1.Bölüm

11 1 0
                                    

Tolunay~

Güneş yüzüme çarpışı ve Urum'un Yalım'a olan bağışları ile uyandım.
Kapı çaldı içeri Barlas girdi "Tolunay uyan hadi abi , kahvaltı hazır yapıp çıkalım." Cevap vermedim başım ağrıyordu.

Yatağa yaklaştı "Tolunay iyi misin ? Kötüysen hastaneye gidelim."
"Gerek yok Barlas, iyiyim kalkıp duş alırım sonrada masaya gelirim siz başlayın kahvaltıya beklemeyin."
"Tamam , ben gidiyorum o zaman yardım gerekirse çağır " diyip odamdan çıktı.

Basım çok kötüydü alkolü kaçırmıştım dün gece . Evde 7 kişi kalıyorduk,6 kişi beni zor eve atmışlar . Gece uyandıkça biri başımdaydı bir ara Boğaç ıslak bı bezle beni siliyordu kusmuştum , gazlamaya çıkmıyım diye başımı beklemişler Boğaç uyandığımda anlattı gece .

Kalkıp duşa girdim temiz hissetmiyordum alkol yüzünden alkollü içmezdim kolay kolay içersemde yarın yokmuş gibi içer duramazsam sarhoş olur grubu zor duruma sokardım cüsseme karşı koyamayınca beni yatağa bile bağladıkları olmuştu. Bide gazlamaya çıkmıyım diye başımı beklemeleri ...

Üstüme formayı giyip mutfağa gittim . Herkes içerdeydi Pars dün beni içerken durdurmayı denememişti bile. Yüzüme bakıyordu herkes. Atalay "Birader derdin varsa söyle odaya kitliyelim seni . İçtin mekanı birbirine katma korkmasın insanlar diye eve getirmeye çalıştık motora yöneldin ben gazlıycam diye , seni Barlas ve Boğaç tuttu taksiyle eve attık herkesi sonra gelip tek tek motorları eve getirdim o yolu 6 defa gidip 7 defa geldim ."

"Kusura bakma ,bu kadar olacağını bilemedim . " Dedim haklıydı benden insanlar korkuyordu boyutumdan dolayı hele sarhoşken düz yolda yürüsem polis arıycaklar. O anki durumu hayal etmek bile istemiyorum Pars benden sonra grupta en çok lafı geçendi ve o zor durumu tek başına idare etmesi gerekmişti ve buna rağmen en başında engel olmayı denememişti bile.
Kahvaltı bu laflar kafamda dönen fikirler ve Pars'ın bakışları ile geçmişti . Sonrasında sofrayı toplayıp çantalar hazırlanıp okul için herşeyi çantaya attıktan sonra motorlara yöneldik. Okuldan önce bi tur gezerdik iyi geliyordu sabahın erken saatinde .

Gazlamadan sonra okula girdik Parsla aynı sınıftaydım 12 , Atalay , Barlas ve Boğaç 11 di , Yalım ve Urum ise 10.

Hocaları sevmesemde okulu severdim kimya ve fizik favorimdi sınıfa girince sıraya çantayı atıp direk yığıldım , kafam halan çatlıyordu ve kolay kolay geçecek gibi de değildi.
Pars" Dün gece neyin vardı içmezdin sen bu kadar fazla. Kaza yaparsın diye seni eve atarken çok uğraştık. Bı isim sayıklayıp durdun ama hiçbir şey anlamadık . ". "Sonra konuşalım mı bu konuyu basım ağrıyor."
"Tolunay bu kadar basit değil. İyi değildin ateşin düşmedi , kendini parcalarcasına ağladın.Kaza yapman bı yana kendine zarar verme diye başını bekledik ." Söyledikleri kafama doldukça daha kötü hissettim ben bu değildim. Hocanın sınıfa girmesiyle herkes ayağa kalktı ,yoklama defter doldurma derken Pars'ın lafı yarın kaldı. Kafam dan düşünceleri kovup ağırlaşan gözlerimi kapadım. Ders edebiyattı bu dersi dinlemem beklenemezdi benden zaten.

Pars'ın dürtmesiyle uyandım "kantine gidelim,ders bitti Yalım ve Boğaç çağırıyor ." Ayağa kalkmak için üstün çaba harcadım kantin her zamanki gibi kalabalıktı aralarından sıyrılıp masaya oturduk . Kantinde bir sürü arkadaş grubu vardı. Gözüm birine takıldı 10. Sınıflardı bazılarının boyu yeni uzadığı için grubun yarısı kısa yarısı uzundu , gruptaki çocuklardan birine gözüm takıldı tarçın kızılı, orta, dalgaları yoğun saçları olan bı çocuk,bembeyaz teni masmavi gözleri ama ufacık ve zayıf bı bedeni vardı. Vücudunu saklamak istercesine bana olucak kadar büyük bı sweet giymişti.

Gözlerimin önünde elini sallayıp duran Yalım ile kendime geldim "çok dikkatini çekti heralde tarçın?" " Yok ya , ismi tarçın mı ?" "Hayır, Tuna Çağrı AZAK, hani dikkatini çekmemişti ismini merak ettin bide ."
İsmi çok güzeldi kendi gibi " Okulda ki diğer herkesten farklı gözüküyor gözüme takıldı doğal olarak ." Boğaç lafı aldı "Çok çıkmıyor dışarı senide çok çıkartamıyoruz haliyle denk gelmediniz ama evet farklı sınıftan çıkarsa öğlen yemeği veya ilk tenefüste fln çıkıyor sonra biraz gezinip bisiyler yiyor peteğin orda sonra tuvalete girip zil çalana kadar çıkmıyor dışarı, sonra zaten sınıfa gidiyor"

Birden hepimizin gözü Boğaç'a döndü çocuğu bu kadar dikkatlice takip etmesi beni huzursuz etmişti anlattıkları ayrı huzursuz etmişti . Tenefüs 20 dakikaydı uzunca sohbet edebildik . Zil çalınca sınıflara dağıldık Parsı sınıfa yollayıp ellerimi yıkamak için tuvalete yöneldim.

Gelmişken tuvaleti kullanmak istedim . Sonraki ders fizik ardından kimyaydı ve dersler blok şeklinde 1.30 saat oluyordu 12 lerin .Kabine girdim boyumdan dolayı pisuarlarda sanki yandakini izliyorum gibi gözüküyor saçma ve rahatsız edici durumlar oluyordu . Kabinde muslukta olunca direk elimi yıkayıp çıkabiliyordum kolayıma geliyordu. Pantalonu indirince kalçamda geçen hafta yaptığım kazada olan asfalt yanığı duruyordu berbat bı acısı vardı ve geçmek veya hafiflemek gibi bı niyeti de yoktu. İşimi halledip elimi yıkadığım sırada biri tuvalet kapısını sert bı biçimde açıp kabinlerden birine girdi . Beni fark etmemiş olmalı ki kapıyı kitlemeden direk kusmaya başladı . Bir kustu iki kustu, tam beş defa kustu midesinde hiçbir şey kalmamış olsa gerek ağlamali biçimde nefes almaya çalışıyordu. Ses çıkartmadan kabinden çıkmıştım bu sırada kabin kapısını kilitlemediği için hafifçe araladım tarçın saçlı çocuktu bu , Çağrı , beni farketmedi yaklaşıp sırtını sıvazlamaya başladım rahatlaması için. İrkildi ve biraz geriye çekilmeye çalıştı ama kaçıcak yeri yoktu . Onu sıvazlamaya devam ettim karşı koyamaya çalıştı başta ama onu rahatlatmış olmalı ki bu çabayı bıraktı. Bı sure sonra nefesi düzene girip ağlaması durunca kendime çevirdim onu . Onu sivazlarken fark ettim kemikleri rahatlıkla hissedilicek kadar zayıftı. Yüzünü inceledim bir kaç saniye dudakları ve gözleri kendini kasmaktan dolayı kızarmıştı, o an ne ile yaptım bilmiyorum bı anda onu içime gömdüm sarıldım. Seslenmedi göz yaşlarını sildi üstüme . Onu bırakınca hemen sıyrıldı kollarımdan ağzını yıkayıp tuvaletten çıktı.

Sınıfa gecikmiştim Çağrı ile ilgileniyim derken hocadan özür dileyip içeri girdim . Derste sevdiği öğrencilerdendim çok seslenmedi . Yerine geçtim Pars "Nerdeydin sen tuvalette gittin güya gelemedim turlamaya çıktın diye düşünücektim ama ders fizik gecikmezdin de ?" " Tuvaletteydin evet Çağrıyı gördüm onun için oyalandım . " Çağrı var diye tuvalette bu kadar oyalanamazsın cidden, ne oldu ?" " Bı konuda yardımcı oldum o kadar işte "

Ders boyunca ağzımdan laf almaya çalıştı ama tuvalette olanlar hassas bı konuydu öylece söyleyemezdim ve ders fizikti bu dersi dinlemem lazımdı.

Ay bölüm güzel olmuştur umarım sonraki bölümden itibaren kimin gözünden yazmalıyım sizce dahabuygun olucak kim ? Karakterler hakkında bı öneriniz var mı 💞💞

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tolunay' ın Çağrısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin