Sonunda zil çalmıştı nil ile beraber Kantine indik. bu arada nil benim en Yakın arkadaşım beraber büyüdük Sayılır. kantine indiğimizde ben kendime Tost ile ayran aldım nil ise kola ile karam Almıştı. sabah kahvaltı yapmadan Çıktığım için acıkmıstım ben tostumu Yerken nil bana "kanka bu gün sana geleyim film gecesi yaparız." dediğinde Hemen "olur kanka bayadır Yapmiyorduk berk ile edayı da çağırmayı Unutma" dedim. nil ise " yeterki sen iste kankam" diye cevap vermişti Annem bir Süreliğine Teyzem doğum yaptığı için İzmir'e Yanına gidecekti o Yüzden bu Fırsatı Kaçırmak olmazdı.
Zil çaldığında nil ile beraber sınıfa Gireceken akın hoca ile aysel hocayı Gördüm aysel hoca ingilizce Öğretmeniydi çok süslüydü ayrıca çok gıcıktı😏
Akın hoca ile konuşuyorlardı. akın Hoca'nın gözlerinin üzerimde olduğunu hissettiğim an nil ile hemen sınıfa girip Sıramıza oturduk içimde
Anlamlandırmadığım bir duygu vardı nil "Kanka noldu iyi misin" diye sordu "iyim aşkım sorun yok" diye yanıtladım ikinci derse girmiştik ders yine akın hocayaydı.
Bu sefer dersi anlatmak yerine soru Çözüyorduk akın hoca listeden seçiyordu Ben sayısalcıydım ama bu aralar dersleri çok boşladığım için notlarım düşmüştü. Akın hoca ismimi seslenmesiyle tahtaya Kalkıp soruyu çözmeye çalıştım soruda Zorlandığımı gören akın hoca " tamam Lavin sen yerine geç ama teneffüste Odama gel konuşmamız lazım" dediğinde
"Hangi konu hakında hocam" dedim "Geldiğinde öğrenirsin" diye yanıtladı Bende "tamam hocam" dedim.
Yerime geçtiğimde nil "knk bugün berki Gördün mü hiç" dedi bende "yok knk Bugün Berk okula gelmedi uyuya kalmış Banada mesaj atmıştı ztn" dediğimde Nil'in moreli bozulmuştu bende " noldu Kıızz niye morelin düştü" dediğimde "Sonra anlatırım" dedi tam o sırada akın Hoca'nın gür sesi bizi susturmuştu "Sesizlik" diye bağırmıstı.Zile 5 dk kalmıştı akın hoca bizi serbest Bırakmıştı. nil kafasını sıraya gömüş Uyumaya çalışırken bende akın hocayı Süzüyordum bakışlarımın onun Üzerinde olduğunu hissetmiş gibi Bakışları beni buldu ve göz göze geldik. Bende utanıp bakışlarımı kaçırdım. tam O sırada zil çalmıştı ve ikinci dersin Sonuna gelmiştik hemen aklıma akın Hoca'nın beni odasına çağırdığı geldi nil zaten uyuya kalmıştı.koşar adımlarla Odasına ilerliyordum kapısını Çaldım ve "Gel" dediğinde kapıyı açıp içeriye Girdim ve "hocam beni çağırmıştınız" Dedim oda "gel otur lavin" yavaşça Karşısındaki koltuğa geçip oturdum oda Kendi koltuğundan kalkıp benim Karşimdaki koltuğa geçip oturdu. Ve "Lavin geçen olduğunuz denemede Notlarında düşüş olduğunu farkettim ve Bende sana özel ders verme kararı aldım Ailenin haberi var kabul ettiler ama Sanada sormak lazım senin için Uygunmudur" dediğinde çok Sevinmiştim notlarım git gide düşüyordu bende nerden başlayacağımı bilmiyordum ve hemen "tabbi hocam benim için uygundur" Dedim. akın Hocada "tamam o zaman Çıkışta ilk dersimizi yapmaya ne dersin" dediğinde "Olur hocam" dedim ve tam Odadan Çıkacakken akın hoca'nın sesini duydum "Çıkışta görüşürüz lavin" dedi bende "Görüşürüz hocam" dedim ve odadan Çıktım.
⭐⭐⭐Umarım beğenirsiniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın:) ✨seviliyorsunuz.🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matematik Hocam +18
Romans✨Lavin Sayar✨ 19 yaşında lise son sınıftır esmer tenli, ela Gözlüdür. ✨Akın Kandemir✨ 24 yaşında matematik öğretmeni ayni zamanda müdür yardımcısıdır. yapılı vücutlu,esmer, koyu kahverengi gözlüdür.