Creators fc |H1|

217 12 1
                                    

*Robbie's pov* 

Ik kom aan bij creators en zie Matthy daar staan en omhels hem snel om hem gedag te zeggen. maar Milo zegt meteen "homoss!" Matthy kan er over lachen maar de laatste tijd kan ik er steeds minder om lachen omdat ik voel dat het waar begint te worden. 'nee dat kan niet Robbie, je bent geen homo, Matthy heeft een vriendin' zeggen stemmetjes in mn hoofd. Matthy begint in het veld en ik begin op de bank samen met Raoul. Na 20 minuten vraagt matthy of hij kan wisselen en ik kom er in. Na 10 minuten word ik onderuit genaait en val ik op mn gezicht maar de tegenstander glijd nog door waardoor zijn noppen mn gezicht raken.  ik raak buiten bewust zijn.


*Matthy's pov*

Na 20 minuten ben ik dood op en vraag ik of ik kan wisselen en Robbie komt er voor hem in. Maar na 10 minuten wordt hij onderuit genaait en ik zie dat te tegenstander nog doorglijd en met zn noppen tegen het gezicht van Robbie aan komt. Ik draai mn hoofd ff weg en zie dan dat Robbie buiten bewustzijn is, en ik zie bloed op zn gezicht dus sta op en ren naar hem toe. "ROY KOM SNEL ROBBIE IS BUITEN BEWUSTZIJN!" roep ik en roy en de andere bankzitters rennen naar mij en robbie toe.


*Robbie's pov*

Ik wordt wakker en ik zie dat matthy boven me hangt "Omg Robbie je bent er weer" roept Matthy. Ik wil omhoog komen maar Matthy zegt dat ik moet blijven liggen. "Wat is er eigenlijk gebeurd?" vraag ik. "Je werd onderuit genaaid door de tegenstander en toen kreeg je noppen tegen je gezicht en toen was je buiten bewustzijn" verteld Matthy "o oh oke ik mn gezicht beschadigd?" "ja een beetje" zegt Matthy "mag ik het zien?" zeg ik "Ja hoor kom maar mee naar de spiegel" zegt M. We staan voor de spiegel en ik zie een paar open wonden, je kan duidelijk zien dat het noppen zijn. Ineens zeg Matthy dat hij het ff moet schoonmaken "Gaat dat pijn doen?" vraag ik. Matthy knikt "o oke" antwoord ik. Matthy pakt mn hand en trekt me mee want ik moet gaan zitten, toen hij mn pols pakte kreeg ik lichte vlinders in mn buik. 'Nee Robbie ik ben geen homo, dat kan niet Matthy heeft gewoon een vriendin. En wat nou als hij homo is? dat vindt hij je nogsteeds niet leuk, hij verdient beter' zeggen de stemmendjes in mn hoofd "gaat het wel" vraagt Matthy "mm? oh ja ik ben oke hoor" zeg ik  "je wangen zijn helemaal rood" vervolgt Matthy weer.  "oh uhm sorry"



*Matthy's pov*

"oh uhm sorry" zegt Robbie. ineens voel ik vlinders in mn buik. En hoor stemmetjes in mn hoofd 'Nee Matthy je vindt hem niet leuk, je hebt een vriendin. Dit kan echt niet!' Ik schud mn hoofd en ga de wonden van Robbie schoonmaken. na  minuten is alles klaar en lopen we samen weer naar de dugout waar heel toevallig Koen, Milo en Raoul zitten "Omg Robbie, gaat het een beetje?" vraagt raoul en robbie knikt. "En al gezoend homotjes?" vraagt koen 



*Robbie's pov*

"En al gezoend homotjes?" zegt koen. Ik wordt geërgerd door die opmerking dus zeg "hou je bek Koen" ik stap naar voren "rustig Robb" zegt Matthy terwijl hij me weer terug naar achter haalt. "nahwww wat een schatjes" zeg Milo, na die opmerking word ik heel erg boos maar laat dat niet zien. "Koen, Milo genoeg, meekomen jullie" zegt raoul. ik kijk naar Matthy en bloos een beetje maar gelukkig ziet hij het niet. "matthy? Robbie? als jullie willen mogen jullie naar huis gaan als jullie willen..." horen we Roy de coach ineens zeggen. "mag dat?" vraagt Matthy. "ja van mij wel hoor" zegt Roy. Ik en Matthy lopen naar onze autos en stappen bijde in. we rijden allebei naar CDH, ik kom eerder aan dan Matthy. na 10 minuten vraag ik me toch echt af waar hij blijft dus ik besluit hem te appen.


*Matthy's pov* 

Ineens hoor ik mijn telefoon gaan en kijk ff snel en het is Robbie die me apte


Heey matthy waar ben je? -R

Oh sorry dat was ik vergeten te zeggen, ik ben vanavond bij mn vriendin -U

O ohw oke. uhm slaap je wel gewoon thuis? -R                                                                                                         (gelezen)

Matthy is er iets? -R

ik vertel dat straks wel... -U



Ik stop mn telefoon weer in mn broekzak en klop op de deur van mn vriendin en ze opend de deur "H hey Saskia" zeg ik "Oh heey lieverd waarom noem je mij bij mn voornaam en niet schat o of lieverd ofzo? "zegt Saskia "Nou ja daar wil ik ff over praten" antwoord ik. "Je kan alles tegen mij zeggen, dat weet je he" zegt ze "Ja ik weet het dus i ik wou zeggen dat ik mn gevoelens voor jou veloren ben" zeg ik heel zenuwachtig  "WAT! HOELANG AL!" schreeuwt ze tegen me "sinds vanochtend!" schreeuw ik terug "UGHHH IK HAAT JE!" schreeuw saskia. ze duwt me haar huis uit en smijt de deur dicht. "saskia wac-" voordat ik mijn zin kan afmaken wordt de deur voor mn ogen dichtgesmeten.




-894 woorden-

*oeee clifhanger*
*Hey dit was deel 1 sorry als het een beetje raar is maar dit is mijn eerste boek, en als jullie ideeen hebben hoor ik het graag!*


*Nou ja groetjes mij!!!*

(sorry als ik lang over het volgende deel doe)




"Wie ben ik überhaupt?"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu