"adam mı olayım" diyordu ismini bilmediğim yan komşum. Sanırım sicmis sivamistim. Eh her mavi şort giyen felix olmuyordu. Felixse baktığımda yan tarafımda gülmemek için kendini zor tutuyordu. Sinirlice ona döndüm ve hafifçe agizimi oynattim okuyup anlaması için. "Sen bittin" diyip baş parmağım ile boynumu keser gibi yaptım. Yavaşça karşımdaki Yunan tanrısı beyefendiye döndüm. " Öncelikle ben sizi arkadaşım zannettim bay Yunan tanrısı beyefendi özür dilerim" birden gülmeye başladı. "Ne tanrısı dedin" bön bön bakmaya başladım. "Yunan tanrısı birisine Yunan tanrısı demeyimde ne diyeyim abicim" tam o sırada felixsin gülme sesi gelmişti. İsmini bilmediğim yan komşum konuşmaya başladı. "Hyunjin şu sarı kafa var ya ilerdeki" felix'si kast ediyordu."evet minho ha işte onu al sustur" hyunjin denilen çocuğun yüzünde birden gülücükler açtı sanki yıllardır bu anı bekliyormuş. Kaşları mı çattım ve az önce adının minho olduğunu öğrendiğim yan komşuma baktım."o gelincige benzeyen varlık neden benim arkadaşımı susturuyor"
"Arkadaşın çok konuşuyordu bay han konuşuyordu demeyelim ama fazla gülüyordu benim sizinle olan sohbetimi bölüyordu bende susması için sabahtan beri kestiği arkadaşımı yanına yolladım ve gördüğün üzere çokta rahatsız gibi durmuyor" bu kadar çok cümleyi nasıl tek nefeste söylemişti lan bu sanırım rapçi olması gereken konular vardı."anlıyorum izninizle eğlenceme devam etmeye gidiyorum iyi günler dilerim saygılarımla" önünde eğilip bizimkilerin yanına gittim. Ve gittiğim anda changbin konuştu. "Lan jisung bir destur deseydin ne bu adam tavlama hızı biraz yavaş ol koçum" göz devirdim. "Abicim adamı Felix zannettim gotune silah soktum sen ne anlatıyorsun Allah aşkına" birden changbin atom bombası gibi patladı ve gülmeye başladı. Bu çocuk ayaklı bomba diyorum kimse inanmıyor.Bir süre sonra kokteyl söyledik ve şezlonglara geçtik. Hava çok sıcaktı ölüyordum amina koyayım. Birden felix söze başladı. "Abi beynim eridi yemin ederim şuan şurada ölebilirim" felix'si hyunjin denilen çocuktan zor ayırmıştık. ikiside birbirlerine yapışmış bırakmıyorlardı. Changbin konuşmaya başladı. "Oğlum beynin eridiyse havuza girsene lan bu havuz serinleyelim diye var" bu adam her zaman haklı olmak zorunda mı abi. Daha fazla sıcağa dayanamayacaktım. "Ben odama çıkıyorum fazla sıcak oldu" herkes tamam dedikten sonra odama ilerlemeye koyuldum. Odaya girer girmez duş aldıktan sonra kendimi direk yatağa attım sanki üzerimden tır geçti gibi hissediyordum. Ve yavaş yavaş bilincimin kapandığını hissettim kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Gecenin bir yarısında Whatsapp grubundan gelen bildirim sesleri ile uyandım. Saat ne ara 2 olmuştu amk daha yeni uyumustum ben. Şu bildirimleri sessize almayan kafamı sikeyim ben diye sinirle telefonu elime aldım.
Çıtır kaşarlar 🤩😆😝
Changbin
Oğlum bugün jisung'un yaşadığı olay aşırı iyiydi amkFelix
Oğlum her mavi şort giyen insan ben olmuyor ki nasıl karıştırdı beni anlamıyorum benim bacaklarım o adamın ki gibi mi ben minicik bir şeyim yaJeongin
Karıştırması çok normal ama çok utandı kesinlikle ben olsam utanırdımChangbin
Ben olsam utanırdım
senin yaptığını ben yapsam utanırdımFelix
KAGSLAJAWJHSİAJWJWUWJQUJSHSKAJWVSJWJWNSNSABSJWHEJEJEJEJEJNSJWLWMBSKSCSKSVSKAVAJAVSHSBSVJSKAKAJSJSNAJANSBSHSHABNAKAOABSKSKALQLQLALQLQOOQOWOWHSE
OĞLUM GECE GECE NEREDEN AKLINA GELİYORJisung
Komik değildi felixFelix
Komikti jisung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adam Ol Lan
UmorTatile giden han,changbin,Felix,jeongin kendileri gibi bir arkadaş grubu ile karşılaşıp hayatlarının tamamen değişeceğinden haberleri yoktu