲ​ေကြးခ်င္​​ေပမဲ့....​ေက်ာင္​းအျမဲတမ္​းတက္​ခဲ့ရလို႔ပါ...ပီး​ေတာ့ ႏွင္​းစက္​​ေတြနဲ႔...စိုစိ စိုစိ ကို မ​ေနတတ္​ဘူး....အဲ့လိုႏွင္​းစက္​​ေတြကိုႀကိဳက္​တဲ့သူ​ေတြ...ကိုလည္​းက်​ေတာ္​က​ေတာ့အ႐ူးလို႔ပဲသတ္​မွတ္​တယ္​....ဘာလည္​း...​ေအးက​ေအး ခ်မ္​းကခ်မ္​း....တခ်ိဳ႕ဆို ႏွင္​းပြင္​့​ေတြကို​ေတာင္​ လက္​နဲ႔ခံလိုက္​​ေသး....အ႐ူး​ေတြ >< ကိုယ့္​့လက္​ပဲ စို​တာကို လက္​ထဲ​ေရာက္​လည္​းအ​ရည္​ပဲ​ေပ်ာ္​သြားမွာ....:/....​ေျပာတာနဲ႔....​ေက်ာင္​း​ေနာက္​က်​ေတာ့မယ္​....က်​ေတာ္​...yeolchan သြား​ေတာ့မယ္​..bye .....aww ႐ွိ​ေသးတယ္​ ..

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 13, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

If we meet again,.......?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora