bölüm:1 hogwarts yolculuğum

5 0 0
                                    

Dikkat:herhangi bir yaş sınırı yoktur dersem bile çiğnenecegine eminim bilgi olarak söyleyeyim smut sahneleri olursa çok olmaz uyarılır bir yazı ile size bildiririm cringelik konusuna gelirsek voldi moldi diyoruz cringe değil bence takma isim voldi babanız cringe gelmez umuyorumki çünkü bu bir hayal gücü evrenidir fantastik severler iyi okumalar.

Bugün erken kalkıp yemek yiyordum bir anda voldi geldi yanıma elime bir mektup uzattı kırmızı tonlarından ve el yazılarından da anlaşılıyordu ki bu bir hogwarts mektubuydu.

Yn:"Sonunda geldi baba"
V:"evet şimdi benim güzel çocuğum yemek yesinde tüm hogwarts eşyalarını kapmaya gidelim"

BİLGİ<burada yn voldi tarafından çok sevilmektedir nede olsa hayattaki tek varlığı annesinden sonra ayrıca zenginlik tavan yapmış denilebilir bir durumdadırlar.>
<bazı wattpad kitabı vb vb. Den ilham aldım bazı konuşmalarda falan haberiniz olsun ama tamamen kopya değildir"

Yn:"slyterinden başka bir yere seçilemeyecegim için şimdiden en az 4 tane slyterin cübbesi ve üniforması alırız herhalde"
V:"başka seçenek yok zaten ayrıca slyterinin tek varisi sensin"
Yn:"şimdiden dediğine göre ben slyterinle ilgili olan yeşil bavulumu seçeyim ve ona göre hazırlıklara başlayalım"

BİLGİ<ilk 4 yıl okula nedense gitmedim belkide gidemedim çünkü voldi ilk gelişinde demiştiki sana küçük olduğun için zorbalık ve türlü türlü kötülükler yapabilirler benim kızım olduğunuda belli edecegini bildiğim için ilk 3-4 yıl mektubu geciktirmelerini söyleyeceğim demişti ve bunuda kabul etmişlerdi dumbledore ise şuan voldi ile arkadaştır(güç sıralaması yn>voldi>dumbledore ve diğer her karakter)
Yn güçlerinin farkında gittikçe diğer türlü güçleride görürsünüz

<Hazırlıklar yapılmıştır yn'nın orada arkadaşı olan 3 kişi var isimleri estier,frozen ve sabaen olmak üzere 2 kız 1 erkek kankaları vardır estier ile frozen kızdır>

Trene cisimlendim ve bindim ardından vagonlardaki yerlerden birine bindim boştu

(Merak etmeyin kimse gelmiycek yalnız kalıcaz)

Trende vagonu kitleyip uykuya daldım ve uyanınca çıktım hogwartsa geldik

"Seçmen şapka sahnesinden bir cümlede ilham alınmıştır kopya diye yorumlanması doğru olmaz sadece ilham aldım tamamı aynı degil"

Seçmen şapka sahnesi:

"Gel bakalım yn riddle"
Sş:özelliklerin herkesten çok fazla var ister misin hepsini söyleyeyim"
Dışından sessizce:bana bak seçmo şapko seni dumbledorenin odasından araklarım ardından seni göle fırlatıp üstüne çakmak çakarım boyalarim ateş sönersede tamam mı"
Sç:oo baya tehtidkar çıktın sen slyterinin tek varisisin SLYTERİNN!!

Sen oturana kadar bitmek bilmeyen alkışlar aldı başını gidiyordu

Frozen:"kafamı yaran kaaankaaaaa hoşgeldiiiin"
Yn:"muggle dünyasında sinek tekmeleyen kaankaaa hoşbulduum"
X:"aa tam aradığım kafalar gelir beni gagalar"
X:"arkadaş olabiliriz miyiz tam benlik kafadansınız"
Yn:"Tabi oluruz birde tek bunlar değil bizim deliliklerimiz hepsini anlatsam neler olur neler kendini tanıt bakalım arkadaş olalım"
X:"ben pansy parkinson bana pans diyebilirsin"
Yn:"memnun oldum pans bende yn riddle yanımdaki kaçtıkta frozen küçüklük arkadaşım olur kendisi aile bağımız var"
Frozen:"deme yaa sanki sen hiç muggle dünyasında hiç yanlışlıkla sinek yemedin sonrada böğüre böğüre kusmadın"
Yn:"Ya bak pans bunda bi beyin kusuru mu hasarı mı ne var anlayamadık vallahi neyse estierde buralarda olmalı"
Pans:"estier mı şuan Seçmen şapka onu belirliyor galiba sohbete dalmışız"
Yn:"aaa doğru"
Sş:"hmm az önceki yn sanırım senin arkadaşın ve sanada bulaştırmış kendi özelliklerini yada kan bağınız var ama sen genede sensin GRYFFİNDOOR!!"

