WSTĘP

10 0 0
                                    

!OSTRZEŻENIE!

W książce opisywane są drastyczne sceny śmierci oraz innych krwawych sytuacji, mogące wzbudzić w niektórych odbiorcach złe odczucia, dyskomfort, lub przywrócić traumatyczne wspomnienia. Mogą wystąpić również sceny tortur, męczarni lub innych strasznych sytuacji, nie zalecamy czytania tej książki odbiorcom o słabych nerwach. W książce mogą również pojawić się sceny gwałtu, lub scen mających charakter seksualny. 


 TUTAJ POJAWI SIĘ PLAYLISTA Z PIOSENKAMI DO KSIĄŻKI, WYCZEKUJCIE!

PROLOG


  Ludzkość żyła i ewoluowała powoli, a czasem szybciej. Wydarzały się tragedie, takie, jak wyginięcie dinozaurów, lub inne rzeczy, które miały wpływ na wszystko inne. Co, jeśli powiem wam, że to wszystko, było czyjąś decyzją? Uznacie mnie za szaloną, niezrównoważoną, ale właśnie o to w tym wszystkim chodzi. Każda decyzja działa jak skrzydła motyla, które powiewają na wietrze niosąc za sobą coraz to nowsze sytuacje, a gdyby nie ta jedna mała codzienna sprawa, nic by się nie wydarzyło. Można to nazwać efektem motyla, bo to też trochę wina motyli.   

  Są piękne, to można przyznać, ale czy ktoś wie dokąd lecą? Tego nie wie nikt, nikt nie wie czy właśnie nie lecą kogoś ugryźć, albo przenieść swojego jadu. Pomyślicie, co za głupota! Motyle nie gryzą, a już na pewno nie mają jadu, ale aby to zrozumieć musicie zmienić perspektywę, zanim będzie zbyt późno, żeby to zrobić. Bo w momencie, kiedy to piszę wszystko jest w normie, tylko po to żeby za dokładną ilość momentów do przeżycia ziemia stała się planetą pełną wirusa, którego zwalczyć będzie trudniej niż cokolwiek co przeżyli ludzie. Uważają mnie za świruskę, ale kiedy wielka zaraza nas wszystkich dopadnie, zobaczą, że nie kłamałam.

ACIDITYOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz