*Królestwo Elfin
Mała Taiyō była na prawdę przepiękna ja niebieskie oczy i piękne złoto blond włosy.
Zazwyczaj chodziła w zielonych sukienka i z Wiankiem we włosach.Księżniczka od samego początku nauki wykazywała duża inteligencja. Uczyła się bardzo dobrze a wszczegulności śpiewu i tańca. Gdy miała 6 lat zaczęli ją uczyć starodawnej magi. Ta nauka była trudna ale do nauczenia.
Taiyō Jest drugim dzieckiem królewskim ma strasznego brata Chie.
Bardzo kocha swojego brata i lubiła się z nim bawić.
Gdy miała 8 lat urodził się jej młodszy brat Baioretto a dwa lata póżniej młodzsa siostrą Kukuro.Księżniczka Taiyō była utaletowaną Elfką potrafiła ładnie tanczyć, pięknie śpiewać ale też opanowała doskonale magię Elficką. Potrafiłi także walczyć mieczem i strzelać z łuku.
Bardzo lubi spędzać czas w ogrodzie i przy zwierzętach.
Bardzo kocha swoich rodziców i rodzeństwa.
Jej dzieciństwo było pełne szczęście i miłości ze strony prawie wszystkich. Jest dobra dla wszystkich podanych.W wieku 9 lat została zraniona przez ostry miecz nieznanego napastnika. Po tym wydarzeniu została jej blizna na lewym policzku.
Taiyō obecnie ma długie włosy ma zazwyczaj ładnie upięte zawsze nosi we włosach róże . Zazwyczaj chodzi w sukience średniej długości o kolorze jasno zielona z ciemnym herbem królestwa na przodzie ma także przewiązaną wstążke wokół talji. Nie za bardzo lubi chodzić w swoim diademie więc gdy nie musiała to go nie ubierała.
*Królestwo Dinesen
Księżniczka Tsuki była małą słodka dziewczynką o białych włosach i małych rogach. Bardzo lubiła ubierać pereryne swojego ojca.
Tsuki od małego wykazywała się dużą inteligęcją. W wieku pięciu lat zaczęli uczyć ją demoniczną magię.
Bardzo szybko nauczyła się podstaw teoretycznych jaki i praktycznych.Jest drugim dzieckiem króla i królowej.
Ma starszego brata Yūki jest od niej starszy o pięć lat. Gdy miała 10 lat urofziła jej się jej siostrzyczka Riri.
Bardzo kocha swoją młodsza siostrę ale za to z bratem się nie za bardzo lubi ( Jak kto siostra z bratem ). Chociaż i tak go kochała.Tsuki opanowała do perfekcji magię demonów ale także walkę przedmiotami ostrymi. Potrafi też bardzo ładnie pisać i grać na flecie.
Była nawet lepsza od swojego brata w magi demonów.Lubiła spędzać czas na samotnych spacerach lub w bibliotece pałacowej.
Nie za bardzo lubi spędzać czas z ludźmi woli od nich zwierzęta. Dlatego często chodzie do stajni oraz adoptowała małego porzuconego prze matkę smoka. Smok jest w kolorach czarno czerwono o nogi koloru pomarańczowego. Jej imię to SnekiDemony królewskie charakteryzują się czarnym znamieniem " plamą "na którymś oku. Tsuki miała wielką plamę na prawej części twarzy. Miał także Blizne na lewym policzku po tym jak jakiś człowiek ją zranił ostrym mieczem.
Obecnie Dziewczyna ma średniej długości włosy , zazwyczaj nosi białą koszulę na którą nakłada ciemno brązową kamizelką ze złotymi guzikami , nosi gruby czarny pasek ze dwoma złotymi guzikami , nosi długie czarne spodnie z białym księżycem n prawym udzie , ma także wysokie czarne buty. Nie znosi ubierać sukienki ani diademu więc prawie nigdy go nie nosi.
_____
Hejka
To taki opis dzieciństwa a bohaterek
W następny rozdziale wrzucimy do teraźniejszość.
Napiszcie czy się wam podoba
Miłego dnia/nocy
CZYTASZ
Nieosiągalna miłość Demona i Elfa
RomanceDawno temu w odległej krainie pełnych różnorakich stworzeń i wspaniałych królestw.W Królestwie Elfów narodziła się nowa członkini rodziny królewskiej księżniczka Taiyō. W podobnym czasie w królestwie Demonów także rodzi się nowa księżniczka Tsuki. K...