Gryfindor masasına geçmişti estier geçer geçmez arkamdaki sandalyeye oturacaktı ben yerimde hiç durur muyum gittim sandalyeyi pat diye çekişimle düşüşü bir oldu.

Y:"oohaa ama sen hem slyterin varisisin hemde bir kaçıksın buna kanaat getirdim"
Yn:"sen kimsin sarışın ismini söyle"
Y:"draco malfoyum ben ama soyadından anlıyorumki voldiyle bi bağlantın var neyin oluyo?"
Yn:"babam desem çakar mısın çakma barbi "
D:"aa düşünemedim gerçektende öyle mi"
E:"ynnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!"
(Profesörler yoklar bu arada)
Yn:"şeytanın da ta kendisiyim"
D:"dur ya gitmeseydin arkadaş olurduk neyse gitti"
Estier arkamdan kovalıyodu ben kaçıyodum en sonunda uçtum bende sonra pes etti estier bende indim
E:"hadi oda numaralarını öğrenelim bari"
Yn:"neden cisimlenmiyoruz"
E:"çünkü sen cisimliyceksinde ondan"
Yn:"doğru sen bilmiyosun hepimiz yeni geldik bu döneme voldi baba saolsun"

Gidip oda numaralarını öğrendik
2 kişilik odalar vardı
Ben 980 numaralı odadaydım
Estier 544
Kim ayarladıysa iyi olmuş
Yarın alışma süreci için bir parti vardı öncekiler yeni gelenleri seçip 4 lü grup oluşturuyordu

S:"aaaa sopacı ynn napıyonuz burda"
Yn:"senin yaptığını yapıyoruz son sandalye kırıcı sabaen kanka"
E:"odan kaç numaralı son sandalye kırıcı"
S:"aa yapmayın ama kırılıyorum sonra gene sandalye kırcam"
E:"oh ne güzel sen kırıl kırıl sandalyeler kırılsın"
S:"odam 970 oda arkadaşım pansy diye biri az önce koridorda gezinirken tanıştık şuan odasını yerleştirmeye gitti'
Yn:"aa az önce arkadaş olduk biz onla şanslısın arkadaşlarla odamız birleşik sanırım benimkide sarışın ken çıkar biliyorum çünkü 6. Hislerim beni yanıltmaz"

Yemekhaneye gidip ağzıma doluşturdumda doluşturdum sonra odama gidip kıyafetlerimi yerleştirdim derkeen ken girdi aynadan gözüktü bende "welcome to barbie ken" demeden edemedim.
D:"şansıma küsmem lazım"
Yn:"öyle deme 3 gün küs kalmak günah bee"
D:"ben draco malfoy bu arada ken değil"
Yn:"demiştin anladık barbi"
D:"ben babanın hizmetkarlarının oğluyum hatırladın mı ilk başta dedimki gercekten o mu sonrada boynundaki simgeden anladım"
Yn:"ln senin gözlerinin boynumda ne işini var?"
D:"sanki belli olmayacak derecede küçük boyutta bir simge"

Boynumda sonsuzluk simgesi var bu sonsuz gücü temsil eder anne ve babamdan kalma bunu kimseye söylememeyi tercih ederim baskı falan sansınlar SOSSKDKA

Draco odaya yerleşti sağ yanımızda cho ile astoria var kuş bakışı haritasını açtım  ve baktım sol yanda Tom ve mattheo var
981:cho&astoria
980:yn&draco
979:tom&mattheo
978:blaise&theo
977:frozen(yanındaki hala gelmemişti)
976 ve 970 e kadar olanlar boştu şimdilik
970:pansy&sabaen

1. Bölüm tamamlanmıştır✔️
İlham ve diger istek sahneler konuşmalar olur ise yorumlara yazabilirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

draco malfoy ile hayal et (yn x draco malfoy)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin