החבורה

391 16 0
                                    

דילן מחליק את ידייו על הבגד החדש.
הוא מסדר את המכנסיים כך שישבו על מותניו ויהיה ניתן לראות את תחתוניו מבצבצים קצת בצורה מושכת.
הוא היסתכל במראה שבשירותים וסידר קצת את שיערו שניראה טיפה מבולגן.
״ סיימת?״ שואל שון ומקפיץ את דילן.
״ כן״ עונה דילן וניגש לשון אחרי שתיסתכל בפעם האחרונה במראה.
״ אזז.. למה שלחו אותך לפה?״ שואל שון לאחר שהחלו ללכת לכיוון החצר כדי ששון יכיר לדילן את המקום.
דילן מגחך ועונה ״ רצח ״. שון עוצר לשנייה מבהלה ומהר בולע את רוקו כיאלו הוא מפחד עכשיו משותפו לחדר אך דילן מהר ממשיך ואומר ״ אבל לא אני עשיתי אותו, זה שקר״. שון מסובב את ראשו לדילן ושואל באי הבנה ״ מזאתאומרת שקר??״
דילן מזיז את ראשו מצד לצד בזמן שמצחקק ואומר ״ לא משנה עזוב״ וממשיך כאשר הוא שואל את שון שאלה ״ ואיך אתה ? כיאלו ניכנסת לפה?״.
שון מגלגל את עינייו ועונה ״ סמים ״.
דילן מהנהן ושותק.
הם מגיעים לאחד השולחנות ושם ישבו עוד שלושה אנשים.
״ היי שון מה קורה גבר?״ שואל בחור צעיר אשר ניראה קטן יותר מדילן. לאותו בחור היה שיער חום מסודר כבלורית ועיניים ירוקות בוהקות כיאלו הם יכולות לקרוא אותך גם מבלי לדעת מי אתה.
״ היי דין, תכירו זה דילן ״ אומר שון בחיוך ונוגע בכתף של דילן כאות הכרה.
דילן מחייך ואומר היי קטן לחבורה.
״ היי אני אשלי״ אומרת נערה שניראת בגילו של דילן. לאותה נערה היה שיער ג'ינג'י ארוך ועיניים חומות אבל ראו שלא משנה מה הבחורה הזאת זו בחורה שאפשר לסמוך עליה והיא יכולה להיות ידידה טובה.
״ היי אני ג'סיקה אבל את יכול לקרוא לי ג׳ס״ אומרת נערה בלונדינית שניראת גם היא בגיל של דילן.
אותה נערה ניגשת לשון ונותנת לו נשיקה קטנה על השפתיים ואז גוררת את שון לשבת כדי שתוכל לשבת עליו.
דילן ישר מבין שזאת בטח חברה של שון ומחייך.
הוא מתיישב ליד דין ושותק.
״ אזז.. ״ אומר דין לדילן באמצע השיחה שהוא והחברה דיברו וממשיך ״ ספר לנו על עצמך״
דילן נאנח ושואל ״ כמו מה?״
אשלי ניכנסת לשיחה ושואלת ״ בן כמה אתה למשל..?״
דילן מצחקק משאלה המפגרת הזאת ועונה ״ 17 ואתם?״
דין ואשלי מחייכים ועונים ״ אני בן 16.5״ ״ ואני גם 17 ״.
״ וג׳סיקה ? ״ שואל דילן סקרן.
״ 16 ״ אומר שון וניכנס לשיחה שלהם ביחד עם ג'סיקה.

אחרי שעה שהם סתם יושבים שם ומדברים שואל דילן שאלה ״ אז מה אתם עושים פה בעיקרון חוץ מלשבת פה כל היום? ״
אשלי צוחקת ואומרת״ אתה יודע יש מסיבות שקרובות פה לאזור ואנחנו נוסעים לשם בלילות, כמובן שאנחנו מתגנבים החוצה אם זה מה שאתה הולך לישאול״
דילן מחייך ושואל מסקרנות ״ והיום, יש מסיבה?״
שון מהנהן ואומר ״ כן אנחנו יוצאים עוד שעה מה שאומר שאנחנו צריכים לחזור להתארגן״
כולם קמים, ניפרדים וקובעים שעוד שעה ניפגשים פה.

״ היי יש לך בגדים למסיבה להביא לי?״ שואל דילן את שון בזמן שהיתקלח.
״ כן, תחפש בארון ותיקח מה שבאלך״ צועק שון מבעד למים במקלחת.
״ תודה ״ צועק דילן ומתחיל לחפש בארון של שון משהו ללבוש.
לבסוף בוחר ג׳ינס טיפה קרוע וחולצת ויי לבנה.
הוא שם בנוסף שרשרת שאימו הביאה לו בדואר היום.
כמובן שהרשו לו לקחת אותה הראי זו רק שרשרת.
הוא ניכנס למיקלחת וסידר את השיער בזמן ששון היתלבש בחדר.
״ אתה מוכן ״ שואל דילן את שון.
״ אממ..״ עונה שון ולוקח כסף מאיזשהיא מגירה שהייתה בארון.
דילן מסתכל על שון באי הבנה הראי יש לו כסף .. איך יש לו כסף .. כיאלו אסור שיהיה לו כסף לא?.
שון שקלט את פרצופו של דילן ענה ״ על הוויתקים הם סומכים על חדשים.. טוב אתה יודע.. טוב ניצא?״
דילן מהנהן וניגש ליציאה ביחד עם שון.
דילן ידע שזה הולך להיות לילה ארוך אך הוא לא ידע כמה ארוך.

רצח זה השם השני שלוWhere stories live. Discover now