Jay
Uçakla Amerikadan Koreye gidiyorum. Uçağımın inmesine 10 dakikadan az kalmıştı. Arkadaşım nicholası göreceğim için aslında biraz heyecanlıydım. Koreye geldiğim için mutluydum ama bir o kadarda üzgündüm çünkü ailemle birlikte olmadan 2 yıl ya da daha fazla yıl burada yaşayacaktım. Nicholası düşünüp mutlu olmaya çalışıyorum. Umarım korede iyi arkadaşlar ve insanlar taniyabilirim.
~~ (Bu benim yani yazarın ağzından yazmak demek)
Uçak inmişti. Jay hala heyecanlıydı. Hem çocukluk arkadaşını görecekti hemde doğduğu ve çocukluk anılarının geçtiği yeri bir kez daha görecekti.
Uçaktan inip hava alanının içine gelmişti. Arkadaşı onu almaya geleceğini söylemişti. Jay arkadaşını aramaya karar verdi.
Telefonunu açıp kişiler kısmından "nicho 🦊" yazan numarayı aradı."Neredesin Nic"
"Ahh Jay Sen görmeyeli kör olmuşsun gözünün önündekini görmüyorsun"
Jay arkadaşının bu sözüyle gözleriyle etrafı turlayarak arkadaşını arıyordu. Sonunda arkadaşını görmüştü elinde bir pankartla onu bekliyordu. Pankartı havaya kaldırınca Jay arkadaşına doğru sinirle koşup yanında geldi.
Pankart;
Jay pankartı görünce arkadaşının yakasına yapıştı.
"bu ne"
"Tepkini merak ettim ondan böyle bir şey yaptım"
"Bir daha yapma"
"Tamam Jay baba"
Jay ve Nicholas hava limanından çıkıp Jayle onun kalacağı eve gelmişlerdi.
Nicholas eve girip konuşmaya başladı.
"2 odalı birinde ben diğerinde sen kal önceden senin odayı kiler olarak kullanıyordum."
"Kiler?"
Jay bunu diyince Nicholas ona komik bir bakış attı.
"Yarın okulumuz var o yüzden erken kalk, seni okulda tek arkadaşımla taniştiracagim"
"Tamam kim bu arkadaş"
"Görsen yanaklarında tutup sıkmak istersin o kadar tatlı "
"Hmm anladım neyse yarın görürüm"
(!!!BİLGİNİZE ASLINDA JAY VE NİCHOLAS FARKLI OKULLARDA OLACAKLARDI AMA VAZGEÇTİM BU YÜZDEN HERKES AYNI OKULDA OLACAK HİKAYEDE SADECE DEĞİŞTİRDİĞİM KISIM BU!!!)
Jay odasına çıkıp yerleşmeye başladı. Nicholas onun yanına gelip onunla konuşmaya başladı.
"Sonunda gene aynı sınıftayız "
"Sen sinifta kalmasaydı aynı sınıfta olmazdık "
"Ne yapayım dersler çok zor"
"Nicholas? Biz dilciyiz"
"İngilizce öğrenmek benim için kolay mı sanıyorsun? Herkes senin gibi amerika'da büyümedi"
"Nicholas sen 3 yaşından beri İngilizce öğreniyorsun benden daha iyi konuşuyorsun."
"Eee ne olmuş akıllı şey sadece İngilizce yok ki derslerde kore dili edebiyatı beni çok zorluyor"
"Nicholas geçen sene geçtiğin tek ders neydi"
"Beden"
"Duyamadım"
"BEDEN"
"Anlamıyorum sen derslerinde iyi bir çocuksun nasıl bu kadar dersten kalıp sinifta kalmayı başardın"
"Gerçeği öğrenmek ister misin?"
"Ne gerçeği"
"Geçen seneki sınıfım şimdiki 12ler o sınıfta iki çocuğa çok sinirlenmiştim bir konuda bu yüzden sinifta kalmayı seçtim"
"İKİ ÇOCUK İÇİN SINIFTAMI KALDIN YANİIIIII"
"Bağırma kulağımda"
"Hemen anlat ne oldu da bu sebeple sınıfta kaldın"
"Bak şimdi bu çocuklar "yeni geleneni zorbala" diye bir adet çıkarmışlar. Ben hatırlıyorsun geçen sene bu okula geldim bu çocuklar banada aynısı yapmaya başladılar. Bir gün ben ikisi ve onların yandaşlarıyla kavga ediyordum. Biliyorsun çok iyi adam döverim bunlar inan bana kaşıma çizik bile atamadılar. Sonra bunların birinin abisi gelip bana bıçak çekti. Sonra polisler gelmez mi polisler gelince abisi beni itip hepsi kaçtı. Bir bakalım asıl olay geliyor polisler beni karakola götürdüler. Meğerse o fabrika ünlü bir u**şturucu kacaksinin yeriymiş benide adamı sandılar sonra bıraktılar. "
"Ve sen tüm bunlar olurken bana sadece sınıfta kaldığını söyledin"
"Mecburdum seni endişelendirmek istemedim"
"Şimdi ben seni boğmaz mıyım "
Jay nicholasın üstüne çıkıp onun boynundan tutup onu nefesiz bırakmaya çalışıyordu. Nicholas nefesiz kalınca boyunu bırakıp üstünden kalktı.
"Bir daha sen benden bir şey sakla yeminle çocukluk biraderim demem öldürürüm seni"
"Tamam öhö öhö öhö abicim öhö söz öhö"
"Ha şöyle yola gel"
"O zaman sen yat artık yeni okulunda ilk günün olacak yarın"
"Haklısın hadi iyi geceler "
"Sanada vahhabi köpeği"
Nicholas dilini çıkarıp Jayle dalga geçince Jay dayanamayıp ayağındaki terliği ona fırlattı tam denk gelecekten Nicholas kapıyı kapatıp gitti.
"Hergele"
Jay bavulunu dolaba koyup banyoya gibip duş almaya başladı. Soğuk suyun altında düşünmeye başladı
Jayin şimdi aklında acaba yarın nasıl olacaktı. İnsanlar onun eşcinsel olduğunu öğrenince ne tepki vereceklerdi. Jay bunu düşünmeyi bırakıp duşunu bitirip odasına gitti. Yatağa oturup havluyla saçını kurutu. Ayağa kalkıp havluyu sandalyesine bıraktı. Dışarıdaki camın önüne gelip dışarı bakmaya başladı. Sokakta tek bir kişi vardı. Sigarasını yakmış basketbol sahasında duruyordu. 180 boylarında sivri burunlu bambi gözlü bir çocuk Jay içinden "Ne kadar hoş biri" diye geçirdi. Çocuğa o kadar zamandır bakıyordu ki çocuk üçüncü sigarasını yakmıştı. Tam Jayin bulunduğu cama doğru kafasını çevirdi. Camda Jayin görünce keskin bambi gözlerini jaye itti. Gerçekten çok keskin ve delice bakıyordu. Resmen kendine aşık ettirmeye çalışıyordu. Gerçekten aşırı derece hoş ve çekiciydi. Kızılımsı boyadığı orta uzunlukta saçlar ve ince minik bir kalp gibi görünen dudakları jayin ona aşık olmasına yetmişti. Çocuk daha fazla jaye bakmaya başlayınca Jay kızardığını hissederek perdeyi anında çekti. Jay arkasına dönüp ışığı söndürdü. Yatağını gidip kızarmış yanaklarına vurarak kendi kendine konuşmaya başladı.
"Allah'm o neydi öyle "
Kalbine dokunarak
"Kalbim yerinden çıkacaktı, hayatımda gördüğüm en güzel varlık. Tövbe tövbe Jay Ne saçmalıyorsun "
Jay hala kırmızı olan yanaklarına eliyip düşünmeye başladı.
"(Bu hayatımda gördüğüm en çekici, hoş,yakışıklı,seksi adamdı. Acaba ben aşık mı oldum ? Yok canım ne aşkı ya....... ama çok hoştu. Neyse Jay uyu hadi yarın okula geç kalacaksın.)"
798 kelime daha uzun yazabilirdim . Kusura bakmayın öbür bölümler daha uzun olacak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üçlü olsun güçlü olsun /Heejayhoon
FanficAmerika'dan Koreye gelip yeni nakil olduğu okulda, Jay'in hayatı tamamen tepetaklak olur. Okulun iki zorbası hayatını zorlamaya başlar. Heejayhoon Sunwon yunki Kjo Harulas