Ben, khalessi yarı insan yarı geyiğim. Yani şöyle bizim yaşadığımız orman diğer ormanlar gibi değildi. Sihirli bir ormandı...
Biz geyikler olarak çok kalabalık değildik. Ormandaki aslanlar genelde sürümüze hep zarar verip, aile üyelerimizi avlıyordu. Bu durum artık zorlamaya başlamıştı.
Khaleesi:"Anneğğğ ben ormanda dolaşmaya gidiyorum"
Annem:"Tamam kızım ormandaki aslanlara dikkat et"
Kafamı salladım ve geyik formuna geçerek Evimizden çıktım. Tabii ona ev denirse dev bit çınar ağacının delik bir kısmı vardı. Çınar ağaçları kalın olduğu için biz annem ve babamla oraya sığmıştık. Diğer aile üyeleride ağaç kavuklarında kalıyordu.
Geyik formunda koşmak çok eğlenceliydi, ağaçların arasından hızlı hızlı geçiyordum. Geyikler onları avlayabilcek etçillerden korunmak için çok hızlı koşardı.
Bir süre ormanda tek başıma dolaştım. Ta ki ağaçların arasından bir çıtırtı duyana kadar...
Ağaçların arasından bir aslan çıktı! Beni birazdan yakalayıp afiyetle yiyecek olan aslan, üzerime doğru koşarken öyle bir koşmaya başladım ki adeta uçuyordum. Aslan beni yemese bile birazdan korkudan ölecektim zaten. Bu ormanın kötü yanıda buydu her taraf yırtıcı doluydu. Var gücümle koşuyordum ki...
Kahretsin! Önüme dev gibi beyaz bir aslan çıkmıştı. Bu ormanda sadece sizin bildiğiniz gibi sarı renkli aslanlar vardı beyazını ilk kez görmüştüm. Ve beyaz aslanlar normal aslanlara göre daha büyüktü.
Beyaz aslanları övmen bittiyse kaç bir zahmet khallesi birazdan öğle yemeği olucaksın!
Ne tarafa gidiceğimi bilmiyordum! Evim beyaz aslanın olduğu taraftaydı geri kaçsam arkamdaki beni yicekti. Her türlü yemek oluyordum sanırım.Arkamdaki aslan kükreyerek üzerime doğru atlarken önümdeki beyaz aslan onun üzerine öyle bir hızla atladi ki arkamdaki aslan bana yetişemeden beyaz aslan onu yere sermişti. Sonra öyle bir kükredi ki arkamdaki aslan koşarak ordan kaçtı. Arkamı döndüğümde ise beyaz aslan bana öyle bir baktı ki buz kestim. Bu sefer sanırım cidden ölücektim. Gözleride asla göremediğim o güzel denizi andırıcaktı bana. En azından en büyük hayalim olan denizi göremesemde onun renginde iki çift göz görmüştüm. Buda iyi bir şeydi.
Şuanda ormanın ortasında dev gibi bir aslanla yanyanaydım, birazdan beni öğle yemeği yapacak aslanla... O ise beni bozguna uratarak koşarak ordan gitti. Belkide ailesini getirecektir khalessi bütün ailenizi yemek için.
Bu düşünceleri kafamdan çıkardım ve koşarak yaşadığımız yere gittim.Arkadaşlar umarim bölümü beğenirsiniz çok bu tarz kitaplar yazılmıyor ama yinede güzel bölümler yazacağımı düşünüyorum Umarim sizde beğenirsiniz🎀💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Av & Avcı
Teen Fiction"Doğanın kanunu budur. Aslan, geyiği yener." Ben, beni avlayacak birisine aşık oldum. Ne kadar saçma değilmi? Bir geyik, aslan a aşık nasıl olabilir? Bizler bu orman da hayvanlara dönüşebilen insanlardık. Herkes kendi ailesi ile yaşardı. Ben bunca y...