Joonas
Olemme viettäneet jätkien kanssa kivaa studiopäivää.Tällä hetkellä istumme studion keittiössä ja syömme juuri tilaamiamme ruokia.Tommi tosin lähti puhumaan tyttöystävälleen Roosalle ja on puhunut hänen kanssaan jo 15 minuuttia.Toisaalta en ihmettele yhtään Tommi ja Roosa ovat täydellinen pari.Heidät on luotu toisillensa.Emme ole kyllä jätkien kanssa nähneet Roosaa vähään aikaan mutta onhan hänelläkin töitä joten ihan ymmärrettävää pääasia että Tommi on hänen kanssaan.
Tommi
Itken tällä hetkellä äänitystilan sohvalla.Puhuin juuri "tyttöystäväni" Roosan kanssa.Aluksi meidän suhde oli aivan täydellinen.Rakastimme toisiamme.Jossain vaiheessa Roosasta tuli etäisempi ja aloimme riitelemään useammin.Muistan sen yhden päivän.Menin studiolta kotiin väsyneenä ja Roosa seisoi oven edessä vastassa.Muistan vain hirveän kivun kun Roosa löi minua ja myöhemmin heräsin toiselta puolelta kämppää ja tajusin että Roosa oli hakannut minut.Siitä lähtien väkivalta on ollut Roosan puolelta suhteessamme normaalia.Nytkin hän suuttui kun jäin jätkien kanssa viettämään iltaa.Tiedän että tulen saamaan taas mustan silmän kotona mutta jätkien kanssa on turvallista.Ja ei en ole kertonut jätkille se tuntuu liian vaikealta vaikka tiedän että pitäisi.Rakastan edelleen Roosaa silti koko sydämestäni.
Aleksi
Syömme jätkien kanssa ruokia keittiössä.Tommi on ollut puhumassa tyttöystävälleen Roosalle ja tulee nyt itkuisen näköisenä pöytään ja jatkaa syömistään ihan normaalisti.Kaikki ei ole nyt kunnossa.
Joel
Tommi istui äsken syömään viereemme ja on ihan varmasti itkenyt.Jos Tommi itkee niin silloin joku on todella pahasti vialla koska Tommi itkee vain harvoin...Onko kaikki okei?Näytät siltä että oot itkenyt?Uskaltauduin kysymään Tommilta
Kaikki
T:Kaikki on hyvin
N:Sä oot itkenyt kerro mikä on
Jp:Sä tiedät et voit puhua meille mistä vaan
T:Kaikki on vittu hyvin antakaa jo olla
O:Hei rauhotu *laskee käden Tommin olkapäälle*
A:Me vaan halutaan auttaa suaTommi
Me vaan halutaan auttaa sua.Kuuntelen jätkien puheita jotka katsovat huolestuneina.Mitä jos vain kertoisin kaiken mutta ei en minä voi.Sen jälkeen Roosa varmaan oikeasti tappaisi minut koska kyllä hän on uhannut tappaa minut monesti.Tyydyn vain sanomaan että ikävöin minun ja Roosan kahdenkeskistä aikaa ja puhuimme äsken juuri siitä puhelimessa mikä teki siitä rankkaa. Jätkät uskoivat selityksen ja kun ilta alkaa hämärtää lähden kotiin päin kuuntelemaan taas sitä kuinka pilaan kaikkien elämän..
Voi Tommi raukkaa:(Seuraavassa luvussa saatte kuulla sitten enemmän myös Roosaa.
YOU ARE READING
Kun kaikki hajoaa/Blind Channel
FanficKaikki on hyvin.Elämä koostuu kiertueista ja maailman valloituksesta.Sujuuko kaikki kuitenkaan niin mutkitta?Onko bändikaverin vointi tärkeä?Kuka hajoaa ja miksi?Jos yksi hajoaa hajoaako kaikki?