TANITIM

1 0 0
                                    

''Geçmiş belki de düşündüğümüzden daha yakındadır.''

"Sen benim... içimdeki inci tanesisin. Tek ve özel."

2015 yılının bir sonbaharında bir eylül akşamında tanıştılar. Kader ağlarını çoktan örmüşken, zaman onlar için bir kum saati misali akıp gidiyordu. Ta ki o geceye kadar. Birbirlerine veda ettiklerini sanırken, hayat onlara sürprizlerin en büyüğünü yapmıştı. Ve hiç birşey eskisi gibi olmadı..

Hayatına aniden giren bu yabancı ile şaşırmıştı İnci. Peki hayat ona ne gibi sürprizler hazırlıyordu?

Tolstoy'un  da dediği gibi ; Tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar: Ya bir insan bir yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir."

Bu hikaye hangisiydi?

Ankara'nin sıcak bir mahallesinde başlayan hikaye sırlar, dostluk, geçmiş ve aşk arasında gidip gelirken, bu hikayenin sonu nerede bitecekti?

Bu hikayeyi en başından dinleyeceğiz ama her duygusu ile..


 HERKESE MERHABA!!!

İlk kurgum ile sizlerleyim. Umarım beğenirsiniz. Uzun süren bir düzenleme sürecine girdi. Ara ara düzenlemeler olacağı için giriş kısmını kaldırdım. Hikayeyi birinci bölümden ele alacağız. Onun yerine yukarıda ki gibi tanıtım bölümü bıraktım sizler için. 

Görüşlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum. Soru ve merak ettikleriniz olursa İnstagram hesabıma iletebilirsiniz.

@dsyblogg 

Keyifli okumalar dilerim.. 

İÇİMDEKİ İNCİ TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin