1. ve Son

2 2 0
                                    

"Hadi ama ordan atlayamazsın!"
"Saçmalıyorsun Lewis tabiki atlayabilir."
Epey bir yüksek olan binanın çatısında aşağı bakarken kimsenin kavgasını dinleyecek durumda değildi tek düşündüğü bu kızların neden onu hiç bir zaman yalnız bırakmadığıydı, gerçekten bazen çok can sıkıcı oluyordu bu iki zıt karakterli arkadaşı? onlara arkadaş mı demeliydi nasıl tanıştıkları hakkında bile bir bilgisi yoktu ama ona fark etmezdi yalnız olmaktan iyidir diye düşünüyordu.
Lewis dost canlısı ve sakin bir karaktere sahipti fakat Lilith onun tam aksine soğuk ve birazda öfkeli biriydi.
O bunları düşünüp çatıya esen rüzgarda kendini bırakıp bırakmamak arasında bir savaş veriyordu.
"Hey sence atlayınca herşey çözülecekmi öteki tarafta sana cennette harika bir yaşam vereceklerini falanmı sanıyorsun çok aptalsın çok."
"Onu suçlama Lilith ordan inecek zaten degilmi?"
"İkinizde susun artık!"
Lena bağırdığında diğer ikisi susmuştu onu ordan indirmeye çalışan görevlileri hayal meyal hatırlıyordu şimdi ise hastanedeki yatağında öylece ayılmaya çalışıyordu anlaşılan görevliler onu indiremeyince epey kuvvetli bir sakinleştirirciye başvurmak zorunda kalmışlardı.
"Merhaba Lena bugün daha iyimisin"
"Lena? karıştırdın galiba ben Lewis"
"Doktorlar bunun olabileceğinden bahsetmişti."
"Neyden bahsediyorsun Marcus? Anlayamıyorum."
"Herneyse bugün nasılsın?"
O konuşurken odaklanmak çok zordu tabi yatağın başında konuşan Lilith ve Lena olmasaydı bu daha kolay olabilirdi
"Onu öldürmeliyiz bizi buraya o kapattı!"
Lilith konuştuğunda Lewisin kafası karışmıştı nasıl olurda aşık olduğu adam ona bunu yapabilirdi nedenini anlamıyordu anlamak istemiyordu. Marcusa bakınca rahatlıyor mutlu oluyordu. Kafasını karıştıran bi başka konu ise Marcusun diğerlerine hiç dikkat etmemesiydi sanki onları görmüyordü bile ama fazlada düşünmedi kıskanmamı istemiyor diye düşündü, Zaten Marcus odadan ayrıldığında kendini uykunun kabuslarla dolu kollarına teslim etmişti çoktan.
"Eric o gerçekten iyimi."
Eric Lenanın kaldığı Bruce zihinsel hastalıklar hastanesinde kıdemli bir doktordu Lenayla bizzat ilgileniyordu ayrica Marcusun kardeşi saydığı bir arkadaşıydı.
"Aslında pek sayılmaz Marcus bugün onu çatıda atlamak üzereyken durdurduk fakat zamanında yetişemeseydik pek iyi şeyler yaşanamayacaktı, ayrıca Lenanın sana anlatmam gereken bir durumu daha var."
Endişe bedenini yavaş yavaş ele geçirirken sevdiği kadına birşey olabileceği düşüncesi bile yumruklarını sıkmasına neden oluyordu.
"Seni dinliyorum"
"Lenanın kişilik çatısmasıda kişilik bozukluğu da dediğimiz bir hastalığı var aslında onun üç kişiliği var Lewis, Lena ve Lilith."
Marcus şimdi daha iyi anlıyordu neden içerde kendisini Lewis diye tanıttığını.
"Lewis dost canlısı Lena ise iyi kalpli ve zeki fakat asıl sorunumuz Lilith."
"Neden?"
"Çünkü bilirsin Lilith diğer kişilikler için fazla korumacı yakınlarındaki herkesi öldürmek istiyor şimdilik birşey olmadı Lilith fazla ortaya çıkmıyor fakat hiç gelmediği söylenemez, hangi karakterin fikri ağır basarsa Lena da ona bürünüyor aslında hepsi kendisi fakat bölünmüş durumda tedavi süreci için kendisini henüz ikna edemedim."
"Anlıyorum sıradaki ziyaretimde bu konuda onunla konuşurum şimdilik hoşcakal Eric."
Lena yavaş yavaş gözlerini araladığında gün daha aydınlanmamıştı fakat Lilith hala uyanıktı Lewis ise ortalıkta gözükmüyordu.
"Sencede bize haksızlık etmedilermi Lena?"
Lilithin konuşmasıyla odağını ona çevirdi çelimsiz kız.
"Neden? gayet iyiyiz."
"Hah iyi miyiz? bir avuç delinin kaldığı bir tür hapisanedeyiz ve bizi buraya Lewisle senin bayıldığın şu adam tıktı sen buna iyi mi diyorsun."
Hayır hayır hayır Marcus yapmazdı. yaptığını biliyordu Lena ama olsun bir bildiği olmalıydı canından çok sevdiği sevgilisi ona kötülük yapmazdı, yapamazdı değilmi.
"Bak bir fikrim var."
"Sus, sus ,sus lütfen sen her fikir verdiğinde bu odaya tıkılı kalıyoruz."
"Hayıır bu sefer gerçekten bu fikri çok beğeneceksin."
"Peki..."
----
"Lena çabuk dur!."
"Sakın yaklaşma dedim ayrıca düzelteyim Lena değil Lilith."
Elinde bıçak bıçakta ise herhangi hastane görevlisinin kanı vardı yerdeki bedeni öldürmekle kalmayıp dehşet verici görüntüler sunuyordu hastanenin ordasında Eric onu odasında bulamayınca aramaya koyulmus sonunda burda bulmustu ama Lilith onu dinleyecek gibi durmuyordu.

No One Is InnocentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin