Naemi...
Abi?
Uyan kardeşim...Lütfen uyan
🎭
Muichiro göğsündeki yarayı tutarak kanamasını durdurmaya çalışıyor,aynı zamanda kenara tutunarak Naemi'ye doğru ilerliyordu.
"Muichiro?"
Naemi Muichiro'yu görünce panik içinde ona ilerledi ve ona atladı,kolundan tuttu ve onu endişe içinde kaldırdı
"Ne oldu! Lütfen,ne oldu sana.."
Yarayı görmek için Muichiro'nun kolunu tuttu ve kaldırdı,ama şöyle bir şey vardı ki,yaranın altında birinin gözü vardı,mordu.Ve kan Muichiro'ya ait değildi.Muichiro aniden sırıttı ve ona baktı.
"Bö.."
Naemi titreyerek uyandı.Az önce gördüğü rüya... Bilinçaltı kesinlikle böyleydi...Ama neden hep Sanemi? Üvey abisi öldükten sonra bile rahat bırakılmamıştı... Sonra aniden her şeyi kavradı ve nefesi kesilerek yanına baktı.Hayır...Hayır...Korktuğu şey başına gelmişti.Muichiro ile sevişmişti.Aniden öksürmeye başladı.Ağzını eli ile kapattığında ağzından kırmızı bir sıvı gelmeye başladı.Dehşet içinde elindeki sıvıya baktı.Bu, Muichiro'nun dün ona enjekte ettiği sıvıydı.Nefes almaya çalışarak eline baktı.Ve kafasında bir el Yavaşça saçını okşadı ve kafasına bir öpücük kondurdu.Naemi titreyerek ağlamaya başladı.Ama hareket edemiyordu.Elini kendine çekemiyor,veya gözlerini kapatamıyordu.O ise yavaşça ellerini beline sardı ve kendine doğru çekti.Boynuna küçük(şüpheli) ısırıklar bırakıyor ve tırnaklarını Naemi'nin karnına batırıyordu.Sonra elini kavradı ve sıktı.
"Hala çıplağız...Hala çıplaksın."
Eliyle çenesini kavradı ve kafasını kaldırıp boynunu öptü.Naemi ise titriyor ve hıçkırıyordu.Bir hata yapıp işkence görmek istemiyordu.Muichiro sonunda kızı rahat bırakıp çekildi.
"Felç olmuş gibisin aşkım."
Ona hayra alamet olmayan bir şekilde sırıttı.Sonra Naemi bir şey fark etti, vücudunun belli yerlerinde kopma izleri vardı.Naemi çaresizce izlere baktı.Sonra gözlerini kapattı ve örtüyü kendi üzerine çekti.Ama Muichiro bu durumdan hiç memnun değilmiş gibiydi.Memnuniyetsizce dilini şıklattı ve örtüyü üzerinden çekti.
"Yok örtme üstünü, göremiyorum vücudunu."
FİKRİM YOK(aslında var ama üşeniyorum)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Forever and ever~° Yandere Muichiro X Naemi
FanfictionNeden,neden neden neden NEDEN NEDEN NEDEN?