Tanıtım

11.8K 1.1K 963
                                    


Seri bilgilendirmesi:

Zirve Ötesi Serisi 3 kitaplık bir seri olacaktır.

1) Buzdan Kıvılcım (basıldı)

2) Ateşten Tezahürat

3) Külden Reverans


Yaş Sınırı: Hikayemiz üniversitede geçtiği, bir grup arkadaş anlatıldığı ve romantizmden de geri kalmadığı için romantik sahneler, yakınlaşmalar, az da olsa argo içerebilir. Cinsellik bulunmuyor. Bu yüzden kategorisi genç-yetişkin, yani 13 yaş ve üzeridir.


Yeni bölümler:

Her hafta cuma günleri saat 20:00'da gelecek!


Küçük bir uyarı:

Bu kitabı yürüyen bir klişe olarak sunuyorum sizlere.

Eğer klişe okumayı sevmiyorsanız, bunu kitap size göre değil. Bunun yerine farklı kurgularıma göz atabilirsiniz <3



Buzdan Kıvılcım okumadan bunu okuyabilir miyim?

Okuyabilirsiniz ancak arkadaş grubunu tanıyabilmek, Sonat ve Tamay'ın ilişki dinamiklerinin en başlangıçlarını okuyabilmek, kurguyu ve karakterleri en temelden anlayabilmek için benim önerim ilk kitabı okuduktan sonra bu kitabı okumanız. Çünkü Sonat'ın hayatıyla da Tamay'ın hayatıyla da ilgili önemli detaylar bulunuyor ilk kitapta. :)

İçimden gelenler:

Buzdan Kıvılcım'a gösterdiğiniz ilgi için çok teşekkür ederim öncelikle. Siz bu karakterleri okudukça can buldular, sanki onları siz yaşatmışsınız gibi hissediyorum. Ben bile İklim'i sevemezken siz onu sevdiniz. Seriyi sevdiniz, okudunuz, yorumladınız, paylaştınız... Tüm bu ilgi için çok ama çok teşekkür ederim.

Bu yazdığım beşinci kitap oluyor resmen :) Her gün bunu düşünüp buraya nasıl geldiğimizi düşünüyorum... Kıymetli ailemiz için minnettarım. Her birinizi ayrı ayrı çok seviyorum. Bu kitaptan da keyif alacağınızı umuyorum. 

Şimdiden yeni maceramıza başlamak için çok hevesliyim. Herkese iyi okumalar!

İlk bölümler 23 Ağutos Cuma günü 20:00'da yayında!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ateşten TezahüratHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin