*1

100 18 18
                                    

Yıl 2000 ~Güney Kore

•Han Jisung•

"Han Jisung ve Lee Minho ortalığı şarkılarıyla kasıp kavurmaya devam ediyor! Yeni çıkardıları 'Kill Me Love' albümü tüm dünyada en çok satılan albüm haline geldi! Bunun yanında escinsel ilişki iddiaları ortaya atılan ikili bu durumdan memnun görünüyor!"

"Kapat şu televizyonu Han cidden sıkıldım bu aptal haberler beni yoruyor" koltuğa yaslanmış izlerken kafamı sağa çevirdim. Minho yine bana kızıyordu, haber izlemeyi pek sevmeyen bu huysuz adam banada izletmiyordu.

H:Ama ben gayet seviyorum huysuz bak ne güzel işte ünlüyüz insanlar bizi konuşuyor

M: Sorun o değil bebek sorun sevgili olduğumuz ortaya çıkarsa yiyeceğimiz linç

H:Umrumda değil Lee.. Neden bu kadar karşılar bu eşcinselliğe herkes karşı cinsi sevmek zorunda değil

M:İnsanlar senin kadar zeki değil sevgilim.Şuan cezası olmasa bile fazla tepki ile ceza kanunu gelir böylece sıçarız.

Minhonun dediği şeye kıkırdadım ve koltuktaki boş yeri patpatlayıp oturmasını işaret ettim

H:Boşver şimdi bunu daha kimsenin haberi bile yok neden bu kadar kafana takıyorsun

M:Kafaya takmak değil Han sadece bize zarar gelsin istemiyorum. Sahnede en ufak yakınlığa bile bir ton küfür yiyoruz ve bu beni korkutuyor.

İyice yanına sokuldum ve başımı göğüsüne yasladım

H:Korkmana gerek yok merak etme bize bişey olmayacak hem bu o kadar büyük bişey değil alt tarafı iki erkek sevgiliyiz hükümetin buna laf edeceğini sanmıyorum Lee

M:Sen öyle diyorsan..

O dönemin insanları fazla eski kafalıyı ve herşeye ceza kanunu geliyordu. Bir ara bisiklet sürmek bile yasaklanmıştı inanabiliyormusunuz bisiklet sürmek. Sadece bir ulaşım çeşidi..
  Tabiki eşcinselliğede karşılardı bir erkek bir kadın ile evlenmek zorundaydı. Fakat her insan karşı cinse ilgi duymuyordu mesela ben. Bana garip geliyordu bilmiyorum belkide anormal olan bendim. Minho iki cinsede ilgi duysada benim için vazgeçmişti. İlk çıkış yaptığımız dönemde sadece iki yakın liseli arkadaştık ama iki tarafında hisleri arkadaşlıktan öte geçti. Böylece çıkmaya başladık.

Bir süre sessiz kaldık.Bu sürede Minho benim saçımı okşuyordu. Bende bu temasa aptal aptal sırıtıyordum tabi. Hoşuma gidiyordu gerçi kimin hoşuna gitmez ki..

Beklemediğim andan beni kucağına çekti. Yüzüm ona dönük şekilde kucağında oturuyordum. Kolları belime dolandı ve beni iyice kendine çekti. Benimde ellerim otomatik olarak onun omuzlarına gitti. Yüzündeki sırıtma büyüdü ve gözleri dudaklarıma kaydı.

M:Eh.. ben akşam yemeğimi buldum sanırım..

Dudaklarıma kapanmasıyla bende ona karşılık verdim. Bana sorsa ben dünden razıyım zaten.

Açık pencereden garip kamera sesine benzeyen sesi umursamadan öpmeye devam ettim çünkü açıkcası umrumda değildi..

_________________________________________

Selam fic istediniz yazmaya başladım bu benim ilk ficim hatalar olabilir kusura bakmayın.Bu arada smut koymayı düşünmüyorum çünkü çok detaylı yazılıyor beceremem gibime geldi ama ileriki bölümlerde bilmiyorum

*İyi okumalarrr*

Gitmesen olur mu? |Minsung-Tamamlandı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin